Moro , Onko muilla elämyksiä fiestan pakin rutinasta. Ei toimi kunnolla edes tuplapedaalia käyttämällä. Eli pakki menee päälle rutinan saattelemana.
Pari kertaa ollut huollossa valohoidossa, kuulemma fordien (uudet fiestat ja focukset) ominaisuus! Eli varokaa jos fordia meinaatte ostaa.
Itse voisin kuvitella että kytkin ei irroita kunnolla tai vaihteen siirtäjä ei siirrä sitä kunnolla päälle. Mutta kuulemma kaikki uudet fordit pitävät tuota rutinaa pakin kanssa.
Brittifoorumeilta päättelin että tuo on tosiaan kokonaan synkronoimaton.
Fiesta mk7 vm 2010"synkronoimaton pakki" ja rutinat
2
752
Vastaukset
- vika vai ominaisuus
Ei meillä mitään rutinaa kuulu, mutta ei kyllä aina kytkeydy kunnolla. Jää puolitiehen ja menee paikalleen kun vähän nostaa kytkintä tai käyttää jonkun muun vaihteen kautta. Ei ole meitä haitannut mutta ongelma on selvästi olemassa, ei välttämättä kaikissa autoissa. En tiedä onko kaikissa sama vaihteisto, meillä diesel koneella. Takuun ollessa ummessa on tuosta enää turha mennä valittamaan. 9-3 Saabissa oli aikanaan samaa oiretta joka korjattiin vaihtamalla uusi pakkisarja. Siinä oli kai vähän erilaiset kytkentärenkaat ja palat joilla ongelma poistui. Tässä on kyse samasta ominaisuudesta mutta maahantuojan saaminen maksumieheksi onkin toinen juttu.
- Hapelo
Moro!
Juu tuttu juttu 2010 Titanium 1,25 Fiestassa!Pakki rutisi välillä ja hyppäsi jopa pois päältä...
Homma hoitui vaihtamalla 2012 SS Fiestaan jossa on eri laatikko,ainakin välityksiltään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264618- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 422436
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086