eli jos olen tallettanut nordnetiin vaikkapa 1000e, ostan esim tänään aamulla osakkeita x koko rahalla.sitten myyn kyseiset osakkeet iltapäivällä pois hinnalla x.
käytettävissä olevissa varoissa ja saldossa näkyy myynnin jälkeen kyseinen summa,mutta onko se samantien käytettävissä uudestaan esim toisten osakkeiden ostamiseen?
vai pitääkö siinä odottaa ne 3 päivää että osakkeiden myynti-ja ostotapahtumat varsinaisesti kirjautuu?
etten vaan lainarahalla rupea vahingossa pelailemaan.
toivottavasti joku ymmärtää mitä haen takaa.
Nordnet käytettävissä olevat varat
mievaan
1
2887
Vastaukset
- näin täällä
Moi,
Olen vasta vähän aikaa ostellut Nordnetin kautta osakkeita. Piensijoittajana olen siis noviisi. Tein alussa sen virheen, että ostin samana päivänä lisää osakkeita, vaikka olin juuri myynyt toisia pois. Silloin totetui tuo lainarahalla myymiseni. Minulle tuli jotain korkomaksuja välittömästi.
Nyt jatkossa odotan kiltisti, että nuo 3 päivää menevät umpeen. Oppirahat olen maksanut ja edelleen kyllä kiinnostaa piensijoittaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2394190Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1142649Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412402Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161446Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811446- 481179
- 781097
- 59973
- 45956
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58931