Millaiset ovat Metrpolian sairaanhoitoalan laboratoriotunnit? Millaisissa tiloissa ne pidetään?
Vaihdetaanko labravaatteet pukuhuoneessa tms.? Olisi mukava saada vähän etukäteistietoa. :)
Metropolia -labratunnit
nurse_
4
263
Vastaukset
- nörse :D
Aivan perseestä.
- Anonyymi
Pääseekö Metropolia Myllypuron pukuhuoneessa tiirailemaan komeita miehiä ja kauniita naisia?
https://fi.iherb.com/c/iherb-brands?rcode=mop737
- Anonyymi
minä vaihdoin labra kamppeet jo kotona päälle ja niissä kuljin koko päivän. kakkahädän tulessa ei voinut mitään. tämä tapahtui tamkissa eilen
- Anonyymi
Hiphei. Minut hyväksyttiin Aalto university jatko kurssille kalastus mekaniikasta. Nyt loppui terveys alan opinnot. Vaikka olisihan ne loppunut nyt keväällä kun olisin valmistunut terveyden hoitajaksi. Uusi ura odottaa kalastuksen hienomekaniikassa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 521062
- 72975
- 58893
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 106872
- 45869
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820