Minni-hiiren korvat lennolla?

Minnin äiti?

Olemme lähössä lapsen kanssa ensimmäiselle ulkomaanmatkalle lentäen. Kuulin joltain, että lentoemännältä kannattaa pyytää lapselle "Minni-hiiren" korvia nousun ja laskun ajaksi. Ovat kuulemma siis kupit, joissa on märkää paperia sisällä. Tämän pitäisi ilmeisesti auttaa siinä, ettei korvat mene lukkoon. Onko kokemuksia toimiiko tämä vai onko koko juttu ihan humpuukia?

8

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikenlaista sitä

      täyttä humpuukia.....kuuluu hevosmiesten juttu sarjaan....eikä tuo edes auttaisi mihinkään ja jos korvat on kunnossa niin ei mitään ongelmaa.

    • minnimikki

      Yhden kerran näin koneessa että tällaisia mukeja tuotiin lapsille, isompi n. 6 v sanoi että auttaa, pienempi ei huolinut niitä. Onhan siinä ainakin puuhaa ja muuta ajattelemista lapsille jos pitävät mukia korvilla.

    • Sara79

      toimii :) ainakin laskeutuessa auttoi, nousussa meillä ei niitä ollut.

    • xx-nappula

      Riippuu ihan ihmisestä laskussa auttaa hieman mutta nousussa ei lähes ollenkaan kun nykyään on aika loivia nuo nousut ja laskut. Itselää meinaan menee korvat niin lukkoon että puolet lomasta menee siinä että kovat ovat lukossa. Mutta suosittelen koittamaan, ei sitä tiedä milloin toimii, milloin ei!

      Hauskaa matkaa!

    • 8+8

      Auttaa. Lämpö jotenkin saa sen kivun pysymään siedettävän rajoissa. Kannattaa myös hankkia nenäsprayta, että nenä pysyy auki. Kipu ei ehkää kokonaan häviä, mutta noilla konsteilla helpottuu.

    • lisenssi kertoo

      jos lapsi on terve niin oireita ei ole.

    • DGFF

      Itsellä on sellaiset korvat että tietyillä lennolla ne sattuu ja paljon.
      Ja siinä ei ole kyse onko korvat terveet vai ei.
      Ja itse olen kuitenkin jo reippaasti aikuinen.

    • nanny2

      Itse olen aikuinen ja ne on auttanut. aikuisille ja isommille lapsille on myös paineentasaaja korvatulppia. Myydään apteekissa. 7 -vuotiaalle mahtui, mutta ei halunut käyttää niitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6710
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4007
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2035
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1829
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1535
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe