Hei!
Teen tukihenkilötoiminnasta opinnäytetyötä Ammattikorkeakouluun.
Olen kiinnostunut kuulemaan mietteittäsi tukihenkilötoiminnasta, olitpa sitten vapaaehtoisena järjestön kautta tai tukena vain lähimmäisellesi.
Tutkin tukihenkilön merkitystä lapselle/perheelle/kuntoutujalle.
Jos haluat osallistua tutkimukseen ja vastaanottaa tuloksia myöhemmin, ota yhteyttä:
[email protected]
Kerron sähköpostissa lisää! Kiitos Sinulle, olet mukana tekemässä tärkeää työtä.
Toimitko tukihenkilönä?
1
101
Vastaukset
- jaa?
No terve, terve. En tiedä onko mainitsemasi sähköpostiosoite vääristelty, mutta kertoisin tästä sivusta ihan yleisestä tutkimusetiikasta sellaisen asian, että kukaan tutkimusta tekevä ei saa esiintyä nimimerkillä keskustelupalstalla, eli turha kuvitella, että tuollaista ottaisin todesta...
Ja mitä tulee tukihenkilötoimintaan ja vapaaehtoistyyön ihanuuden mainostamiseen nyky- yhteiskunnassa nyky- yhteiskunnan varojen puutteessa, niin minä ainakaan en ehdi tehdä vapaaehtoistyötä,koska työpäiväni ovat käytännössä joskus kymmenenkin tuntisia ja haluan joskus nukkuakin ja viettää vapaapäiväni leväten, eikä minulla silti aina ole riittävästi itselläni edes ruokaa - tai on, kun sukulaiseni auttavat, mutta muuten ei olisi. Teen kyllä paljonkin vapaaehtoistyötä auttamalla omien sukulaisteni ja yustävieni esimerkiksi lastenhoidossa tai käymällä läheisille vanhuksille kaupassa, eikä se minusta edes ole työtä, vaan normaalia välittämistä, ja se on ihan riittävä määrä vapaaehtoistyötä minulle. Annapa mulle miljonäärin elintaso ja aikaa määrätömästi, niin sitten voin mennä tekemään vapaaehtoistyötä, mutta tässä elämäntilanteessani en ehdi, en jaksa, enkä voi. Yhteiskunnan velvollisuus on hoitaa tehtävänsä, ja ihmiset jotka tekevät vapaaehtoistyötä, niin heille kaikki kunnia, mutta sellainen työ tulee olla harrastus, eikä pakko.
En ole osallistunut. Vastasin nimettömän keskustelupalstan nimettömään viestiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk338112Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin213430Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232403Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521630Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.291477PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1841465- 1461355
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport561224Kehumisesta voi saada sakkoja?
Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v1831136- 431090