Miksi Jumala ei näyttäydy ihmisille. Onko yhtään todistettavaa tapausta missä Jumala olisi auttanut ihmistä? Miksi hän antaa pienten lapsien sairastua syöpiin ja muihin kuolemaan johtaviin tauteihin? Asiastahan ei ole mitään faktaa vaan satuja. Todistakaa toisin. Kukin saaa uskoa vaikka tammenterhoon jos se tekee onnelliseksi.
Onko Jumalaa?
18
145
Vastaukset
Aikoinaan Jeesus näyttäytyi ihmisille, siitä huolimatta kaikki eivät uskoneet. Kun Jumala puhui, ihmiset totesivat sen olleen "ukkonen". Mikä loppujen lopuksi riittää todisteeksi?
Monet todistavat henkilökohtaisesti että Jumala on auttanut monissa asiossa. Itse lukeudun tähän lukuisaan joukkoon. Olen esim.parantunut alkoholisimista Jumalan avulla.
Me näemme asiat omasta vajavaisesta näkökulmasta. Jumala näkee kokonaisuuden ja sen että elämä ei pääty tähän, myöskään niiden kuolevien lapsien. Ite koen olevani jälleen päivän lähempänä taivasta, siis parempaa kohti menen, kiitos siitä Jumalalle.- jjjjjhg
Ensinnäkin parantua tarkottaa että on ollu sairas ja alkoholismi ei oo sairaus vaan harrastus eikä kukaan parane jääkiekon peluustakaan ja toiseksi miten jeesus liittyy siihen. Sä et oo nähny sitä ja jos oot kuullu jotain niin päisään kuulee mitä vain. Hyvä että oot lopettanu juomisen mutta älä tee siitä ihmettä.
- 45645456
jjjjjhg kirjoitti:
Ensinnäkin parantua tarkottaa että on ollu sairas ja alkoholismi ei oo sairaus vaan harrastus eikä kukaan parane jääkiekon peluustakaan ja toiseksi miten jeesus liittyy siihen. Sä et oo nähny sitä ja jos oot kuullu jotain niin päisään kuulee mitä vain. Hyvä että oot lopettanu juomisen mutta älä tee siitä ihmettä.
''alkoholismi on harrastus''
hahaha, päivän naurut.
- tempdude
Jumalan löydät etsimällä itse. Ei se siitä paremmaksi muiden todisteluilla muutu. Etsivä löytää.
- mievaan
täällä on yksi miulle ennestään tuntematon profeetta ja mystikko, joka puhuu Jumalan sanasta ja Jumalasta: http://valonprofeetta.wordpress.com
- tempdude
mievaan kirjoitti:
täällä on yksi miulle ennestään tuntematon profeetta ja mystikko, joka puhuu Jumalan sanasta ja Jumalasta: http://valonprofeetta.wordpress.com
Kävin katsomassa sivut päällisin puolin ja minua huolestutti yksi hyvin silmiinpistävä asia - sivuilla oli suuri kuva nk. "elämän rististä" egyptiläisestä "Ankh" rististä. Ristissä on perustavanlaatuinen vika - se ei ole pelastuksen työkalu vaan johtaa kaarensa kautta aina takaisin. Tosellisuudessa Ankh on hukkuvien risti, kaikki jotka siihen ristiin egyptissä turvasivat hukkuivat. Edesmenneen Ra'n muistoa kunnioittaen, hän ei selvinnyt elävien kirjoihin. Kansansa hukkui ja kuivaksi hiekaksi päätyi.
iltasatuja
Juma on pyhyys sitä ei voi syntinen ihminen katsoa,ei kestä hänen katsettaan.Seuraisi kuolema välittömästi
Kaikki sairaudet ovat synnin seurausta tässä maailmassa.iltasatuja
On niitä paljonkin,ihminen ei vaanhalua uskoa siihen,kerrotaan olipa hyvä tuuri ja niin edelleen.
Sairaudet eivät ole jumalasta vaan ne ovat lankeemuksen seurausta,kuten kuolemakin.- Näyttäytyjä
Jumala ei ole sellainen kuin luulette. Uskotte satuihin. Jumala näyttäytyy koko ajan.
Kun muutatte uskomustanne Jumalasta, saatatte nähdä Jumalan näyttäytyvän.- Uolevi84
Sama ku autokorjaamot ottais vastaan vain ehjiä autoja.
- Kuolevi48
Uolevi84 kirjoitti:
Sama ku autokorjaamot ottais vastaan vain ehjiä autoja.
Luulen että ymmärsit Raamatun sanoman väärin.
http://www.evl.fi/raamattu/1992/Matt.9.html
Jeesus kuuli sen ja sanoi: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat."
- Matteus 9:12
Ne joilla on nuppi hyvin sekaisin, heille Raamattu sopii erittäin hyvin. Ne jotka ajattelevat järkevästi, heille Raamattu ei sovi. Eivät ehjät autot autonkorjaajaa tarvitse vaan vialliset autot. Näinhän se homma menee.
- näin on
Jumala puhuu näkyvästi jo luomakunnassa.
- Myös uskovina
elämme uskossa emmekä näkemisessä, tämä on selvää, mutta koko luomakunta todistaa Luojasta eli Jumalasta ja Jeesuksesta, samoin Raamattu yhdessä Herran Hengen kanssa sen todistuksen antaa sydämiimme, kun anomme. Tärkeää kiittää ja kunnioittaa Luojaa jokaisen luodun ja kaikki olemme paljon saaneet hyvää ja lisäksi toivon vielä paljon paremmasta Jeesuksessa.
- Että näin
1Joh.4
19
Me rakastamme, koska Jumala on ensin rakastanut meitä. 20 Jos joku sanoo rakastavansa Jumalaa mutta vihaa veljeään, hän valehtelee. Sillä se, joka ei rakasta veljeään, jonka on nähnyt, ei voi rakastaa Jumalaa, jota ei ole nähnyt. 21 Tämän käskyn me olemmekin häneltä saaneet: joka rakastaa Jumalaa, rakastakoon myös veljeään. - On On
"Miksi Jumala ei näyttäydy ihmisille."
Tähän löytyy hyvin yksinkertainen vastaus Raamatusta. Jos ette ole kyseiseen opukseen tutustuneet niin tässä uusavuttomille vastaus tuohon kysymykseen, siitäkin huolimatta että ette ole tehneet kotitehtäviänne ja tutkineet riittävästi Raamattua. Onhan kyse sentään kyse Jumalasta, ikuisesta elämästä ja ihmiselämän kannalta kaikkein tärkeimmästä opuksesta. Ja tässä nyt sitten tulee se kauan kaivattu vastaus:
http://www.youtube.com/watch?v=RB3g6mXLEKk#t=1m24s - ei voi nähdä Jumalaa
Ihminen ei "kestä" katsoa Jumalaa eikä ihminen sen tähden voi eläessään nähdä Häntä, "sillä yksikään ihminen, joka näkee Jumalan, ei jää eloon."
2. Moos. 33
17 Herra vastasi Moosekselle: "Minä teen sen mitä minulta pyydät, sillä olen mieltynyt sinuun ja tunnen sinut."
18 Silloin Mooses sanoi: "Anna siis minun nähdä kunniasi."
19 Herra sanoi: "Minä annan kirkkauteni kulkea sinun ohitsesi ja lausun sinun edessäsi nimen Jahve*. Minä annan anteeksi kenelle tahdon ja armahdan kenet tahdon."
20 Herra sanoi vielä: "Sinä et voi nähdä minun kasvojani, sillä yksikään ihminen, joka näkee minut, ei jää eloon."
21 Sitten Herra sanoi: "Näetkö tämän paikan vieressäni? Asetu tämän kallion luo.
22 Kun minun kirkkauteni kulkee ohi, minä asetan sinut kallionkoloon ja suojaan sinua kämmenelläni, kunnes olen kulkenut ohi.
23 Sitten otan käteni pois ja saat nähdä minut takaapäin, mutta minun k a s v o j a n i e i k u k a a n saa nähdä." - JonesHenry
3/4 hengitysilmasta on typpeä. Ihmiset ei voi nähdä sitä, kuulla sitä, maistaa sitä jne jne...silti se on olemassa. Sillä, voiko sun silmäs nähdä typpiatomia ei vaikuta hengitysilman kemialliseen koostumukseen mitenkään!
http://www.rocca-group.com/fi/yksikot/rocca_sales/sales_typpi_happi/typpi_happi.html
http://www.aga.fi/international/web/lg/fi/like35agafi.nsf/docbyalias/gasschool_n_prop
On asioita joita ei kertakaikkiaan voi ymmärtää järjellä, vaan uskolla. On vaan kertakaikkiaan PAKKO! Moderni lääketiede on täysin voimaton esim ALS:n, Aidsin, MS:n ja Alzhaimlerin taudin edessä. Silti avain rauhalliseen kuolemaan on hengitysilmassa!
http://cdn.thedailybeast.com/content/dailybeast/articles/2011/04/27/suicide-kits-the-91-year-old-woman-selling-instant-death-on-the-internet/_jcr_content/body/image_0.img.503.jpg/1337256000000.cached.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=vlRFul216LM
Sattumaa? I dont think so!- 4564645645
''3/4 hengitysilmasta on typpeä. Ihmiset ei voi nähdä sitä, kuulla sitä, maistaa sitä jne jne...silti se on olemassa. Sillä, voiko sun silmäs nähdä typpiatomia ei vaikuta hengitysilman kemialliseen koostumukseen mitenkään!''
ton argumentin mukaan mä voisin väittää että jumala on oikeasti läski peräpukamat omaava haisunäätä. ja miksi voisin? koska vaikka en sitä näekkään, se voi silti olla olemassa.
totta kai kaikkea ihminen ei voi havaita, älä ole noin empiristinen. se ei silti johda siihen, että jotakin mitä emme havaitse on jotakin mikä on olemassa.
''On asioita joita ei kertakaikkiaan voi ymmärtää järjellä, vaan uskolla. On vaan kertakaikkiaan PAKKO!''
niin ja miksi on? modernin lääketieteen voimattamuus esim. Aidsin edessä johtuu siitä ettei ihmiskunta ole täydellinen eikä se noin vain pysty selvittämään kaikkia eteensä tulevia ongelmia. miten joku Aids edes liittyy tähän koko palstan aiheeseen? se että ihmiskunta ei osaa parantaa Aidsia ei kerro mitään jumalan olemassaolosta.
itse olen agnostikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,1234619Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu293357- 203265
Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt472969Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka502876Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222809Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod182580Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132305MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142125- 92079