liian ujo

pieni ujo

Joo,en oikein edes puhu jätkille varsinkaan koulussa,
en tiedä mitä pelkään ehkä sitä että mut tuomitaan heti..
Niinkuin aina,itseluottamuskin on ollut pienestä asti nollassa.
Ei mulla oo pokkaa mennä tutustuun johonkin tuntemattomaan jätkään,
koska en tiedä siitä yhtään mitään,tai edes koskaan enemmin nähnyt häntä.
ja kun kavereita yritän saada niin mulle se luonne on aina tärkein,ei ulkonäkö.
Olen aina yrittänyt vähän nostaa itseluottamusta askel askeleelta,ekan kerran seurustelu nosti sitä hieman mutta en silti osaa tutustua poikiin :(

20

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BottomsUp

      Viinalle se lähtee

      • BottomsUp

        ViinaLLA


      • pieni ujo
        BottomsUp kirjoitti:

        ViinaLLA

        Viinalla se tyhmyys iskee..
        ja sori oon raitis..


      • o.osoaa
        pieni ujo kirjoitti:

        Viinalla se tyhmyys iskee..
        ja sori oon raitis..

        Tutustu netissä ensin. Kun siinä ku o jauhannu shaibaa esim MSN niin ei pelota naamatusten tapaaminen! (ainakaan niin paljoa)


    • Keep on striving

      Pieni ujo luulen tietäväni mistä sinä puhut. Et kertonut omaa ikääsi tuossa viestissäsi mutta lieneekö sillä nyt oikeastaan mitään väliä? Itse olen kuitenkin 23-vuotias opiskelija (Mies) ja olen nuoruudestani lähtien ollut hieman vaihtelevasti ujo luonteeltani. Tällä tarkoitan sitä että joskus päälle on iskenyt sellainen henkinen ujo-moodi ettei mitään rajaa ja sitten taas hetken päästä tilalle palaa se vanha tuttu laimeampi ujous.

      Voin kuitenkin sanoa sinulle että "iän" tuoman henkisen kasvun kautta
      olen hieman oppinut käsittelemään ujouttani, vaikken siitä ole vieläkään
      eroon päässyt. Eräs toinen toimiva keino millä olen päässyt hallitsemaan tätä
      "kirottua ja kirottua" ujouttani on ollut se että olen päivittäin yrittänyt muistuttaa itseäni siitä etten ole se ainoa ujo ihminen tällä planeetalla ja että mitä hävittävää minulla oikeastaan edes on jos olen tai yritän pakolla olla edes pikku riikkisen hieman avoimempi luonteeltani. Voit ajatella näin: Vaikkei sillä mitään saavuttaisikaan heti että pakottaa olemaan itsensä avoimempi niin ainakin sillä saa itselleen loppujen lopuksi edes hieman paremman mielen.

      Tällä tavoin mielesi huomaamatta ruokkii itsetuntoasi olemaan avoimempi ihmisenä koska olet saanut edes jonkinlaisen onnistumisen tunteen. Ihmisen mieli voi sanoa mitä vain mutta harvoin se mitä mieli ja sen illuusiot sanovat alitajunnassa vastaavat todellisuutta. Joku poika tai mies voi olla erittäin otetukkin siitä että yrität ottaa häneen kontaktia sillä hän voi kärsiä ihan samasta ongelmasta kuin sinäkin.

      Oli ilahduttavaa kuulla että pidät luonnetta tärkeämpä kuin ulkonäköä näin teen minä itsekkin joten en ole siis yksin. Toivottavasti pääset edes jollain tavalla niskanpäälle ujoutesi kanssa sillä se on mahdollista.

    • jepsn

      hyvä hyvä ennemmin raitis ujo kuin viinalle haiseva palttisuu.

    • Pieni ujo

      Joo siis olen 21 vuotias nainen..tietenkin
      Kyllähän mä varmasti saisin sen ujouden kuriin
      (mutta se kun on ollut kiusattu niin ei ole ihan helppoa)
      ja haluisin kovasti tutustuu jo pariin tyyppeihin saisi itseluottamustakin siitä varmasti..lisää :)

      • ujomies1111

        21 on hyvä ikä, sinulla on vielä elämä edessä, mutta koita silti asialle tehdä jotain, itse odotin nuoruudessani että kyllä ne asiat järjestyy omalla painollaan, mutta toisin kävi, edelleen yksin ja ujo. Mainitsit että olet ollut parisuhteessa, voisitko sinä jotenki koittaa hyödyntää niitä kokemuksia ja alkuvaihetta, omaksi eduksesi tässä ujoudessa.


      • Pieni ujo
        ujomies1111 kirjoitti:

        21 on hyvä ikä, sinulla on vielä elämä edessä, mutta koita silti asialle tehdä jotain, itse odotin nuoruudessani että kyllä ne asiat järjestyy omalla painollaan, mutta toisin kävi, edelleen yksin ja ujo. Mainitsit että olet ollut parisuhteessa, voisitko sinä jotenki koittaa hyödyntää niitä kokemuksia ja alkuvaihetta, omaksi eduksesi tässä ujoudessa.

        kyllähän niitä voisi,mutta ei niistäkään niin paljoo tullu hyviä kokemuksia,kun
        toinen ( huonompi puoli) oli koko ajan baareissa,ja yritin saada
        sitä edes vähän enemmän selvempään menoon,päätin sit lopettaa sen ku se
        meni liiallisuuksiin


      • ujomies1111
        Pieni ujo kirjoitti:

        kyllähän niitä voisi,mutta ei niistäkään niin paljoo tullu hyviä kokemuksia,kun
        toinen ( huonompi puoli) oli koko ajan baareissa,ja yritin saada
        sitä edes vähän enemmän selvempään menoon,päätin sit lopettaa sen ku se
        meni liiallisuuksiin

        No siinä teit oikein, kyllä liika on aina liikaa. Mutta miten sitä sitten voisi ujona lähestyä ihmistä, itse en pysty edes pikku kännissä mennä juttelemaan vieraalle naiselle


      • pieni ujo
        ujomies1111 kirjoitti:

        No siinä teit oikein, kyllä liika on aina liikaa. Mutta miten sitä sitten voisi ujona lähestyä ihmistä, itse en pysty edes pikku kännissä mennä juttelemaan vieraalle naiselle

        Niinpä,ja joka ilta silleen oli pelko että noni
        nyt se löytää sieltä baarista jonkun.. ja kun ei edes halunnut olla
        mun seurassa.. :D elikkä enemmän seurallinen kiinnostaa


    • contourr

      Olen ujo pieni mies`, tutustu minuun :D

      • pieni ujo

        ahhaha,mitenkäs se olis mahdollista :---D


    • contourr

      helppoa jos olet samalta puolelta maapalloa! Kyllä jostain aina vääntää puhetta! Esim maailmankaikkeus! :X

      • ujomies1111

        No niinhän se kyllä on, ei ne naiset kotoo tule hakeen, töitä on kyllä tultu tarjoon lähes kotiovelle:D Mutta ei se auta kun koittaa vaan avata suuta ja toivoo parasta:)


      • Pieni ujo
        ujomies1111 kirjoitti:

        No niinhän se kyllä on, ei ne naiset kotoo tule hakeen, töitä on kyllä tultu tarjoon lähes kotiovelle:D Mutta ei se auta kun koittaa vaan avata suuta ja toivoo parasta:)

        En minä ainakaan tulisi kotoa hakemaan :D :D
        paitsi sitten jos tunnen tämän tyypin.
        mennä nyt jonkun randomin oven taakse ''anteeks ootko varattu?'' o.O


      • ujomies1111
        Pieni ujo kirjoitti:

        En minä ainakaan tulisi kotoa hakemaan :D :D
        paitsi sitten jos tunnen tämän tyypin.
        mennä nyt jonkun randomin oven taakse ''anteeks ootko varattu?'' o.O

        heheheh en mie nyt ihan tota tarkottanutkaan että pitäs mennä oven taakse koputteleen, saattas olla hieman hämillään kun tullaan kysyyn kotoa:p


    • nutg3i

      Naisia on kyllä... jokainen tosiaan minulle tehny aloitteen. tosin niistä olen karannut sillä sun tällä verukkeella.
      Naiset kyllä miehet ajattelee muulla kuin sillä peniksellä! enkä ole edes homo!

      • pdifnhb

        oletpas!


      • pieni ujo
        pdifnhb kirjoitti:

        oletpas!

        ihan sama onko homo,tiedän sellasii tyyppejä enkä rupea tälläses väittelee mistää..ja nekin on tosi mukavii.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10792
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      208
      2882
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1686
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1536
    Aihe