Big Brother pitää kieltää lailla!

I fukin hate BB

Siis kiinnostaako ketään oikeasti jotkin huomionkipeät siiderivalas pissikset kiljumassa ja itkemässä olemattomista huolistaan televisiossa? Mun mielestä tuommoset p*skasarjat voisi kieltää lailla. Sitten vielä lehtien lööpitkin on kuukauden päivät täynnä noitten roskajulkkisten kuvia ja turhia uutisia. Jos vähä-älyiset siiderivalaat kiinnostaa niin kannattaa katsoa bb:tä, muuten EN SUOSITTELE.

6

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+8

Näköjää suaki kiinnostaa, ku piti ihan tänne tulla kirjoittamaan.

• hrthrt

nii tuntuu kiinnostava kun kerran tollasen kirjotuksen alotit? mitäs ohlemia itte seuraat? vaaditaan sitten niitte lopettamista ääliö

• Ärsyyntynyt pallopää

Sehän se eniten juuri ärsyttää kun vaikka et ole kiinnostunut koko BB:Stä, niin sitä tunkee joka luukusta ja reijästä. Sitä ei pääse karkuun. Vai pitäiskö tässä mennä nukkumaan ja herätä vasta sitten kun se on loppu?

• Nonni

Vai että lailla pitää kieltää kun et muuten osaa olla katsomatta?
      Miksi pitäisi olla joku sellainen laki? Eikö voisi vain katsoa jotain muuta?

• I fukin hate BB

No voi v*tun valopäät :D Minua kiinnostaa BB yhtä paljon kuin kasa p*skaa. ELI EI YHTÄÄN. Tulin tänne kirjoittamaan vain siksi, koska halusin ilmaista mielipiteeni. Katsokaa te niitä siiderilissu pellejä, minä katson kympin uutiset. Ei voi olla turhempaa ohjelmaa kuin BB. Ootte kyllä aika... en nyt sano. Jos teitä kiinnostaa siiderivalaat joiden äö on varmaan alle 20, niin kattokaa sitä BB:tä. V*tuttavaa kun joka paikka on täynnä tuota BB:tä, vaikka minä vihaan sitä ohjelmaa yli kaiken. Pitäis saada joku laadunvalvonta televisio-ohjelmiin. BB pois telkkarista, ei sitä sarjaa katso kuin sellaiset, jotka ovat oikeasti samanlaisia kuin ne siidervalaat :D Eli BB:n katsojat ovat tod. näk. itse valittavia, kiljuvia ja itkeviä siiderihumala pissiksiä. Pitää olla tylsä elämä jos vajoaa katsomaan noin alhaista ohjelmaa kuin BB. Kiinnostaako ketään oikeasti mtä ne roskajulkkikset siellä tekevät?

• retfygujhk

agree!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4217
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3465
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      36
      3051
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2568
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2207
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1959
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1949
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1817
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      394
      1516
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1318
    Aihe