MIKÄ KEVARI?! apua

kevariavailla

oon siis kevaria hankkimassa, mutta siinä on pieni ongelma, en tiedä mikä olisi hyvä ja senpä takia haluaisin mielipiteitä teiltä. oon miettiny kyllä enduromallia ja todennäkösesti 2t , hinta ei sais olla ihan hirvittävä koska en nyt mikään porvari kuitenkaan ole, mutta kertokaas rohkeesti omat mielipiteet ja kokemukset niin autatte jo paljon! toivoisin myöskin oikeasti asiallisia kommentteja aiheesta!!

6

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2t- 4t+

      no voisin sanoo että oon ollu tosi tyytyväinen omaan rakkaaseen yamaha ybr 125cc ei syö paljoa vakiona n3 litraa sataselle ja suht helppo virittää (jos on hommat hanskassa) tai jaksaa nettiä selailla illan. yamputhan on halpoja kestäviä luotettavia osatki on halpoja oli orginal tai kopio. vakiona lusmu mutta kaks iltaa ähersin töitte jälkeen ite ja yamppu kulki jo sen 150-160. vaikka joka puolella tietämättömät pellet väitää että ei niitä ilmajäähdytteisiä nelareita saa kulkemaan satasta kovempaa. ei pidä paikkaansa. joten suosittelen tuollaista vekotinta. onha ne kaks tahit kivoja ku ottaat piikkiä iha urakalla amutta otahan sitten huomioon että ne ei kestä paljo mitään! kokemusta on yhestä pyörästä ja toista kaks tahtii ei tule!!!

      • mitkä välit?

        Vaihdoitko uber-Yamahaan minkälaiset välit että sait kulkemaan ton 160 km/h?
        Vai saitko koneen kiertään vakiovälityksillä 14 000 rpm?

        Mulla vakio-yyberi ottaa mittariin 100 km/h mutta oon aika roteva 16-vuotias ( 182/82 kg). Viivalle tulijoista ei silti oo tunkua sillä vedän turpaan jos häviän.


    • HondaCBF125cc

      Minulla on Honda CBF 125cc 4 tahtinen, joka on yks laiskimpia kevareita ja kulkee noin 100km kun oikein kiihdyttää ja 110 kun on alamäki. Mutta kaiken laiskuuden sijasta se on erittäin luotettava ilmajäähdytteinen moottori ja kuluttaa noin 2-2,6 litraa satasella ja oikein hyvä ajaa vaikka pitkiä matkoja ja erittäin halpa. suosittelen!

    • Anonyymi

      Voiko mopon kilvet vaihtaa kievarin kilpiin jos mopoon vaihtaa uudet jarrut moottorin sun muun tarpeelisen? Apua!

      • Anonyymi

        ei voi


    • Anonyymi

      Jos haluaa ajaa selkä suorassa, niin Honda Varadero 125 on hyvä. Monet kevarit on naurettavan pieniä, aivan mopon kokoisia. Vanhoista malleista voi löytyä helmiä, Honda Shadow, Virago125 ja Sachs Roadster 125 isolla 650-kuutioisen rungolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe