Äitiyspakkaus

Mussukka

Halusin tehdä leikkimielistä gallupia, nyt kun uusi äitiyspakkaus on vaihtumassa ja Kela-Kerttukin tuolla ilmoitteli ihmisten panttaavan hakemuksiaan.

Eli, milloin hait pakkausta (mielellään päivämäärä tai ainakin suunnilleen) ja milloin se sinulle tuli. Laita mielellään myös kumman pakkauksen haluaisit mieluummin, ja kumman sait ja LA :)

Eli näin:
Hain pakkausta 27.8.
Sain (pvm ja kumpi pakkaus, mulle ei ole vielä tullut)
Haluaisin 2012-pakkauksen
LA 14.11.2012

Mukavaa vauvan (ja pakkauksen) odotusta teille :)

8

622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rv30

      Hain pakkausta 24.7.2012
      En ole vielä saanut edes päätöstä
      Haluaisin 2011-pakkauksen
      LA 7.11.2012

      • rv30

        Päätös tuli 31.8. ja ensi viikon perjantaihin mennessä pitäisi pakkaus olla postissa. Saas nähdä onko. :)


      • Anonyymi

        Tuplamäärä kortsuja kun mamut suoltaa kakaroita kuin liukuhihnalta. Rajalla laitetaan häkkiin aivan kuin apinat eivät pääse karkuun. Tietääkö mamut miten kortsuja käytetään vai pitääkö tädin tulla neuvomaan. Ovat niin kovia panemaan ei mitään rajaa


    • Elsa301

      Hain heinäkuun lopussa, olisko ollut 26.7
      Sain vuoden 2011 pakkauksen 20.8
      Ei ollut kyllä väliä kumman saa, on tosi hienoa että tuollaisia paketteja jaetaan ylipäätään :)
      LA 7.11.12

    • Lehmus

      Hain pakkausta 29.8.
      Päätöstä ei luonnollisestikaan ole vielä tullut.
      Eikä mitään väliä, kumpi pakkaus saadaan. Hienoa, että ylipäätään jaetaan tavaraa ilmaiseksi :)
      LA 21.12.12

    • mammam

      Lukisin mielelläni muita esimerkkejä näistä käsitteelyajoista (: ?

      • sepäse...

        Me saatiin pakkaus jo keväällä (ei siis tota uutta). Pakko kommentoida, että käsittelyaika oli lyhyempi kuin kuvittelin! Kaksi viikkoa anomuksen jälkeen tuli päätös ja siitä viikko ja saatiin jo pakkaus. Tukien päätökset, joita hain samalla, tulivat tosi paljon myöhemmin.


      • ...............
        sepäse... kirjoitti:

        Me saatiin pakkaus jo keväällä (ei siis tota uutta). Pakko kommentoida, että käsittelyaika oli lyhyempi kuin kuvittelin! Kaksi viikkoa anomuksen jälkeen tuli päätös ja siitä viikko ja saatiin jo pakkaus. Tukien päätökset, joita hain samalla, tulivat tosi paljon myöhemmin.

        Mulla oli keväällä pakkaus kahden viikon kuluttua hakemisesta jo kotona muistaakseni. Yhtä nopeasti tuli päätökset äitiys- ja vanhempainrahoista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      38
      598
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      537
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe