Mitä keinoja löytää biologinen isä?

Puoleksi italialaine

Sain tietää että biologinen isäni on italialainen ja kovasti tahtoisin löytää hänet. Tiedossa vain ajankohta millon ollut suomessa vuonna 1983 ja etunimi.

2

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • possibilita

Onnea urakkaan vaikealta kuulostaa, oletko ajatellut salapoliisin palkkaamista tms? ensiksi ota selvää miltä paikkakunnalta isäsi on kotoisin? vai eikö siitä ole mitään tietoa että mistä päin Italiaa hän on? joku sieltäpäin voisi osata auttaa, pienissä kylissä usein huhut kiertää vuosikausia ja sitä kauttakin voi saada tiedon.

Italialaiset usein rakastavat omia kaupunkejaan/kyliään ja mielellään puhuvat niistä tai niihin liittyvistä ruuista sun muista, jos äitisi muistaisi jotakin tuollaista niin siitäkin voisi päätellä mistä päin Italiaa on. Nämähän ovat vain minun huomioitani mutta Roomassa ja sieltä pohjoiseen ihmiset ovat aika vaaleita (mutta ruskettuvat helposti) ja hieman jäykemmän oloisia kuin muut etelä-italialaiset, etelä-italialaiset viihtyvät auringossa ja se näkyy, heillä on erittäin rempseä elämänasenne (joskus myös hälläväliä! -asenne) Sisilialaiset ja sardinialaiset rakastavat saariaan niin paljon etteivät jätä yleensä koskaan mainitsematta mistä tulevat, napolilaiset usein muistavat mainita että "Italian parhaat ruuat" tulevat sieltäpäin.

• tosca2

Oliko biol.isäsi lomalla,töissä,mihin vuoden aikaan,kavereiden kanssa,yksin, missä tapasivat, Mikä bubi,ravintola,työpaikka???Tunsiko täällä italialaisia,???ym näillä jo pääset alkuun .Esim. 78-4 helsingissä oli Happy Days ravintola jossa pyöri italialaisia aika paljon, lomalaisia ja täällä asuvia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 93
      1494
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1344
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1267
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1168
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      1145
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      945
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      807
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      751
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      744
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      715
    Aihe