bmv x3 2.0d 2005 kokemuksia

ukkokotkasta

Moi

olen maasturia etsisikellyt ja yksi vaihtoehto olisi yllä oleva auto 185.000 ajettu manuaali.
Konehan ei mikään ylitehokas, mutta normiajossa kokemuksia?,koneesta kokemuksia paljon jakohihnan vaihtoväli vai onko ketju?

6

4021

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äksä3

Minulla olisi myynnissä 107tkm ajettu 2.5i myös manuaalina. Laita yhteystietoja jos kiinnostaa.

• kotkanukko

Joutuu liikkeestä ostamaan, on vaihtoauto.

• äx3

vakiona aika laiska, mutta kun lastuttaa niin tulee 180hp/400nm, se riittää normikäyttöön ihan hyvin. Oikeastaan ainoa moite on alustan pintakovuus eli kuopat ja pienet töyssyt kyllä huomaa hyvin. Tähän toki tottuu nopeasti. Kone on ketjullinen, joten remminvaihdosta ei tarvitse huolehtia.
      Kulutus on positiivinen yllätys, omani menee helposti tehtaan ilmoittamiin lukuihin. Automaattina olisi parempi, mutta tuota vuosikertaa ei pienemmällä koneella tomaatilla tehty. Miinuksena voisi olla sisätilat, ulkomittoihin nähden tosi pienet, takaronkki mukaan lukien. Muuten ihan jees pirssi

• ukkokotkasta

Ei ollut min auto maalipinnassa oli keulassa ja perässä moitittavaa, lue ollut huonolla pidolla pitää jatkaa etsimistä, myös isomalla dieselillä

• ------------

jaa, sä etsitkin uutta autoa. Virheetöntä 7-vuotiasta on hiukan vaikea löytää, ellei ole ollut sokealla papilla saaressa ja ajettu vain sunnuntaisin 200 metriä kirkolle

• LahdenUkko
        ------------ kirjoitti:

jaa, sä etsitkin uutta autoa. Virheetöntä 7-vuotiasta on hiukan vaikea löytää, ellei ole ollut sokealla papilla saaressa ja ajettu vain sunnuntaisin 200 metriä kirkolle

Empä etsi virheetöntä vaan hyvin pidettyä, ei mulla ole tuon ikäisessä jahintaluokan autoissa vielä maalipinassa mitään sanomista ollut vert. asuntoilmoituksissa pientä laittoa? ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3412
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2887
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2589
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1331
    Aihe