Misä saisi ostettua kuivattua mustatorvisientä? vaikkanetin kautta. Itse en enää metsään pääse ja mausteeksi mustatorvisientä olisi satava.
mustatorvisieni
6
594
Vastaukset
- suppispis
http://www.luontoyrittaja.net/6.html
löytyiskö täältä? - ****
voisin ostaa jos tosiaankin myyt kuivattuna 4,5€ hintaan litran kuivattua sientä
otan koko litran
eli lähetät minulle litran pussillisen kuivattua sientä ja annan sinulle 4,5€
postin voin maksaa :)
[email protected]- mar-jastus
Mustatorvisienet on myyty!
- himosienestäjä
Vieläkö on tarvista torvisienistä?
Minulla olis muutama litra kuivattuja.- eerikki62
voi mulla on vaikka mitä eli lähes kaikkia kauppasieniä kuivattuna, lähinnä tietysti suppilovahveroita.... edullisesti 250 g 40 euroa ja toki tinkimisen varaakin on ...
yksityisviestiä vaan tulemaan tänne, kiitos! ...
- poimuri
löytyy kuivattuna 7e/3dl (vastaa tuoretta sientä n. 1l)
[email protected]
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924530
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2331754- 761440
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401140Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3301082Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051060- 491039
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1441001- 108977
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85954