Mulla olis 112l akvaario ja haluisin rakentaa sinne muutaman LEGO koriste-esineen..Mutta onko turvallista kaloille? Oon kahtonu kaikkia videoita akvaarioista jossa on leegoja, ja näytti hienolta..Onko kellään kokemuksia legoista akvaarioissa? Hjelppiä kiitos! :D
Legoja akvaarioon?
4
1128
Vastaukset
- OutBoing
Tuskin niistä Legoista akvaariossa mitään haittaa on. Nehän on kuitenkin tehty lapsille turvalliseksi eikä akvaariossa ole kuumaa vettä, jonka voisi kuvitella muovista jotain irroittavan.
Legoissa suurin ongelma lienee se, että ne kelluvat. Eli ne rakennelmat pitäisi sitten jotenkin saada ankkuroitua pohjaan. - AW:ä_odotellessa
Kiitos kun kerroit. Sain juuri idean rakennella legoista luolastoja. Ne voi upottaa ja peittää esim kivillä. Lapsiltani löytyy ainakin ruskeita ja harmaita legoja, jotka lienevät helpoimpia naamioitaviksi.
- MA7xGE
Hautaa niistä pieni osa hiekkaan! :D
Ihan mahtava idea... Itse tosin käyttäisin esim. kirkkaan sinisiä, jotta legot oikein erottaisi. ;)
- lego for men
Varmasti on legot turvallisia. Niissä ei saa olla mitään myrkyllisiä liukenevia aineita lapsille. Ne on testattuja myrkyistä. Lukee ainaki meidän legopakkauksessa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465671Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki482915- 1832605
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92260- 272043
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121942törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151676- 1451295
- 131127
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2561109