Minni-hiiren korvat lennolla?

Minnin äiti?

Olemme lähössä lapsen kanssa ensimmäiselle ulkomaanmatkalle lentäen. Kuulin joltain, että lentoemännältä kannattaa pyytää lapselle "Minni-hiiren" korvia nousun ja laskun ajaksi. Ovat kuulemma siis kupit, joissa on märkää paperia sisällä. Tämän pitäisi ilmeisesti auttaa siinä, ettei korvat mene lukkoon. Onko kokemuksia toimiiko tämä vai onko koko juttu ihan humpuukia?

8

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikenlaista sitä

täyttä humpuukia.....kuuluu hevosmiesten juttu sarjaan....eikä tuo edes auttaisi mihinkään ja jos korvat on kunnossa niin ei mitään ongelmaa.

• minnimikki

Yhden kerran näin koneessa että tällaisia mukeja tuotiin lapsille, isompi n. 6 v sanoi että auttaa, pienempi ei huolinut niitä. Onhan siinä ainakin puuhaa ja muuta ajattelemista lapsille jos pitävät mukia korvilla.

• Sara79

toimii :) ainakin laskeutuessa auttoi, nousussa meillä ei niitä ollut.

• xx-nappula

Riippuu ihan ihmisestä laskussa auttaa hieman mutta nousussa ei lähes ollenkaan kun nykyään on aika loivia nuo nousut ja laskut. Itselää meinaan menee korvat niin lukkoon että puolet lomasta menee siinä että kovat ovat lukossa. Mutta suosittelen koittamaan, ei sitä tiedä milloin toimii, milloin ei!

Hauskaa matkaa!

• 8+8

Auttaa. Lämpö jotenkin saa sen kivun pysymään siedettävän rajoissa. Kannattaa myös hankkia nenäsprayta, että nenä pysyy auki. Kipu ei ehkää kokonaan häviä, mutta noilla konsteilla helpottuu.

• lisenssi kertoo

jos lapsi on terve niin oireita ei ole.

• DGFF

Itsellä on sellaiset korvat että tietyillä lennolla ne sattuu ja paljon.
      Ja siinä ei ole kyse onko korvat terveet vai ei.
      Ja itse olen kuitenkin jo reippaasti aikuinen.

• nanny2

Itse olen aikuinen ja ne on auttanut. aikuisille ja isommille lapsille on myös paineentasaaja korvatulppia. Myydään apteekissa. 7 -vuotiaalle mahtui, mutta ei halunut käyttää niitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      5044
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      2322
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1270
    4. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      97
      1211
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1200
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1074
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      873
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      835
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      753
    10. Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."

Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii
      Suomalaiset julkkikset
      25
      719
    Aihe