http://www.imdb.com/title/tt1907625/
Joopa joo ovat sitten suunnittelemassa elokuvaa Prätkiksistä, toivon mukaan tekijät ovat ottaneet opiksi virheestään muuttaa hiirien ulkonäkö ja palaavat vanhaan alkuperäiseen ulkonäköön. Minä en aijo antaa mitään armoa elokuvalle jos siinä ei ole mukana ne aidot ja alkuperäiset Prätkähiiret.
Prätkähiiristä elokuva?
1+13
1
173
Vastaukset
- Jaaha että sillee
Voi jeesus sentään ei voi muuta sanoa.. Saa nähdä mitä tuostakin tulee. Olen täysin samaa mieltä niiden hiirien(ja muidenkin) ulkonäöstä. Jos ovat samoja anorektikko hiiriä mitä siinä uudessa sarjassa, niin tulee kyllä olemaan melko huono elokuva.
No joo, juoni yms voi ehkä pelastaa hieman, mutta jotenkin en oikeen jaksa uskoa että kovin mahtava elokuva tulisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29411506
- 1447106
- 1045902
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425239- 524351
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304179On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323581- 613574
- 813167
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223105