Ensiksi pahoittelen jos laitoin tämän ongelmani väärään osioon sillä periaatteessa mikään ei ole vielä varmaa mutta siis:
Elikkä haluaisin apua lohdutusta mitä vain huoleeni.....(olen 16 vuotias)
elikkä on tapahtunut niin että harrastin seksiätyttöystäväni kanssa, kondomi hajosi, ja mahdollisesti vähän siemennestettä pääsi "sinne"....Ostimme ehkäisypillerin (NorLevo) ja hän otti sen (aikaa siinä välillä 22h)..... nyt on kulunut 5 päivää ja kauhea ahdistus että mitä tuleman pitää...entä jos tyttöystäväni on raskaana? Itse en olisi valmis lapsen saamiseen mutta en tiedä voisiko kumppanini tehdä abortin jos raskaana olisi.
Kiitos kaikille jotka vastaavat asiallisesti.
apua.
rovaniemipoika
1
156
Vastaukset
- ---
Siis ostitte jälkiehkäisypillerin, joka otettiin 22h sisällä yhdynnästä?
Olen aika varma, ettei tyttöystäväsi ole raskaana, hedelmöittyminen tapahtuu n. vuorokauden päästä yhdynnästä.
Voitte kuitenkin tarkistaa tilanteen raskaustestillä muutaman päivän sen jälkeen, kun kuukautiset ovat myöhässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja13714378Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va325981SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1565567Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3094389HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.484174"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1083692Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant163642Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan273591Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan642672Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.951482