Olen jo vuoden verran suunnitellut Pomeranian hankintaa, rahatkin siihen olen säästänyt. Mutta onko kellään tietoa mistä voisin ostaa Valkoisen pommin??
Olen kennel sivuja seurannut mutta kun ei tunnu löytyvän :/
Ja kaikki vain kertoo kuinka vaikea niitä on saada, mutta voisiko joku kertoa mistä niitä saisi... siis ostaa :D
Kiitos avusta!! :D
ps.. niiden huijareiden, ketkä yrittävät myydä pommeja pilkkahintaan on turha laitella mitään linkkejä tai kirjotuksia tänne!!! Olen ostamassa pommia kennelistä ja olen valmis maksamaan siitä enemmän kuin 350€!! Kiitos!
Pommit??
3
124
Vastaukset
- Minpin4Ever
Moi!
Tässä linkki missä on kaikki Suomen pommikasvattajat http://jalostus.kennelliitto.fi/frmKasvattajat.aspx?R=97.5&V=2&L=0
Tuosta voit katsella läpi kasvatushistoriaa, varmasti joku osuu silmään jolla on vastikään ollut valkoisia pentuja niin voit kysyä onko suunnitelmissa pian taas tuottaa valkoista :)- kiitoskiitos
Kiitoksia :) yritetään siis sieltä :)
- pompompom
Harvoin väriä pääsee valitsemaan varsinkin kun kyseessä on harvinaisempi väri. Ja valkoisen pommin sisäsiitosprosentti on monissa tapauksissa korkea - johtuu siitä, että pitääkseen valkoisen värin jalostuslinjassa, kasvattaja risteyttää sukulaisia keskenään. Tällöin siis riskit erilaisten sairauksien periytyvyyteen kasvaa. Toki tuuria voi olla matkassa, mutta itse en ottaisi sitä riskiä. Mieluummin se "vääränvärinen" kuin liian sisäsiittoinen. Kun itse pommityttöämme hain niin haaveeni oli black&tan, mutta ehdottomasti tyttö, ei sijoitusnarttu. Tiesin mahdollisuuteni melko heikoiksi, mutta maltoin odottaa ja etsiä hyvää kasvattajaa jonka kanssa synkkasi. Löysin aivan ihanan kasvattajan ja sattumalta syntyi bläkkäri tyttö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065587Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453703Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4542589Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611620- 871366
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321293- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511196