DERBI HUKKAPUTKI

KUSPÄÄ

Siis mulla olis tommonen derbi x-race 06 sm mallia, joten piti kysyä paljonko hukkaputken tukkiminen tuo huippuja lisää kun kulkee mittariin sen 50km/h, ja voiko hukkaputken tukkia vaan jollain ettei tarvis alkaa hitsaileen.
Kiitos jo etukäteen vastauksista.

9

3211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KUSPÄÄ

Ja tarviiko suutinta vaihtaa putken tukkimisen jälkeen.

• 453y6

no aika vaikee tukkia se hukkis ilman hitsaus kamppeita, melkei mahotonta ja pitää vaihtaa suutin isommaks ku sen on tukkinu

• sfdgfyhujhikj

Derbin x-race ja x-treme 04-10 malleissa on laiska kuriton vakioputki. Hukkiksen kun ottaa pois niin huiput nousee ehkä joku 5km/h. Eli ei kannata, x-racessa on todella laiska kuriton vakioputki esim. dt:seen tai riejuun verrattuna. Muutenkin pakoputkea joutuu silpomaan ja hitsaamaan paljon jos haluaa putken aivan tyhjäksi (hukkis ja katalysaattori). Ja jos sinulta ei löydy hitsiä niin vie se jonnekkin konepajalle tai hitsaamoon hitsattavaksi. Maksaa ehkä muutaman kympin ja jälki on ammattimaista. Ja suutin pitää vaihtaa vähän isommaksi.

• 14+19

Tääl on kyllä joskut ihmiset niin vitun pihal. "laiska kuriton vakioputki" siis mikä vittu? Kuule jos tunkisit deeteen kuristamattoman putken derbiin ni ei se menis yhtään sen lujempaa vitun valopää.

• Dtputkulat

Sää se olet idiootti. No todellakin menis paremmin ku dt sil putkel johtuen rabasan paremmasta porttauksesta ja onha se ny selvä et ei se derbin vakioputki kierrä kovin ylös ja muuteski nii tukkone et huhu.

• 7+17

Voimapihdeillä lyttäät hukkaputken jos ei oo hitsaus mahollisuutta.

• tietämätön

Paljos Derbi menis: Nytten alkukäyrän kuri poistettu kulkee sen 60 välit 11/53
      Eli paljon uusi nopeus jos Poistais hukkaputken ja 12/53 välit ja jaksaako vääntää?

• derbi97

uus nopeus n. 65kmh. vääntää ja kiihtyy paljon paremmin sen jälkeen!

• Anonyymi

nigga

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1954
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1316
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1275
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1018
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      916
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      913
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe