Jos niin teen minulle annetaan diagnoosi alta aikayksikön.Olen ollut juoppo valehtelevä ämmä ja hullu vielä kaikenlisäksi,kun omaishoitajanaivojani tuuletan pilkkiavannolla talvisin.
Aika kuultaa loukkaukset ja toivonimukaan tämä hyväksikäyttäjäni tuntee piston sydämmessään.
Avauduin liikaa hänen vetämässään ketjussa,se että avasin sydämmeni avasin myös viinipullon ja siitähän se lähti lumipalloefekti.
Kannattaako palstalla esiintyä avoimin kortein?
11
82
Vastaukset
Kannattaa se sittenkin Rituliini! Ihminenhän sinä olet, etkä mikään marionetti, joka harrastaa yleisökosintaa ollaksesi palstamiellyttävä!
Joku voi olla sitä luonnostaan, mutta saman olen kokenut, etten pysty olemaan muuta kuin oma itseni. En viihtyisi hetkeäkään teeskentelemällä ja supistamalla itseäni, eihän se ole luonnollista. Ollaanhan me opittu, että täällä lauotaan sumeilematta. vielä lisätään roihua omankin kiukkunsa voimalla noihin adjektiiveihin:D
Kaipa se palvelee sitä, jolla tulee paineita rohkeudesta ja itselle vieraista piirteistä.
Hyvinhän palsta sittenkin toimii ja uskon meidän kaikkien oppivankin ja hioutuvan ymmärryksessämme!
Yks' juttu, mikä on helpottanut itseäni on se että luotan kunnon ihmisten omaan harkintakykyyn nähdä, missä vain ilkeillään.
Sama pätee sinuunkin, kyllä me tiedämme jo luonteesi, ja kaikki vapaus on sinulla olla juuri se oma itsesi, joka on ilahduttanut olemalla rohkea ja suora mielipiteilläsi!Olen kanssa sitä mieltä ,että on oltava omaitsensä ,eikä mielistellä ketään ,eikä mitään.
Olen saanut sen huomata että " rehellisyys maan perii" ihan tässä ja nyt .
Kateita ihmisiä on meilläkin jotka sillointällöin , nautimme "konjakin " ja heti on jonkun niuhottajan mielestä juoppo .
Olen aina sanonut että nautin elämästäni ,kaikella kohtuudella , enkä kadu jälkeenpäin , niinettä kaikki hyvin
Rituliini on jo vuosia sitten saanut minun kannatukseni ,hän on hienosti kertonut ikäihmistenkin vapaudesta rakastua . esm. silloi kun yksi mies sai jo ikäihmisenä pikkusen vauvan Rakkaansa kanssa . Kuinkaas heidänkin elämä on mennyt .
mutta he olivat vapaita ihmisiä ja hyvä näin.
Rehellisiä oman elämän kertomuksia täällä, aina joku kehtaa .arvostella
.Mutta taitaakin itsellä olla kaapissa luurankoita .
Kiitos tytöt texsanell ja ullamirjami teidän mielipiteenne kanattavat minut uuteen päivään,jolloin pitäis taas hoitaa tiehoitokunnan asiota ja kantaa huolta läheisestäni,
olla aivot kahdelle ihmiselle,sitä se on toi elämä muistisairaan keralla kulkeminen.
Elämä vain menee niin.En ole tähän vaativaan tehtävään kouluttautunut,mutta en myöskään en tähän tehtävään ole hakeutunut.Avioliittolupauksessa kaiketi tämä jo tehtiin selväksi,että kaiken se kestää...kunnes kuolema korjaa jommankumman.- Alla Trudilutzkaja
Kannattaa varmasti esiintyä avoimin kortein. Kun keskityt jos mahdollista vieläkin syvällisemmin oman itsesi syvimpään olemukseen, niin ymmärrät, että varmasti kannattaa.
Tsemppiä rituliini_38. Mitäs toi nyt oli olevinaan,ei auennut keskukoulupohjalta.Käsitinkö väärin,tuonko omaa persoonaani liikaa esille,vai kerronko vain olennaisen ja jätän ne luurangot tuomatta sieltä kaapista esille.
Voishan tota läppää heittää ja sitähän on heitettykin asian tiimoilta,että kuka kukin on tällä foorumilla.
Sinä vanha veikko siellä kulisseissa sinut on tunnistettu.Ole vaan oma itsesi!
Ne, jotka sinut tuntevat, ovat oppineet myös kunnioittamaan sinua ihmisenä ja kirjoittajana.
Rekisteröityneet ottavat vastuun kirjoituksistaan, samoin vakinikit. Epämääräisiä sanailuja käyttävät jopa ilkkuvat sillä, ettei heitä kukaan saavuta.Hyvä Ruuneperi,tai kiitos Ruune osoitit huomiosi vähiten sitä odottvaan,se tuli niin yllättäen,että oksat pois kuin naapurin joulukuusesta.
Kahvipirtissä kerran loitsehit lausumaan,olin kieltänyt ristiinnaulitsemista Ruuneperiä ja maalaismiesta,lunta tuli tupaan,eikä lapset kerrenny edes lakaisemaan kaikkea.
Tulin pirttiin ja kerroin,kun höyheneni sain taas ojennukseen,että toi ryöpytys oli,kuin kanan joka täryjyrän alle jääneenä ja sulkiaan oikoen totesi,olipa kerrankin kunnon kukko.
Ruuneperi jopa lotsi lausumaan,että toi etsivivä-amadeus taitaa olla journalisti.
Kuka sen unohduksiin jääneen ihmisarvon palautuksen voi esiintuoda,kuin itse kyseinen henkilö.Siis mitä opimme tästä ja kissanhännän nostamisesta,emme mitäänrituliini_38 kirjoitti:
Hyvä Ruuneperi,tai kiitos Ruune osoitit huomiosi vähiten sitä odottvaan,se tuli niin yllättäen,että oksat pois kuin naapurin joulukuusesta.
Kahvipirtissä kerran loitsehit lausumaan,olin kieltänyt ristiinnaulitsemista Ruuneperiä ja maalaismiesta,lunta tuli tupaan,eikä lapset kerrenny edes lakaisemaan kaikkea.
Tulin pirttiin ja kerroin,kun höyheneni sain taas ojennukseen,että toi ryöpytys oli,kuin kanan joka täryjyrän alle jääneenä ja sulkiaan oikoen totesi,olipa kerrankin kunnon kukko.
Ruuneperi jopa lotsi lausumaan,että toi etsivivä-amadeus taitaa olla journalisti.
Kuka sen unohduksiin jääneen ihmisarvon palautuksen voi esiintuoda,kuin itse kyseinen henkilö.Siis mitä opimme tästä ja kissanhännän nostamisesta,emme mitäänEi ole ihme vaikka minua haukutaan, mutta Maalaismies oli sistynyt ja hieno ia silti hyväksyi minutkin, vammaisen maalaispojan ystäväkseen.
- hevat
Olen ollut äimistynyt,kun joskus avaan ,että lueskelen ajankulukseni.Joskus tuntuu
Olevan sisällis sota ja yritetään toisten nikillä kirjoitella.Eräs inhottovia elimiä letteli ja ketoi minun ne kirjoittaneen.
En unessa täällä kirjoittele,joten muistan mitä piiperrän.
Kaksikertaa tämän pienenaikani aikana olen joutunut ylläpitäjälle puolustautumaan,itseni myös ruuneperinkin ,kun aina joku ilkeilijä puskasta
räyhää.NO.. URLolen niistä ilmoittanut noin vajaa kuukausi sitten...
Kiitos kun luitte. kurkistan joskus jälleen. - Täälä sivulla on
nikkejään mainitsematta kirjoittaja, jolla nikkejä riittää.
Ihan sinisiä. AINA nikillä. - Onko hän hyvä esimerkki?
Nikkikö ratkaisee muka! Tällaisilla nikeillä ei ole mitään merkitystä ,jos sama henkilö leikkii rekisteröitynä useaa kirjoittajaa , sama '***** tekis mieleni sanoo rumasana niin kunse on , tekee tuhoaan kirjoittamalla oman avattuunsa yhden sanan ja saa näin Terrorisoitua koko 70 kirjoittajia . siittähän tässä nyt on kyse - En nyt viitsi ruveta "vääntään rautalangasta ". vai menikö perille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901999
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141691- 971643
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931326Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31146Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1731073- 64906
- 76880
- 53855
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123848