Hyviä nettipelejä PS3

OnlineGamer0000

Kertokaahan jotain pelaamisen arvoisia nettipelejä pleikkari kolmoselle, mielellään sellaisia joita vielä ihmiset pelaakin.

Mieluusti ei laiteta CoDia ja BF:ää tähän, vaan jotain muita.

24

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rdr platinum
    • ETTÄ NÄIN,,,

      NO VOI IDIOOTTI KYSYT HYVIÄ NETTIPELEJÄ MUTTA TUOMITSET HETI POIS KAX PARASTA JA VAAN SEN TAKIA ETTÄ KUMPAISENKIN FANIEN KESKUUDESSA ON KOVEMPAAKIN KOVEMPAA SANAHARKKAA! OSTA CODI JA BÄFÄ NIISTÄ SAAT ENITEN IRTI MUUT ON VÄHÄ NIINKU TURHIA KORVIKKEITA JOITA JAKSAT PELATA EHKÄ KUUKAUDEN MAKSIMISSAAN CODIA JA BÄFÄÄ JAKSAT VÄHINTÄÄN VUODEN!

      • ETTÄ NÄIN,,,

        PS. LISÄYS EDELLISEEN EI MUIHIN VERKKOPELEIHIN OLE OIKEIN EES PELAAJIA SIITÄ VOIT JO PÄÄTELLÄ JOTAIN.


      • 26
        ETTÄ NÄIN,,, kirjoitti:

        PS. LISÄYS EDELLISEEN EI MUIHIN VERKKOPELEIHIN OLE OIKEIN EES PELAAJIA SIITÄ VOIT JO PÄÄTELLÄ JOTAIN.

        Voihan aloittajalla jo..... ei kun sori..... VOIHAN ALOITTAJALLA OLLA JO KO PELIT!!!!!!!


      • OnlineGamer0000
        26 kirjoitti:

        Voihan aloittajalla jo..... ei kun sori..... VOIHAN ALOITTAJALLA OLLA JO KO PELIT!!!!!!!

        Ja niinpä onkin..! Tai ainakin BF, callofdutyn myin kaverille, kun en siinä pärjännyt ja täten en kokenut sen pelaamista mielekkääksi.


    • hbujnhbj

      Kahdelle edelliselle: PIDÄ TURPASI KIINNI JA TUNGE MOLEMMAT PERSEESEESI!

      Niin ja aloittajan kysymykseen: Et kertonut minkä tyylisistä pidät, on vain niin vaikea alkaa luettelemaan mitään.

      • ETTÄ NÄIN,,,

        SANO MITÄ SANOT MUTTA ENNENPITKÄÄ PELAAT JUURI NUITA KAHTA SITÄ ET VOI KIELTÄÄ ITELTÄS KOSKA HUOMAAT ETTET VOI MUITA PELATA KATSOS KUN SIELÄ EI OLE PELAAJIA!


      • Se o jämpti nii
        ETTÄ NÄIN,,, kirjoitti:

        SANO MITÄ SANOT MUTTA ENNENPITKÄÄ PELAAT JUURI NUITA KAHTA SITÄ ET VOI KIELTÄÄ ITELTÄS KOSKA HUOMAAT ETTET VOI MUITA PELATA KATSOS KUN SIELÄ EI OLE PELAAJIA!

        Kyllä Gran Turismossa, Metal Gear Solidissa ja GTA peleissä pelaajia riittää, se on varma ja jämpti nii, sanonniii.


      • Rdr ruleessdzz
        Se o jämpti nii kirjoitti:

        Kyllä Gran Turismossa, Metal Gear Solidissa ja GTA peleissä pelaajia riittää, se on varma ja jämpti nii, sanonniii.

        Osta red dead niin oot iloinen hyvä länkkäri jossa tajuttoman hyvä netti peli vielä undead nigmare niin saat over runin


      • Rdr ruleessdzz
        Se o jämpti nii kirjoitti:

        Kyllä Gran Turismossa, Metal Gear Solidissa ja GTA peleissä pelaajia riittää, se on varma ja jämpti nii, sanonniii.

        Osta red dead niin oot iloinen hyvä länkkäri jossa tajuttoman hyvä netti peli vielä undead nigmare niin saat over runin


    • .┬.

      Mass Effect 3 moninpeli.

      • 11:11

        Erittäin hyvä.
        Kerrankin peli, missä voi tehdä kokonaan yhteistyötä muiden pelaajien kanssa.
        Ehkä joskus tekevät muitakin ominaisuuksia sekä lisäyksiä. Vaikka villeimmässä puolessa, ohjata itse vihulaisia, niinkuin uusimassa RE:ssa.


    • OnlineGamer0000

      Joo, elikkä menee selaset puolirealistiset ajopelit, tappelupelit, useimmat 3rd person räiskinnät ja jotkin fps:t.

      Codia ja bfää en mielelläni pelaa seuraavista syistä:
      - Battlefield BC2:ta olen tässä reilu vuoden jo pelaillut, joten alkaa puuduttaa. Kolmonen taas oli parin viikon kokeilun perusteella pettymys.
      - Call of Dutyä en yksinkertaisesti osaa pelata, en pärjää siinä lainkaan, ja näin ollen sitä ei mielestäni ole mukava pelata.

      Red dead on hyvä, mitä nyt kaverilla olen testannut, se täytyy myöntää.

      • OnlineGamer0000

        Sitä uutta Medal of Honoria odotan suht innolla. Saa nähdä mitä siitä sitten lopulta tulee..

        Onkos muuten siinä 2010 vuosimallin MoH:ssa vielä pelaajia miten?


      • OnlineGamer0000
        OnlineGamer0000 kirjoitti:

        Sitä uutta Medal of Honoria odotan suht innolla. Saa nähdä mitä siitä sitten lopulta tulee..

        Onkos muuten siinä 2010 vuosimallin MoH:ssa vielä pelaajia miten?

        Pelaako kukaan pelejä tyyliin
        - Motorstorm Pacific Rift
        - Race Driver Grid
        - Fight Night Round 4 taikka Fight Night Champion
        - Mortal Kombat
        - MAG
        - Socom Special Forces


        Entä miten on saavuttanut suosiota netissä se uusin Ghost Recon?


      • OnlineGamer0000 kirjoitti:

        Pelaako kukaan pelejä tyyliin
        - Motorstorm Pacific Rift
        - Race Driver Grid
        - Fight Night Round 4 taikka Fight Night Champion
        - Mortal Kombat
        - MAG
        - Socom Special Forces


        Entä miten on saavuttanut suosiota netissä se uusin Ghost Recon?

        Uusimmassa ghostissa on aikas paljon porukkaa netissä.


    • eljivewyr

      Ainakin Motorstorm Pacific Rift ja Race Driver Grid -serverit ollaan lopetettu eli niitä ei voi enää pelata netissä

      • p.l.

        Bashkat. Täytyykin tarkistaa, vieläkö ekaa Motorstormia voi pelata netissä, se on hyvä.


      • eljivewyr
        p.l. kirjoitti:

        Bashkat. Täytyykin tarkistaa, vieläkö ekaa Motorstormia voi pelata netissä, se on hyvä.

        Race Driver Grid on nyt selvä että se on lakkautettu. Sen ihan ensimmäisen Motorstorm -pelin palvelimet on suljettu. Korjaus tuohon Pacific Rift -peliin liittyen, eli sen palvelimet suljetaankin lokakuussa, jo ensikuussa siis.


      • p.l.
        eljivewyr kirjoitti:

        Race Driver Grid on nyt selvä että se on lakkautettu. Sen ihan ensimmäisen Motorstorm -pelin palvelimet on suljettu. Korjaus tuohon Pacific Rift -peliin liittyen, eli sen palvelimet suljetaankin lokakuussa, jo ensikuussa siis.

        : (


    • OnlineGamer0000

      Mites nuo Fight Nightit ja Socom?

      Entä osaisikos kukaan suositella hyviä ajopelejä netissä pelattavaksi?

    • huojirs

      Need for Speed: Hot Pursuit ja Need for Speed: The Run -pelit ovat aika hyviä. Omistan nuo molemmat mutta on mulla muitakin ajopelejä.

    • Freddy Krueger fani

      Dead Space kakkosessa on kohtuullisen paljon pelaajia. Itse olen sen todennut.

      • >>>

        Hienoa, miten DP kakkosen nettipeli on voinu mennäkin minulta silloin ohi.... Oli ihan mielenkiintoisen näköistä toimintaa kun tubesta katsoi. Varsinkin kun saa näköjään valita millä puolella heiluu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe