8-litrainen Challenger

whild

Tuommoinen peli olisi myynnissä eräällä henkilöllä ja kiinostaa muuten hemmetisti :) Sitä piti kysymäni, onko kukaan ajanut/omistanut 8 litraista Challengeria? Se on nuita 70-luvun malleja. Onko miten hirmu peli menemään/kiihtymään jne. ? Paljonko veikkaatte kulutusta?

3

238

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mopar -Or No Car

Ei oo kokemusta, mutta sen verran olen kyseisen auton fani että sen tiedän sen kuluttavan tosi paljon ainaki 7.2L R/T malli (425hp) jtn. 24-30l/100km vissiinki yhdistetty kulutus??? ,mutta kyllä se myös vanhaksi autoksi kulkee kivasti :)

• Jees, kyllä siinä olisi hyvä kesäkärry! Liekkö ollut 7.2 -litrainen Challenger siinä Vanishing Point elokuvassa? Saman värinen olisi tuo 8-litrainen!

• Mopar -Or No Car

Juu Vanishing Point leffassa on kyllä mun mielest se 7.2L ..... Vaikka monesti valkonen väri ei oo autossa kummonen, mutta kyllä se vaan challengeriin sopii :D Muutenkin Dodge on minun lempiautomerkki, koska se valmisti upeita vanhoja klassikoita ja valmistaa uusia upeita tulevia klassikkoja =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      116
      729
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      80
      692
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      52
      657
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      583
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      40
      567
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      60
      542
    7. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      517
    8. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      71
      516
    9. 26
      481
    10. Vaikea luottaa täysin

Kun et oikeasti kerro mitään. Kaikki niin ympäripyöreää ja epämääräistä.
      Ikävä
      52
      444
    Aihe