mun kone kaatuilee jos pelaan jotain tietokone peliä.niin osaako joku vastata miten sen saa selville.jos se (kaatuminen) johtuu lämmöistä.
mistä tietää että kaatuileminen johtuu lämmöistä?
3
719
Vastaukset
- #DI
Asenna esim. tämä:
http://www.almico.com/speedfan.php- minä
minä en voi ladata ohjelmia internetistä.elikkä
en saa mistää niitä ohjelmia.onko muita keinoja?
sen verran tiedän että érästä auto peliä pelattaessa viidentoistaminuutin pelaamisenjälkeen
vetää ruudun pimiäksi eikä ole muuta konstia kuin
resetoida.! - psx
minä kirjoitti:
minä en voi ladata ohjelmia internetistä.elikkä
en saa mistää niitä ohjelmia.onko muita keinoja?
sen verran tiedän että érästä auto peliä pelattaessa viidentoistaminuutin pelaamisenjälkeen
vetää ruudun pimiäksi eikä ole muuta konstia kuin
resetoida.!No ihan näppituntumallaki pystyy toteamaan käyökö kone liian kuumana. Esim jos poweri puhaltaa samallalailla ilmaa ku hiustenkuivaaja (eli kuumaa ilmaa) ni jotai pielessä. Lisäks esim. jos näytönohjaimen tai prosessorin siili on niin kuuma ettei pysty koskemaan ni siellä vikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842063
- 1321752
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161251- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940