Ihanaa täällä Asehörhöillä ja provoilla kun saa huomiota!!!!
Olen niin asiallinen aseiden vastustaja että vamasti minun asehörhöilyni huomataan ja joskus vielä muistetaan kuinka HÖRIS olinkaan!!!!!
Jumalainen Höris
4
89
Vastaukset
- Aamen, aamen,
aamen!
- Höris Lötkö
Olen täällä taas muistuttamassa kuinka sekaisin olenkaan kun rikolliset ampuvat toisiaan enkä tajua erottaa tapahtumia ampumaharrastuksesta, YHÄHÄÄÄÄ!!!!
- Hjördis täällä
Ja tulen kirjoittelemaan täällä hörhöilyistä, sikäli kun golfin peluustani ennätän.
- P_I_I_S
Kirjoittelempa täällä toisten harrastus alueella omia mielipiteitäni, joilla maailma pelastuu. Tulevaisuuden elämä on ruusuilla tanssimista, kaikki on kavereita keskenään, kenenkään ei tarvitse käydä töissä tai kouluissa kun elämä on yhtä pumpulia. Maailmasta loppuu sodat ja erimielisyydet, kaikki eri uskonnot sopeutuvat keskenään ja kaikki vain ja ainoastaan MINUN ansiosta, koska älyän täällä pilkata toisten harrastusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958176- 1743792
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2552551- 482185
- 422035
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291980- 481912
- 601788
- 191783