Mulla olis 112l akvaario ja haluisin rakentaa sinne muutaman LEGO koriste-esineen..Mutta onko turvallista kaloille? Oon kahtonu kaikkia videoita akvaarioista jossa on leegoja, ja näytti hienolta..Onko kellään kokemuksia legoista akvaarioissa? Hjelppiä kiitos! :D
Legoja akvaarioon?
4
1468
Vastaukset
- OutBoing
Tuskin niistä Legoista akvaariossa mitään haittaa on. Nehän on kuitenkin tehty lapsille turvalliseksi eikä akvaariossa ole kuumaa vettä, jonka voisi kuvitella muovista jotain irroittavan.
Legoissa suurin ongelma lienee se, että ne kelluvat. Eli ne rakennelmat pitäisi sitten jotenkin saada ankkuroitua pohjaan. - AW:ä_odotellessa
Kiitos kun kerroit. Sain juuri idean rakennella legoista luolastoja. Ne voi upottaa ja peittää esim kivillä. Lapsiltani löytyy ainakin ruskeita ja harmaita legoja, jotka lienevät helpoimpia naamioitaviksi.
- MA7xGE
Hautaa niistä pieni osa hiekkaan! :D
Ihan mahtava idea... Itse tosin käyttäisin esim. kirkkaan sinisiä, jotta legot oikein erottaisi. ;)
- lego for men
Varmasti on legot turvallisia. Niissä ei saa olla mitään myrkyllisiä liukenevia aineita lapsille. Ne on testattuja myrkyistä. Lukee ainaki meidän legopakkauksessa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle192600Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671649Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A71597Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1121579Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.471483Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell911423Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681346Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001214Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311137En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521086