suutaripommeihin voitaisiin soveltaa samaa tapaa kuin muutamat suomalaisveteraanit tekivät kehoistaan kaivetuille Jenkkiluodeille. He olivat tehneet jälleenlatauksen ja vielä vanhoilla päivillään odottivat tilaisuutta palauttaa luoti lähettäjilleen.
Amerikkalaisten Saksaan pudottamien
7
173
Vastaukset
- voe voe sinnuu
Kun sosialismia on saanut yliannostuksen, se sekoittaa pään lopullisesti.
- geeneissä...
Usko sosialismiin tahi persuihin on pitkälti samanlainen kehittymättömän kansanosan vitsaus.
- +?
Mitä on tahi persut? Oletko sinä mustalainen vai mamu, vai molempia?
- 1.vanh. tai, taikka.
+? kirjoitti:
Mitä on tahi persut? Oletko sinä mustalainen vai mamu, vai molempia?
Heikko suomen kielen osaamisesi viittaa vahvasti siihen, että olet tyypillinen vähä-älyinen persujen perseennuolija.
- Taidan ihan
kiusaksesi äänestää persuja. Hähhäh...
- Näin minä teen
Taidan ihan kirjoitti:
kiusaksesi äänestää persuja. Hähhäh...
Ihan vittuillessani äänestänkin vihreitä! Hähhhäähhhhääää!
- ihan vittuillessaan
Näin minä teen kirjoitti:
Ihan vittuillessani äänestänkin vihreitä! Hähhhäähhhhääää!
Hei voiko jossain muuten äänestää vielä SKP:tä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.801448- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991049Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 51932
- 42787
- 47772
- 113716