Olemme lähössä lapsen kanssa ensimmäiselle ulkomaanmatkalle lentäen. Kuulin joltain, että lentoemännältä kannattaa pyytää lapselle "Minni-hiiren" korvia nousun ja laskun ajaksi. Ovat kuulemma siis kupit, joissa on märkää paperia sisällä. Tämän pitäisi ilmeisesti auttaa siinä, ettei korvat mene lukkoon. Onko kokemuksia toimiiko tämä vai onko koko juttu ihan humpuukia?
Minni-hiiren korvat lennolla?
8
286
Vastaukset
- kaikenlaista sitä
täyttä humpuukia.....kuuluu hevosmiesten juttu sarjaan....eikä tuo edes auttaisi mihinkään ja jos korvat on kunnossa niin ei mitään ongelmaa.
- minnimikki
Yhden kerran näin koneessa että tällaisia mukeja tuotiin lapsille, isompi n. 6 v sanoi että auttaa, pienempi ei huolinut niitä. Onhan siinä ainakin puuhaa ja muuta ajattelemista lapsille jos pitävät mukia korvilla.
- Sara79
toimii :) ainakin laskeutuessa auttoi, nousussa meillä ei niitä ollut.
- xx-nappula
Riippuu ihan ihmisestä laskussa auttaa hieman mutta nousussa ei lähes ollenkaan kun nykyään on aika loivia nuo nousut ja laskut. Itselää meinaan menee korvat niin lukkoon että puolet lomasta menee siinä että kovat ovat lukossa. Mutta suosittelen koittamaan, ei sitä tiedä milloin toimii, milloin ei!
Hauskaa matkaa! - 8+8
Auttaa. Lämpö jotenkin saa sen kivun pysymään siedettävän rajoissa. Kannattaa myös hankkia nenäsprayta, että nenä pysyy auki. Kipu ei ehkää kokonaan häviä, mutta noilla konsteilla helpottuu.
- lisenssi kertoo
jos lapsi on terve niin oireita ei ole.
- DGFF
Itsellä on sellaiset korvat että tietyillä lennolla ne sattuu ja paljon.
Ja siinä ei ole kyse onko korvat terveet vai ei.
Ja itse olen kuitenkin jo reippaasti aikuinen. - nanny2
Itse olen aikuinen ja ne on auttanut. aikuisille ja isommille lapsille on myös paineentasaaja korvatulppia. Myydään apteekissa. 7 -vuotiaalle mahtui, mutta ei halunut käyttää niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882