Moikka!
Olen 20-vuotias tyttö Turusta ja etin itelleni kämppistä Nättinummessa sijaitsevaan kaksiooni. Nättinummi on Ikean lähellä. Asun kivassa ja viihtyisässä 2007 valmistuneessa kerrostalo kaksiossa. Vuokra olisi puoliksi jaettuna vähän päälle 300 euroa ja lisäksi vesi ja sähkölasku joka tulee tasauslaskuina. Kumpaakin vettä sekä sähköä kuluu omassa käytössä vähän, joten ne laskut eivät paljon ole.
Tilaa on 58,5 neliötä, johon kuuluu sauna ja lasitettu parveke. Asunnossa on hyvin tilaa kahdelle ja nukkuminen onnistuu joko jaetussa makuuhuoneessa mihin mahtuu kaksi sänkyä tai olohuoneessa vuodesohvallani. Minulla on myös pyykinpesukone, joten sekin asia on kunnossa. Keittiön varustukseen kuuluu jääkaappi ja pakastin, kahvinkeitin, mikro, vedenkeitin, leivänpaahdin, tehosekoitin ja uuni. Keittiö koneet ja astiat voivat olla yhteisessä käytössä, mutta tietysti omiakin saa tuoda:) Omistan myös akvaario kaloja, mutta en muita eläimiä. Jos itselläsi on eläimiä nekin saa mahdollisuuksien mukaan muutta kkanssa.
Asuntoni on siis Nättinummessa kivalla ja rauhallisella paikalla, mutta hyvien kulkuyhteyksien päässä keskustasta. Bussi menee ihan taloni vierestä keskustaan 10-minuutin välein ja matka keskustaan kestää n.15-20 minuuttia. Pyörälläkään sinne ei kestä kuin 20 minuuttia:)
Sitten vielä vähän lisää itestäni. Elikkäs olen työelämässä ja olen kaupassa töissä, joten työaikani on normaalisti 06-14. Työn lisäksi harrastan paljon liikuntaa ja olen kavereiden ja perheeni kanssa, joten en kovin paljon ehdi olla kotona. Olen luonteeltani sopeutuva, sosiaalinen, iloinen, huumorontajuinen,luotettava, rento...Olen myös siisti, mutta en kuitenkaan mikään nipottaja siisteydestä:D En harrasta kovin paljon bilettämistä ja sillonkin kun biletän/menen baariin niin alotteluja ei oo mun luona, joten siitä ei tarvii huolehtii...:D Jos on jotain kysyttävää tai kiinostuit ilmotuksestani ni otappa yhteyttä:) ja muuttaa saa vaikka heti:)
Kämppis Turkuun
5
205
Vastaukset
- kämppisturkuun
Ai niin ja mun sähköposti osoite on: [email protected]
- Kämppäänkaveriksi
Jokos olet kämppiksen löytänyt kun itselläni olis kans tarkotus nättärist löytää joku kämppä..?
Tarkotus olis muuttaa hiukan lähemmäs työpaikkaa ku nyt vähän pitkä työmatka.
Olen kohta 22 vuotias miehenalku.
- Henna
Olen 19v, ja minä voisin vaikka heti muuttaa kämppäkaveriks. Mulla olis Suomenlapinkoira Santtu, ja saan siis ottaa mukaan?
Laita mulle sähkärii osoitteeseen: [email protected]
Jos siis kiinnosti, ja voidaan jutella viellä lisää.- salla
Moikka:)laitoin sulle mailia pari päivää sitten:) tuliko maili perille?:)
- kämppisturkuun
En oo löytäny vielä:) Laitatko vaikks sähköpostiin vähä lisää itestäs:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019