eli jos olen tallettanut nordnetiin vaikkapa 1000e, ostan esim tänään aamulla osakkeita x koko rahalla.sitten myyn kyseiset osakkeet iltapäivällä pois hinnalla x.
käytettävissä olevissa varoissa ja saldossa näkyy myynnin jälkeen kyseinen summa,mutta onko se samantien käytettävissä uudestaan esim toisten osakkeiden ostamiseen?
vai pitääkö siinä odottaa ne 3 päivää että osakkeiden myynti-ja ostotapahtumat varsinaisesti kirjautuu?
etten vaan lainarahalla rupea vahingossa pelailemaan.
toivottavasti joku ymmärtää mitä haen takaa.
Nordnet käytettävissä olevat varat
mievaan
1
2793
Vastaukset
- näin täällä
Moi,
Olen vasta vähän aikaa ostellut Nordnetin kautta osakkeita. Piensijoittajana olen siis noviisi. Tein alussa sen virheen, että ostin samana päivänä lisää osakkeita, vaikka olin juuri myynyt toisia pois. Silloin totetui tuo lainarahalla myymiseni. Minulle tuli jotain korkomaksuja välittömästi.
Nyt jatkossa odotan kiltisti, että nuo 3 päivää menevät umpeen. Oppirahat olen maksanut ja edelleen kyllä kiinnostaa piensijoittaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1344602- 1603807
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1083542Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia432881- 1361816
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta401628Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261269Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211241Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231183Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421175