Tarjottiin töitä sellaisesta työstä, jossa joutuu autolla siirtymään hieman. No empä voinukkaa ottaa vastaan, koska lääkärin määräämä ajokielto. Työttömän elämä jatkuu normaalisti. saatana..
Tarjottiin töitä.
4
153
Vastaukset
- Mitä jos...
Tuli mieleen että tarvisitkohan lääkärin todistuksen työkkäriin ettei sulle tule karenssia?
- sussu*
Mites pitkään ajokielto jatkunut, millanen tilanne sen suhteen? Mietin, että joskushan ajokieltoa voi lyhentää, jos kohtaukset saadaan kuriin ja töissä tarvitsee autoa. On siis tapauksia, joissa kohtaukseton ollut pitkään, syystä tai toisesta kohtaus tullut ja lääkitystä pitänyt muokata..näin ajokieltoa on saattanut ensin olla se vuosi, mutta lyhentynyt esim. puoleen vuoteen, jos kohtaukset saatu hyvin kuriin.
En tosin tiedä tilannettasi ja ymmärrän tuon pahan mielesi.. itsellä töissä välistä pitäisi kuskata asiakkaita, vaan itsehän en sitä saa tehdä.. ei sinänsä haittaa, mutta itsellä on aina se tunne, että tässä taas järjestellään asioita minun takiani... - Tiedonkulkua?
Kai sulla se AJOKORTTI on??? Jos on niin tieto tuskin kulkenut kytille asti 99% varmuudella.. Mulla oli ajokielto epilepsian takia n.3v ja meinasi kortti lähteä sinä aikana 2krt. ylinopeuksien takia ja ajoin myös mp-kortin!!!
- ....................
Vastuutonta ajella ajokiellon aikana!!!!!! Et ole liikenteessä yksin!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167089- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1011942En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708