Tuleeko tappelu jos otan kaveriksi 14 viikkoisen urospennun joka vähän erivärinenkin vielä? vai sopeutuuko ne vielä ihan ok kun ovat pentuja vielä molemmat? urospentuni on jo leikattu noin 3viikkoa sitten.... omat kissani eivät ulkoile vapaasti( koskee siis tulevia kanssa)
vai pitäisikö katsoa narttu pentua tai aikuista kaveriksi? (narttuhan ei voi saada pentuja ainakaan oman urokseni kautta koska se on leikattu)
en halausi sitä että kun tulee kotiin töistä löytyy toinen vahingoittuneena tappelusta ja sitten se onkin lääkäri reissu edessä...
6kk urospentu ja 14 viikkoinen urospentu = tappelu'?
köhmhmm
2
149
Vastaukset
- gfgdfb
meillä on tällä hetkellä 7kk uros kissa, ja tyttökissallemme syntyi kuukausi sitten pentu eli kuukauden ikäinen uros kissa. Vanhempi pentu on todella mustasukkainen pienemmälle, ja kun emme näe, vanhempi menee pienempää puremaan, läpsimään ym.. joten en ehkä suosittelisi.. joudumme nyttenkin pitämään eri tiloissa pentuja
- ei voi tietää
Kukaan ei voi tietää entuudestaan tuleeko tappelua vai ei.
Se pitää vaan vahtimalla kokeilla.....
Meille tuli pentu 6 vuotiaan kaveriksi, eikä tappelua tullut.
Aina ei kuitenkaan näin hyvin käy, ja se ei selviä kuin kokeilemalla..........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264638- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 422446
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086