Moi
olen maasturia etsisikellyt ja yksi vaihtoehto olisi yllä oleva auto 185.000 ajettu manuaali.
Konehan ei mikään ylitehokas, mutta normiajossa kokemuksia?,koneesta kokemuksia paljon jakohihnan vaihtoväli vai onko ketju?
bmv x3 2.0d 2005 kokemuksia
6
3982
Vastaukset
- Äksä3
Minulla olisi myynnissä 107tkm ajettu 2.5i myös manuaalina. Laita yhteystietoja jos kiinnostaa.
- kotkanukko
Joutuu liikkeestä ostamaan, on vaihtoauto.
- äx3
vakiona aika laiska, mutta kun lastuttaa niin tulee 180hp/400nm, se riittää normikäyttöön ihan hyvin. Oikeastaan ainoa moite on alustan pintakovuus eli kuopat ja pienet töyssyt kyllä huomaa hyvin. Tähän toki tottuu nopeasti. Kone on ketjullinen, joten remminvaihdosta ei tarvitse huolehtia.
Kulutus on positiivinen yllätys, omani menee helposti tehtaan ilmoittamiin lukuihin. Automaattina olisi parempi, mutta tuota vuosikertaa ei pienemmällä koneella tomaatilla tehty. Miinuksena voisi olla sisätilat, ulkomittoihin nähden tosi pienet, takaronkki mukaan lukien. Muuten ihan jees pirssi - ukkokotkasta
Ei ollut min auto maalipinnassa oli keulassa ja perässä moitittavaa, lue ollut huonolla pidolla pitää jatkaa etsimistä, myös isomalla dieselillä
- ------------
jaa, sä etsitkin uutta autoa. Virheetöntä 7-vuotiasta on hiukan vaikea löytää, ellei ole ollut sokealla papilla saaressa ja ajettu vain sunnuntaisin 200 metriä kirkolle
- LahdenUkko
------------ kirjoitti:
jaa, sä etsitkin uutta autoa. Virheetöntä 7-vuotiasta on hiukan vaikea löytää, ellei ole ollut sokealla papilla saaressa ja ajettu vain sunnuntaisin 200 metriä kirkolle
Empä etsi virheetöntä vaan hyvin pidettyä, ei mulla ole tuon ikäisessä jahintaluokan autoissa vielä maalipinassa mitään sanomista ollut vert. asuntoilmoituksissa pientä laittoa? ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324631Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152618Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252435Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642433- 321817
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321631Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501315- 661294
- 821241