Big Brother pitää kieltää lailla!

I fukin hate BB

Siis kiinnostaako ketään oikeasti jotkin huomionkipeät siiderivalas pissikset kiljumassa ja itkemässä olemattomista huolistaan televisiossa? Mun mielestä tuommoset p*skasarjat voisi kieltää lailla. Sitten vielä lehtien lööpitkin on kuukauden päivät täynnä noitten roskajulkkisten kuvia ja turhia uutisia. Jos vähä-älyiset siiderivalaat kiinnostaa niin kannattaa katsoa bb:tä, muuten EN SUOSITTELE.

6

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+8

Näköjää suaki kiinnostaa, ku piti ihan tänne tulla kirjoittamaan.

• hrthrt

nii tuntuu kiinnostava kun kerran tollasen kirjotuksen alotit? mitäs ohlemia itte seuraat? vaaditaan sitten niitte lopettamista ääliö

• Ärsyyntynyt pallopää

Sehän se eniten juuri ärsyttää kun vaikka et ole kiinnostunut koko BB:Stä, niin sitä tunkee joka luukusta ja reijästä. Sitä ei pääse karkuun. Vai pitäiskö tässä mennä nukkumaan ja herätä vasta sitten kun se on loppu?

• Nonni

Vai että lailla pitää kieltää kun et muuten osaa olla katsomatta?
      Miksi pitäisi olla joku sellainen laki? Eikö voisi vain katsoa jotain muuta?

• I fukin hate BB

No voi v*tun valopäät :D Minua kiinnostaa BB yhtä paljon kuin kasa p*skaa. ELI EI YHTÄÄN. Tulin tänne kirjoittamaan vain siksi, koska halusin ilmaista mielipiteeni. Katsokaa te niitä siiderilissu pellejä, minä katson kympin uutiset. Ei voi olla turhempaa ohjelmaa kuin BB. Ootte kyllä aika... en nyt sano. Jos teitä kiinnostaa siiderivalaat joiden äö on varmaan alle 20, niin kattokaa sitä BB:tä. V*tuttavaa kun joka paikka on täynnä tuota BB:tä, vaikka minä vihaan sitä ohjelmaa yli kaiken. Pitäis saada joku laadunvalvonta televisio-ohjelmiin. BB pois telkkarista, ei sitä sarjaa katso kuin sellaiset, jotka ovat oikeasti samanlaisia kuin ne siidervalaat :D Eli BB:n katsojat ovat tod. näk. itse valittavia, kiljuvia ja itkeviä siiderihumala pissiksiä. Pitää olla tylsä elämä jos vajoaa katsomaan noin alhaista ohjelmaa kuin BB. Kiinnostaako ketään oikeasti mtä ne roskajulkkikset siellä tekevät?

• retfygujhk

agree!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      94
      4666
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3153
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2212
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      235
      1368
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      69
      1122
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      114
      1002
    Aihe