Olen menossa kielimatkalle ja olen kattonu tossa STS:än sivuja ja Maltalle haluaisin (tietenkään en ole vielä kohteesta100% varma). Sitä vaan että onko jollain kokemuksia STS:stä (hyviä tai huonoja) Ois kiva tietää esim. että onko asiat niinkuin esitteissä luvataan vai olisiko vaikka EF luotettavampi? Ja lisäksi kun katoin STS:n sivuilta niitä oppilaiden kokemuksia niin kaikki oli tyttöjen tekemiä..... Kai sielä poikiakin on? ku sellane 50 50 ois mukavampi =)
Kielimatkalle 15v
3
129
Vastaukset
- dididididid
Ehkä monia poikia ei niinkään kiinnosta kirjoittaa kokemuksistaan STS:än sivulle?
- eeddu15v
tota en tullu ajatelleekskaa :D
- olji8
On monia muitakin kielimatkoja järjestäviä järjestöjä. Itse olin Japanissa viime kesänä Speakfunin kautta vähän yli 3 viikkoa kielimatkalla. Piti ite järjestää lennot ja lentää sitten yksin Japaniin asti, mutta kyllä siinä oppikin selviytymään vähän kaikista kommelluksista :) Monta kaverii on ollu just viime vuonna Maltalla Ef.n kautta on ollu kulma ihn kiva reissu. On siellä poikiaki, mutta ehkä hiukn vähemmän toisen ryhmässä oli vaan yks suomalainen poika. Mutta suosittelen katsomaan muitakin vaihtoehtoja !!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I1393306Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk792914Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro402287Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1132206Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1422080Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva472021Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.121436Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville241314- 1281022
Kristinoppi ja vähäkatekismus:
Luther Lapsikasteesta: "Mitä kaste antaa eli hyödyttää? Kaste vaikuttaa syntien anteeksiantamuksen, vapauttaa kuolemas671014