Läskeiltä saa helpommin

totuus ilmi

23

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varma tieto

vanhat ituhippi, partasuu wannabee Jonet vonkaa himoissaan ja puutteessa

• hähä:D

Pullukat ajattelee, että tämä saattaa olla ainoa kerta taas vuoteen kun saa, joten kannattaa suostua,vaikka olis öykkärimpikin mies.

• ;-))

Läskit on heti pimppi märkänä, kun niitä kehuu. Kun ei kuule kehuja joka päivä, jokainen kehuja on Uljas Prinssi, jolle kannattaa jalat levittää.

• mä vaan

Mä oon saanu vaan pyöreiltä naisilta

• Nasdaq

Mä en nyt oikein kässää kumman pitää olla pyöree ja kumman mitä. Miten joku pyöree kaveri saa piparia enemmän kuin hoikka?

Emmä tajuu.

(hassun hauskaa naurua)

• Nasdaq

Ja jos tuossa tarkoitetaan naista niin silloinhan pyöreällä naisella on seksielämä ja minulla ei.

(tyrmäävää naurua)

• Ja vielä kaiken lisäksi parempaa...

• N.T.

Ollessani reilusti ylipainoinen sain paljon huomiota miehiltä, baarissa varsinkin, mutta myös kadulla, ihan selväpäiset miehet tulivat kyselemään numeroa jne.. Nyt normaalipainoisena saan vain katseita, mutta harvemmin kukaan mitään tulee sanomaan, tosin huomiota saan enemmän. Joten sanonkin että ylipainoisilta saa helpommin, kun niitä lähestytään enemmän.

Minulta tosin ei herunut ylipainoisena, koska olin varattu. Eikä minulta heru nytkään, koska olen edelleen varattu.

• gdgdgdfv

ja ehkä sua on lähestytty lihavana enemmän, koska on ajateltu että tuolta saa p....a helposti ja jokin muukin sinussa kuin ylipaino on voinu viitata siihen suuntaan, kuten pukeutuminen, käytös jne.

• Tuskin jos lihavalla on huono itsetunto, ei hän kehtaa esitellä itseään alastomana niinpä estyy ajautumasta sänkyyn tai niin hyvä itsetunto, ettei anna ulkomuotonsa olla syy saada armosta seksiä, vaikka muut pilkkais. :)

Paskat..

No fakta, ei sen helpommin tai vaikeammin kun hoikiltakaan. Urbaania legendaa ja paskaa tuubaa koko aloitus.

• laskin..väärin.

on huomannut myös että pulleilta irtoaa hyvin ;)

• laskin..oikein
        laskin..väärin. kirjoitti:

laskit..oikein taas

• laskin..väärin. kirjoitti:

Irtoamiseen taitaa olla paremmat syyt kun pulleus. Saattaisit käsittää jos et olis noin daiju. :)

• Jonen todellinen ilmoitus "Julkkikset saa paremmin".

Virallinen totuus on kuitenkin "Tanssipaikan seinäruusuilta saa helpommin".

• Topi Orimattilasta

• Justiinsa.

http://www.youtube.com/watch?v=t3VxTjeNjZE&feature=related

• Minusta tuossa ei ole mitään ihmeellistä. Minusta jokaisen tulee käyttää niitä keinoja jotka on käytettävissä. Jos ei ulkonäöllä herätä huomiota tai kiinnostusta, niin sitten se pitää tehdä jollakin muulla konstilla. Vaikka sitten kutsumalla mies luokseen syömään ja vääntämää kunnon illallinen (ellei ne lakanahommat het alkuvaiheessa tule kysymykseen).

• 8+18

Jos itsellä on sellanen olo, että täytys saada, niin yritän arvioida omaa haluttavuuttani, ja tästä arvosta lasken pari pykälää alaspäin ja alan viettelemään. Se kohde voi sit olla lihava tai vähän nörtin/kuivan näkönen tai vaikka muuten outo. Homma toimii tarvittaessa aika hyvin. Lisäks täytyy tässä vaiheessa mainita, että nää pikkasen oudon/kuivan/nörtin näköset saattaa hyvinkin olla superkiksuainesta. Ulkokuoresta ei voi koskaan varmuudella päätellä mitään..

• Oikeita Romeoita

mene sinä kertomaan totuutesi ylipainonsa kanssa taistelevalle teini-ikäiselle tytölle, onko sitten sankariolo?

• Kyöstix

Kuinkahan suuri otanta Jonella oli tohon lopputulokseen tullakseen?

• medium-nainen

Nyt ainakin väheni Jonelta tsäänssit radikaalisti pulleisiin likkoihin. Ja jos yrittää normaalejakin ne saattaa antaa pakit, koska ne luulee nyt, että Jone pitää niitäkin pulleina XD

• Kyöstix
        medium-nainen kirjoitti:

Nyt ainakin väheni Jonelta tsäänssit radikaalisti pulleisiin likkoihin. Ja jos yrittää normaalejakin ne saattaa antaa pakit, koska ne luulee nyt, että Jone pitää niitäkin pulleina XD

Jonehan itsekkin kun on niin hoikka :D

• em

Siis mitä? Antaako pulleammat miehet herkemmin? Onko pullealla miehellä enemmän haluja vai avarampi mieli...auttaa tarvitsevia? hä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      399
      8606
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      168
      2941
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      13
      1302
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1018
    5. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      64
      958
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      936
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      913
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      903
    9. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      852
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      842
    Aihe