Myydään kerran käytetty olkaimeton White One Tirol- hääpuku (tämän vuoden mallistoa). Puku on pesetetty heti käytön jälkeen pesulassa. Itse olin pukua käyttäessäni 175cm/65kg. Puvussa on lyhyt laahus, jonka voi tarvittaessa nostaa. Teetätytin pukuun nyöritykset. Puvun mukaan alushamevanne sekä pukupussi. Omia kuvia en ole ehtinyt häiden jälkeen vielä saamaan mutta seuraavalla nettisivulla on kuvia: http://www.morsiusga....com/tirol.html Puku on ostettu Oulun Glamourista. Hinnasta voidaan sopia :) Jos kiinnostuit niin laita viestiä [email protected]
Myydään hääpuku White One Tirol, koko 34-36 OULU
pekkalak
1
386
Vastaukset
- pekkalak
Jos linkki ei aukea niin googlettamalla white one tirol, löytyy oikea kuva :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291869Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1621844Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3631639- 1501237
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151199Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121071
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt51019- 2851005
- 82991