Työharjoittelijana

raksatyttönen

Elikkäs opiskelen viimeistä vuotta rakennusalalla, ja nyt on puolen vuoden työharjoittelu. Kaikki ei ole sujunut todellakaan hyvin, työharjoitteliahan ei saisi korvata työntekijää eikä tehdä yksin töitä. Noh, minä kuitenkin teen. Joudun hyppäämään omalla mopolla ympäri kaupunkia, työnantaja ei vastaa puhelimeen, työkaluja saan odottaa aina monta tuntia, joudun olemaan rakennuksissa joissa on hometta ja siitä mulle tulee oireita koska oon nin homeherkkä. Muuten työnantaja ihan mukava ja näin, mutta kuitenkin ei ymmärrä sitä että minähän korvaan yhden työntekijän kokonaan ku teen yksin hommia.
Olen ajatellut vähän paikan vaihtoa.. Sitten heräsi semmonen kysymys että onnistuiskohan työharjoittelu esim rautiassa? Vai pitäisiköhän paikan olla joku semmoinen jossa ihan kunnolla rakennetaan jotain. Jos jollain on kokemusta tai enemmän tietoa niin kertokaa ihmeessä :)

5

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikävä kyllä,

"--joudun olemaan rakennuksissa joissa on hometta ja siitä mulle tulee oireita koska oon nin homeherkkä."

Rakennusala ei todellakaan sovi noin herkille.

• hometalot

niin homeherkkyys ei ole hyvä asia tässä hometalojen luvatussa maassa.

• hölppä

Ei rakennustöitä muutenkaan pitäisi tehdä ilmaiseksi

www.facebook.com/tht.

• rakinssi07

Siis hei kelaa! Sä oot työharjoittelussa. Et ole todella joutunu vielä lujille ollenkaan. Kiitä onnees, että oot saanu ajella ympäriinsä mopolla ja ootella työkaluja. Oo onnellinen siitä! Kyl sulla tyttö hyvä on hieman väärä käsitys raksa-alasta, mikäli luulet sen olevan pölytöntä. Pistä kuonokoppa naamalle! Mitä sinä hoet jostain korvaamisesta? Oottelusta päätellen et oo korvannu mitään. Mut joo! Mikäli oot ollu tarpeeksi fiksu, niin haet sitte kevään yhteishaussa AMK:n lukemaan rakennusinsinööriksi. Silloin ei tarvi alituiseen pölyjä haistella.

• Jokkis

Urakamiehet/-naiset tosin saavat paremmat tienestit kuin valkoisen "kotsan" kantajat, eikä tarvitse ihan niin pitkää päivää tehdä kuin he.

Nimim. kasilta töihin ja kahelta kotiin / 55 t€/v

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7573
    2. 107
      5648
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5067
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4466
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3160
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      52
      2867
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2779
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2397
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2384
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      1986
    Aihe