toivoton tilanne joka saralla

Olen 49-vuotias härkänainen, jolla on elämä kaikintavoin solmussa. Avoliitto vedellee viimeisiään, työrintamalla on epävarmuutta kaupunkimme samantyylisten yritysten kilpailun takia ja raha-asiatkin ovat mutkalla. Olen hakenut uutta asuntoa nykyisestä kotikaupungista, hakenut myös töitä niin täältä ja toisestakin kaupungista. Mitkä lienevät näkymät niin suhde-, työ- kuin raha-asioissakin. Voimat ja terveys menevät asioita pohtiessa. Lottovoitolla tai suurehkolla rahasummalla kuitenkin moni asia selkeytyisi, mutta rahat ovat tiukalla. Onko valoa tunnelin päässä? Ja kuinka pitkän tunnelin?

3

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

näen sinut älykkäänä ja koulutettuna ihmisenä. kun jo kerrot olevasi härkä, niin on helppoa perustella siitä millainen naustiskelija ja työmyyrä sinä olet!
      härkä on ylipäätään yksi kaikkein parhaimmista horoskooppimerkeistä, jos niitä ajattelemme. mutta yleensä härällä on vahva terveys, se on vanhaa totuutta.

mutta katsotaan noita kysymyksiäsi.
      näen toiveesi aviomieheesi vielä voimassaolevana, sinä et vielä ole antanut täysin periksi. olette päässeet yrityksessänne pitkälle, mikä on teidän molempien ansioita. olette puhaltaneet yhteiseen hiileen.
      mutta muutoksia minä näen, näin asiat eivät tule etenemään tulevaisuudessa.

sinulle näkyy uusi suhde ja se on ongelmien/kommelluksien kautta kuitenkin hyvä. alku ei ole helppo, mutta lopussa näen selventävän kirjallisen viestin.
      viesti voi myös tarkoittaa miehen eropapereita ja jotakin muuta henkilökohtaista, niin tarkasti en nyt pysty näkemään näin nopeasti.

työasiat eivät suju yksinomaan sinun omien käsiesi kautta. sinä tarvitset partnerin, joka on mukana selvittämässä ja hoitamassa asioita. mutta nekin näkyvät sujuvan hyvin.

raha-asiat: siellä näkyy pientä vilppiä ja on vaikea "kiertää" veroja. parasta olla rehti ja tyytyä siihen, mistä ei tule huonoa omaatuntoa. rehellisyydellä saa ainakin yhden etelänmatkan kokoon.
      kun sinulla on hyvä kirjanpitäjä, joka näkyy minulle miehenä, sinä selviät asioistasi kohtuulisen hyvin. mutta kuitenkin rehellisen hyvin.

mutta tuo kysymäsi tunneli! sen päässä paistaa niin kirkas valo, että tarvitset aurinkolasit. ei mitään hätää.

t. Keskiyö

• Anonyymi

Joo samaa nuo äijät tuolla matkahuollon nurkalla selostivat..

• Anonyymi

Näen sinut härkänä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IS - Tapani Kansa kuoli leikkauspöydälle!

Puoliso kertoo Tapani Kansan viimeisistä hetkistä – kuoli leikkauspöydälle – Hänelle tuli kovia kipuja alavatsaan. Yhtä
      Maailman menoa
      497
      8034
    2. 40% kansasta pitää Yleä selkeästi vasemmistolaisena

Vähän kylmä suihku epäilijöille. "Yle Uutiset sijoitettiin kyselyssä suurista medioista selvästi eniten vasemmistolaise
      Maailman menoa
      226
      1397
    3. Suomessa miesten työttömyys on korkeinta koko EU:ssa. Hienoa Orpo-Purra

Työttömyys lisääntyi helmikuussa – Suomen miesten tilanne synkin EU:ssa Tilastokeskuksen mukaan työttömiä 15–74-vuotiai
      Maailman menoa
      170
      1347
    4. Keksitkö mies

mistä biisistä tulee sä ja mä mieleen?
      Ikävä
      109
      1341
    5. Hokki on konkurssissa!

Aivan uskomattoman hienosti on lähtenyt rahoituskierros käyntiin! ❤️ https://hokki.fi/ajankohtaista/hokki-kainuu-oy-hak
      Kajaani
      53
      1230
    6. Ihanaa aurinkoista

Huomenta päivää tiistaina. 🌞☺️ Kesän kukkasia odotellessa 💛🌱
      Ikävä
      336
      1189
    7. Olet kaikella todennäköisyydellä

Ainut ihminen tällä pallolla, josta menen täysin hämilleni ja tuntuu että ÄO laskee samantien neandertalin tasolle. Kaik
      Ikävä
      39
      995
    8. Vasuri ehdokas pilaa koko puolamgan.

On siinä vasureilla Kova riita pukari ehdokkaana vaaleissa. Jos "pääsisi" ei yhtään kokousta ettei tule valituksia. Eikö
      Puolanka
      54
      970
    9. Mitä jos vietettäis

Vuorokausi yhdessä? Mitenhän se menisi?
      Ikävä
      74
      914
    10. Kyllä on paha mieli

Olen niin luottavainen kaikesta huolimatta ollut sinuun. Luottanut että välität ihan oikeasti etkä halua minua satuttaa.
      Ikävä
      25
      913
    Aihe