Hei kärsämäkiläiset!
Nyt on teillekkin perustettu oma palsta Suomi24:än kunnallisvaalien kunniaksi. Muistakaa tutustua myös kunnallisvaalisivustoon osoitteessa http://www.suomi24.fi/kunnallisvaalit .
Terveisin,
Rasmus
Suomi24
Kärsämäki-palsta perustettu

3
240
Vastaukset
- OK.....
Olipa hyvä uutinen, alueen hallinnollinen keskuspaikka tarvitsee oman palstansa.
Haapajärvi on pitkospuiden päässä - Haapavesi tunnetaan vattumäestä ja on sivukylä Kärsämäelle. - Maisteri 1
Kärsämäen kylä on kuulunut Haapaveden seurakuntaan.
Katoppa ite historian kirjoista!- Wattunen
Onpa maisterismiehellä heppaset tiedot. Kuntahallinnon aikana Kärsämäki ei ole ollut koskaan osana Haapavettä. Haapavedestä on kylläkin liitetty osia Kärsämäkeen Alajoen alueelta. Mitä tulee seurakuntien hallintoon, niin nykyinen Kärsämäen ja Haapaveden alue on kuulunut Haapajärvi nimiseen kappeliseurakuntaan (Pyhäjoen Haapajärvi), josta Kärsämäki itsenäistyi ennen Haapavettä. Emäseurakunta oli tuolloin Pyhäjoki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351