detur alanya

sunny482

onko kokemuksia deturin turkin matkoista, hotelli alanya, retkitarjonta jne.?

5

481

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • travel56

Deturi talvi-esitettä yritin etsiä mutta sellaista ei taida olla nyt missään,ja myös Deturin tarjonta aika pientä,Thaimaakin on jäänyt pois,olisikohan konkurssin enteitä?

• reissutyttö

Olen matkustanut monesti Deturin kautta Turkkiin.. Kerran oli meno lento todella pahasti myöhässä, meidät majoitettiin lentokentän lähellä olevaan hotelliin jossa sitten odoteltiin koneen lähtöä 22h! Mutta se taisi olla vaan huonoa säkää.
      Muuten olen ollut tyytyväinen, oppaiden toimintaan lentokentällä kohteessa ja matkan aikana. Jäänyt positiiviset kokemukset :) Kyseisessä hotellissa en ole ollut, mutta monessa muussa ja toivon että sinullekkin jää hyvät muistot ja fiilikset!
      Oikein ihanaa ja rentouttavaa lomaa!

• kiero detur

Kyseistä matkanjärjestäjää kannattaa varoa. Turkkilainen halpalentoyhtiötä käyttävä huonosti johdettu firma. Oppaissa ei juuri vikaa, mutta johto..

Viimeksi vielä varastivat rahaa ihme verukkeella jota nyt eivät tunnustakkaan.

• exterme matkat

Varastivat tosin vain 200e meidän perheeltä, joten olkoon. Turkkilaista touhua:]
        Eikös deturin tilauskone eilen syttynyt tuleen? 27 loukkaantunutta. Ei ainakaan lapsia saisi viedä deturin matkalle, aikuiset ehkä pärjää jos hyvä tuuri..

• ei detur never
        exterme matkat kirjoitti:

Varastivat tosin vain 200e meidän perheeltä, joten olkoon. Turkkilaista touhua:]
        Eikös deturin tilauskone eilen syttynyt tuleen? 27 loukkaantunutta. Ei ainakaan lapsia saisi viedä deturin matkalle, aikuiset ehkä pärjää jos hyvä tuuri..

Ei ikinä enään deturin matkalle, oppaat kielitaidottomia töykeitä eivät mitenkään avuliaita ja mikään ei ole niin kuin sanotaan, rahastusta ainoastaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      275
      3425
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      104
      1730
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      230
      1381
    4. 74
      1336
    5. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      64
      1205
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1097
    7. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      52
      1079
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      991
    9. Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea

Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei
      Maatila ja metsä
      18
      873
    10. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      42
      857
    Aihe