Kämppis Turkuun

kämppisTurkuun

Moikka!

Olen 20-vuotias tyttö Turusta ja etin itelleni kämppistä Nättinummessa sijaitsevaan kaksiooni. Nättinummi on Ikean lähellä. Asun kivassa ja viihtyisässä 2007 valmistuneessa kerrostalo kaksiossa. Vuokra olisi puoliksi jaettuna vähän päälle 300 euroa ja lisäksi vesi ja sähkölasku joka tulee tasauslaskuina. Kumpaakin vettä sekä sähköä kuluu omassa käytössä vähän, joten ne laskut eivät paljon ole.

Tilaa on 58,5 neliötä, johon kuuluu sauna ja lasitettu parveke. Asunnossa on hyvin tilaa kahdelle ja nukkuminen onnistuu joko jaetussa makuuhuoneessa mihin mahtuu kaksi sänkyä tai olohuoneessa vuodesohvallani. Minulla on myös pyykinpesukone, joten sekin asia on kunnossa. Keittiön varustukseen kuuluu jääkaappi ja pakastin, kahvinkeitin, mikro, vedenkeitin, leivänpaahdin, tehosekoitin ja uuni. Keittiö koneet ja astiat voivat olla yhteisessä käytössä, mutta tietysti omiakin saa tuoda:) Omistan myös akvaario kaloja, mutta en muita eläimiä. Jos itselläsi on eläimiä nekin saa mahdollisuuksien mukaan muutta kkanssa.

Asuntoni on siis Nättinummessa kivalla ja rauhallisella paikalla, mutta hyvien kulkuyhteyksien päässä keskustasta. Bussi menee ihan taloni vierestä keskustaan 10-minuutin välein ja matka keskustaan kestää n.15-20 minuuttia. Pyörälläkään sinne ei kestä kuin 20 minuuttia:)

Sitten vielä vähän lisää itestäni. Elikkäs olen työelämässä ja olen kaupassa töissä, joten työaikani on normaalisti 06-14. Työn lisäksi harrastan paljon liikuntaa ja olen kavereiden ja perheeni kanssa, joten en kovin paljon ehdi olla kotona. Olen luonteeltani sopeutuva, sosiaalinen, iloinen, huumorontajuinen,luotettava, rento...Olen myös siisti, mutta en kuitenkaan mikään nipottaja siisteydestä:D En harrasta kovin paljon bilettämistä ja sillonkin kun biletän/menen baariin niin alotteluja ei oo mun luona, joten siitä ei tarvii huolehtii...:D Jos on jotain kysyttävää tai kiinostuit ilmotuksestani ni otappa yhteyttä:) ja muuttaa saa vaikka heti:)

5

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kämppisturkuun
      • Kämppäänkaveriksi

Jokos olet kämppiksen löytänyt kun itselläni olis kans tarkotus nättärist löytää joku kämppä..?
        Tarkotus olis muuttaa hiukan lähemmäs työpaikkaa ku nyt vähän pitkä työmatka.
        Olen kohta 22 vuotias miehenalku.

• Henna

Olen 19v, ja minä voisin vaikka heti muuttaa kämppäkaveriks. Mulla olis Suomenlapinkoira Santtu, ja saan siis ottaa mukaan?

Laita mulle sähkärii osoitteeseen: [email protected]
      Jos siis kiinnosti, ja voidaan jutella viellä lisää.

• salla

Moikka:)laitoin sulle mailia pari päivää sitten:) tuliko maili perille?:)

• kämppisturkuun

En oo löytäny vielä:) Laitatko vaikks sähköpostiin vähä lisää itestäs:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      175
      2076
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      85
      1499
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1414
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      12
      1192
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      40
      1076
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1003
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      42
      918
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      97
      875
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      825
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      795
    Aihe