Mulla olis 112l akvaario ja haluisin rakentaa sinne muutaman LEGO koriste-esineen..Mutta onko turvallista kaloille? Oon kahtonu kaikkia videoita akvaarioista jossa on leegoja, ja näytti hienolta..Onko kellään kokemuksia legoista akvaarioissa? Hjelppiä kiitos! :D
Legoja akvaarioon?
4
1475
Vastaukset
- OutBoing
Tuskin niistä Legoista akvaariossa mitään haittaa on. Nehän on kuitenkin tehty lapsille turvalliseksi eikä akvaariossa ole kuumaa vettä, jonka voisi kuvitella muovista jotain irroittavan.
Legoissa suurin ongelma lienee se, että ne kelluvat. Eli ne rakennelmat pitäisi sitten jotenkin saada ankkuroitua pohjaan. - AW:ä_odotellessa
Kiitos kun kerroit. Sain juuri idean rakennella legoista luolastoja. Ne voi upottaa ja peittää esim kivillä. Lapsiltani löytyy ainakin ruskeita ja harmaita legoja, jotka lienevät helpoimpia naamioitaviksi.
- MA7xGE
Hautaa niistä pieni osa hiekkaan! :D
Ihan mahtava idea... Itse tosin käyttäisin esim. kirkkaan sinisiä, jotta legot oikein erottaisi. ;)
- lego for men
Varmasti on legot turvallisia. Niissä ei saa olla mitään myrkyllisiä liukenevia aineita lapsille. Ne on testattuja myrkyistä. Lukee ainaki meidän legopakkauksessa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412