eli jos olen tallettanut nordnetiin vaikkapa 1000e, ostan esim tänään aamulla osakkeita x koko rahalla.sitten myyn kyseiset osakkeet iltapäivällä pois hinnalla x.
käytettävissä olevissa varoissa ja saldossa näkyy myynnin jälkeen kyseinen summa,mutta onko se samantien käytettävissä uudestaan esim toisten osakkeiden ostamiseen?
vai pitääkö siinä odottaa ne 3 päivää että osakkeiden myynti-ja ostotapahtumat varsinaisesti kirjautuu?
etten vaan lainarahalla rupea vahingossa pelailemaan.
toivottavasti joku ymmärtää mitä haen takaa.
Nordnet käytettävissä olevat varat
mievaan
1
2627
Vastaukset
- näin täällä
Moi,
Olen vasta vähän aikaa ostellut Nordnetin kautta osakkeita. Piensijoittajana olen siis noviisi. Tein alussa sen virheen, että ostin samana päivänä lisää osakkeita, vaikka olin juuri myynyt toisia pois. Silloin totetui tuo lainarahalla myymiseni. Minulle tuli jotain korkomaksuja välittömästi.
Nyt jatkossa odotan kiltisti, että nuo 3 päivää menevät umpeen. Oppirahat olen maksanut ja edelleen kyllä kiinnostaa piensijoittaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976