Siis mulla olis tommonen derbi x-race 06 sm mallia, joten piti kysyä paljonko hukkaputken tukkiminen tuo huippuja lisää kun kulkee mittariin sen 50km/h, ja voiko hukkaputken tukkia vaan jollain ettei tarvis alkaa hitsaileen.
Kiitos jo etukäteen vastauksista.
DERBI HUKKAPUTKI
9
3211
Vastaukset
- KUSPÄÄ
Ja tarviiko suutinta vaihtaa putken tukkimisen jälkeen.
- 453y6
no aika vaikee tukkia se hukkis ilman hitsaus kamppeita, melkei mahotonta ja pitää vaihtaa suutin isommaks ku sen on tukkinu
- sfdgfyhujhikj
Derbin x-race ja x-treme 04-10 malleissa on laiska kuriton vakioputki. Hukkiksen kun ottaa pois niin huiput nousee ehkä joku 5km/h. Eli ei kannata, x-racessa on todella laiska kuriton vakioputki esim. dt:seen tai riejuun verrattuna. Muutenkin pakoputkea joutuu silpomaan ja hitsaamaan paljon jos haluaa putken aivan tyhjäksi (hukkis ja katalysaattori). Ja jos sinulta ei löydy hitsiä niin vie se jonnekkin konepajalle tai hitsaamoon hitsattavaksi. Maksaa ehkä muutaman kympin ja jälki on ammattimaista. Ja suutin pitää vaihtaa vähän isommaksi.
- 14+19
Tääl on kyllä joskut ihmiset niin vitun pihal. "laiska kuriton vakioputki" siis mikä vittu? Kuule jos tunkisit deeteen kuristamattoman putken derbiin ni ei se menis yhtään sen lujempaa vitun valopää.
- Dtputkulat
Sää se olet idiootti. No todellakin menis paremmin ku dt sil putkel johtuen rabasan paremmasta porttauksesta ja onha se ny selvä et ei se derbin vakioputki kierrä kovin ylös ja muuteski nii tukkone et huhu.
- 7+17
Voimapihdeillä lyttäät hukkaputken jos ei oo hitsaus mahollisuutta.
- tietämätön
Paljos Derbi menis: Nytten alkukäyrän kuri poistettu kulkee sen 60 välit 11/53
Eli paljon uusi nopeus jos Poistais hukkaputken ja 12/53 välit ja jaksaako vääntää?- derbi97
uus nopeus n. 65kmh. vääntää ja kiihtyy paljon paremmin sen jälkeen!
- Anonyymi
nigga
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271954
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561316Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731275Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311018Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47916Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51913Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 108840
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830