Pelkkä flunssa vai raskaana?

Turnip

Sain tossa viikko sitten flunssa tartunnan, joka nostatti pientä lämpöä, yskän ja nuhan. Yskä ja nuha lähti, mutta pieni lämpö jäi. Mulla on ollut nyt koko viikon 37,4 aina päivästä ja illasta, aamusin lämpö on ihan normaali. Pahoinvointia on ollut jonkun verran. En ole täysin varma, oliko minulla lämpöä ennen viime keskiviikkoa, koska vasta silloin ilmestyivät muut oireet.
Oon miettiny tässä koko kuukauden verran, että saattasinkohan olla raskaana. Syön e-pillereitä, mutta tämän kuun alusta unohdin ensimmäiset 3-4 pilleriä, jonka aikana harrastin suojaamatonta seksiä. Mun menkkojen pitäis alkaa suunnilleen viikon kuluttua.
Mulla on ollut alavatsa kipuja, erityisesti viimeisen puolentoista viikon aikana. Oon ihan älyttömän väsynyt ja vaikka nukkuisin kuinka monta tuntia yössä (10-12) olen silti aamulla aivan vetämätön. Vessassa myös pitää ravata aivan älyttömästi ja ruokahalu on kasvanut normaalista.
Onko mahdollista, että tämä flunssa olisi jotain muutakin kuin vain flunssaa, vai pitäisikö minun vaan lopettaa itseni pelottelu?

(Anteeksi, en ollut varma mihin osioon tämän laittaisi)

1

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvä tapaus......

Ei kai sellainen ennenkuulumatonta olisi, että raskaana oleva sairastuu flunssaan. Miksi sinun oireesi pitäisi selittää vain jommallakummalla syyllä, kun mitä luultavimmin olet sekä raskaana että flunssassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2264
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1068
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      982
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      883
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      126
      853
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      763
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    Aihe