http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012083016021414_uu.shtml
Helsinkiläisestä tytöstä oli tehty useita lastensuojeluilmoituksia. Lapsi oli ollut huostaanotettuna, mutta hänet palautettiin isän ja tämän naisystävän luo noin pari kuukautta ennen kuolemaa.
- Kaikesta päätellen lasta ei ole pystytty suojelemaan. Syytä en tiedä. On hyvin paljon mahdollista, että haluamme selvittää asian myös lastensuojelun osalta, kertoi Velitski torstaina.
Haastehakemuksen mukaan isä ja tämän naisystävä olivat pahoinpidelleet tyttöä huhti-toukokuussa muun muassa lyömällä ja pakkosyöttämällä. Lapsi sidottiin yöksi liikuntakyvyttömäksi tiukkaan pakettiin ainakin 25 eri kertaa.
Äitienpäivää edeltävänä lauantaina sidonta oli niin tiukka ja pahoinpitely niin rajua, että tyttö kuoli. Kuolinsyy oli tukehtuminen, joka tutkimusten mukaan vei 4-6 tuntia. Syyttäjä Velitski luonnehti tekoa niin hirveäksi, että on vaikea käsittää, miten se on voinut tapahtua.
Täytyy olla vakavasti mielisairaita nämä 'vanhemmat'
39
261
Vastaukset
Olin itse jotain 8 vuotias kun äitini juoppo miesystävä yritti tappaa mut jäkis mailalla keskellä yötä. Olin nukkumassa kun ne kännissä alkoi huitomaan kun naamaan sillä mailalla. Heräsin sit sairaalassa leuka murtuneena ja naama ihan viturallaan. 2 kuukautta olin sairaalassa ja sen jälkeen mua vietiinkin lastenkotiin jossa olin 18 vuotiaaksi asti
Sitä ennen olin lastenkodissa pariin otteeseen jotain parin viikon jaksoja kun äiti ja se juoppo mies ryyppäsi jatkuvasti. Äitini alkoi juomaan kun isä jätti kun olin 7 vuotias. Et muistuttaa vähän meikän tapausta tuo juttu
- ap.
i.like.you kirjoitti:
Sitä ennen olin lastenkodissa pariin otteeseen jotain parin viikon jaksoja kun äiti ja se juoppo mies ryyppäsi jatkuvasti. Äitini alkoi juomaan kun isä jätti kun olin 7 vuotias. Et muistuttaa vähän meikän tapausta tuo juttu
Oletko nähnyt äitiäsi ja tätä miesystävää sen jälkeen?
- ap.
Kuka sinut pelasti? Tiesivätkö mummut ja vaarit tai naapurit, että sinua hakataan?
ap. kirjoitti:
Oletko nähnyt äitiäsi ja tätä miesystävää sen jälkeen?
Olen nähnyt joskus, on asunut joskus tääl raumalla mut en tie missä nyt on ja se mies on kuollut. Kuoli ennen kun täytin 20. muuten olisin mennyt hakemaan hyvitystä. No naapurit silloin kuuli ääniä ja polisit soittivat. Ennen sitä tapahtumaa olin naapurissa monet kerrat pakosalla kun se mies ryypiskeli äitini kanssa. Poliisit oli tuttu näky meidän ovella tosiaan siihen aikoihin kun naapurit soitteli vähän väliä poliiseja paikalle. Naapurit tiesi mut sukulaiset ei tiennyt mitään.
- mielisairas
Mielisairaita on tää palsta pullollaan.
- IS
IS on poistanut jutusta raakoja yksityiskohtia. Keskustelu aiheesta on suljettu tapahtuman aiheuttaneiden voimakkaiden reaktioiden vuoksi.
- R i p
Voi tyttö raukaa, voi lapset rakkaat. Halaisin jos voisin, enkelin lohduttavin siivin.
Aikuisten kuuluisi suojella lapsiaan.
Tän lapsen surmanneen isän kuuluisi pyytää anteeksi tyttäreltään.
Ja antoi vielä vieraanki hakata. - Turhautunut.
Ihminen on sairas eläin ja se näkyy arjessa ja toisten ihmisten mielipiteissä ja asenteissa päivittäin. Mielestäni tuo ei ole muuta kuin väistämätön jatke niille asioille - välinpitämättömyydelle ja arkipäivän julmuudelle - jota näemme ja tiedämme olevan ympäristössämme päivittäin.
"Kärsiköön paskassaan, elämä opettaa" kuuluu mielipide hyvin usein kun puhutaan toisista ihmisistä, ihmisistä jotka tarvitsisivat apua ja tukea. Tuo ajatus on täsmälleen sama joka eli noiden vanhempien päässä heidän katsellessaan vikisevää ja korisevaa myttyä.
Mielestäni yhteiskuntamme jäsenten on turha pitää tekoa kauhistuttavana jos kollektiivimme viljelee samaa ajatusta kansantotuutena ja hyväksyttävänä mallina suhtautua toisiin ihmisiin.... Sama umpisairas mielivaltaisuus, julmuus ja välinpitämättömyys ilmenee toisissa muodoissaan hyvin monessa ns. tavallisessa ihmisessä jotka eivät näe itsessään ja asenteissaan mitään vikaa.
Noiden tyyppien henkisiä sukulaisia löydätte tältäkin palstalta ja etenkin iltalehden/iltasanomien forumeilta. Netin kasvottomuus paljastaa ihmisen todellisen julkean typerän välinpitämättömyyden ja sen että ihmispopulaatiossa ylemmät arvot ovat oikeasti harvassa. Eikä kukaan suostu käsittelemään omia sairaita piirteitään, tietenkään. Kaikki vanhemmat eivät kunnioita lapsiaan ja heidän elämäänsä. Nämä on surullisia esimerkkejä ja tuollaista tapahtuu nytkin jossain jollekin. Vanhemmat pahoinpitelee ja satuttaa lastaan.
Ihmistä aina kehutaan kuinka jalo eläin ja otus, mutta ihmisessä ei ole paljoakaan kehuttavaa kun se tollaiseksi menee. Persläpi peto.- ast
Ihmettelen dazun kommentoimattomuutta.
- yx äippä
Kun nämä 2 hirviötä joutuvat vankilaan niin toivottavasti joku tappaa ne tai ainakin tekee niiden elämän siellä vankilassa helvetilliseksi vain ja ainoastaan sen vuoksi että ne hirviöt on riistäneet täysin syyttömältä lapselta hengen mitä kamalimmalla tavalla.Mistä tollasia epäsikiöaikuisia sikiää?En edes pysty keksimään mitään mikä olisi heille tarpeeksi paha rangaistus.
- Turhautunut.
Todella ylevää ajattelua. Olen täysin varma että nuo vanhemmat ovat pohtineet samalla kaavalla miten saa ärsyttävän penskan hiljaiseksi.
Mutta kuten sanoin:
"Noiden tyyppien henkisiä sukulaisia löydätte tältäkin palstalta ja etenkin iltalehden/iltasanomien forumeilta." - Turhautunut.
Ja sitten vielä kysymys yx-äipälle: Millä määrällä kidutusta ja pahoinpitelyä se lapsi herää henkiin tai teko muuttuu tekemättömäksi?
Noh?
Ja miksi niitä pitäisi kiduttaa, siksi että sinulla olisi parempi olo? Se lapsi ei enää asiasta piittaa - hän on kuollut. Jäljellä on vain eläviä ja heidän suhtautumistaan syyllisiin. Jos haluat kiduttaa/pahoinpidellä noita ihmisiä toteutat yksinomaan omaa sairasta agendaasi koska julmuudella ei ole tarkoitusta sinunkaan tapauksessasi, vaan muutut julmaksi aivan samalla tasolla kuin mitä noi tekijät olivat - eli toteutat samaa sairautta "luvalla ja syyllä".
Minä häpeän olla samaa lajia teidän kaltaisten kanssa, ja ymmärrän oikein hyvin miksi jotkut Breivikit pystyvät näkemään ihmiset arvottomina lihakasoina - ettehän te jumalauta edes yritä olla parempia!? - Teitä paljon parempi
Minä teenkin toisenlaisen oletuksen.
Oletan että tekijät ovat mukavia ja reippaita ihmisiä ja heidän ainoa ongelmansa on alhainen paineensietokyky ja se ettei heillä ollut toimivaa coping-mekanismia lasten tuomien ongelmien kanssa. Tämä eskaloitui täysin vääriksi ja tuomittaviksi toimintatavoiksi lapsen suhteen - ja tuohon perheeseen muodostui sairas kulttuuri johon ei vastattu yhteisön puolesta vaikka olisi selvästikin pitänyt.
Lopputulos traaginen ja turha kuolema.
Tämä ei kuitenkaan tarkoita että nuo ihmiset olisivat hirviöitä; he vain eivät osaa selviytyä lasten kanssa. Entä jos emme tarvitsekaan muuta kuin sen että he eivät enää saa olla tekemisissä lasten kanssa/hankkia omia ja lähtevät terapiaan ja sillä siisti - kukaan ei tule jatkossa kärsimään.
Miksi tämä on väärää ajattelua? Ratkaiseeko rangaistus tai kärsimys ongelmaa, etenkin jos se on henkinen vakava luonnehäiriö seurauksineen? MIksi asiaa ei voi mieltää traagisena surullisena tapahtumana vaan siihen pitää liittää ehdottomasti tarve tuomita ja rangaista?
Koska se tuntuu henkisesti vajaakehittyneestä mielestä "oikealta" tai jopa "Kulttuurilta johon ollaan opittu"?
Jos lapset ovat niin pyhiä, niin miksei maailmassa ole huomattavasti suurempaa motiivia auttaa oikeasti esim. köyhiä perheitä - asia joka vähentäisi dramaattisesti lapsiin kohdistuvaa painetta?
Koska ainoa minkä te idiootit osaatte on jälkikäteen rankaiseminen. Siksi. - missä olet ollut
Turhautunut. kirjoitti:
Ja sitten vielä kysymys yx-äipälle: Millä määrällä kidutusta ja pahoinpitelyä se lapsi herää henkiin tai teko muuttuu tekemättömäksi?
Noh?
Ja miksi niitä pitäisi kiduttaa, siksi että sinulla olisi parempi olo? Se lapsi ei enää asiasta piittaa - hän on kuollut. Jäljellä on vain eläviä ja heidän suhtautumistaan syyllisiin. Jos haluat kiduttaa/pahoinpidellä noita ihmisiä toteutat yksinomaan omaa sairasta agendaasi koska julmuudella ei ole tarkoitusta sinunkaan tapauksessasi, vaan muutut julmaksi aivan samalla tasolla kuin mitä noi tekijät olivat - eli toteutat samaa sairautta "luvalla ja syyllä".
Minä häpeän olla samaa lajia teidän kaltaisten kanssa, ja ymmärrän oikein hyvin miksi jotkut Breivikit pystyvät näkemään ihmiset arvottomina lihakasoina - ettehän te jumalauta edes yritä olla parempia!?Kuulostaa kukkomieheltä.
- #¤%&/()O
Teitä paljon parempi kirjoitti:
Minä teenkin toisenlaisen oletuksen.
Oletan että tekijät ovat mukavia ja reippaita ihmisiä ja heidän ainoa ongelmansa on alhainen paineensietokyky ja se ettei heillä ollut toimivaa coping-mekanismia lasten tuomien ongelmien kanssa. Tämä eskaloitui täysin vääriksi ja tuomittaviksi toimintatavoiksi lapsen suhteen - ja tuohon perheeseen muodostui sairas kulttuuri johon ei vastattu yhteisön puolesta vaikka olisi selvästikin pitänyt.
Lopputulos traaginen ja turha kuolema.
Tämä ei kuitenkaan tarkoita että nuo ihmiset olisivat hirviöitä; he vain eivät osaa selviytyä lasten kanssa. Entä jos emme tarvitsekaan muuta kuin sen että he eivät enää saa olla tekemisissä lasten kanssa/hankkia omia ja lähtevät terapiaan ja sillä siisti - kukaan ei tule jatkossa kärsimään.
Miksi tämä on väärää ajattelua? Ratkaiseeko rangaistus tai kärsimys ongelmaa, etenkin jos se on henkinen vakava luonnehäiriö seurauksineen? MIksi asiaa ei voi mieltää traagisena surullisena tapahtumana vaan siihen pitää liittää ehdottomasti tarve tuomita ja rangaista?
Koska se tuntuu henkisesti vajaakehittyneestä mielestä "oikealta" tai jopa "Kulttuurilta johon ollaan opittu"?
Jos lapset ovat niin pyhiä, niin miksei maailmassa ole huomattavasti suurempaa motiivia auttaa oikeasti esim. köyhiä perheitä - asia joka vähentäisi dramaattisesti lapsiin kohdistuvaa painetta?
Koska ainoa minkä te idiootit osaatte on jälkikäteen rankaiseminen. Siksi.Kukkomies, hakeudu hoitoon.
- pelottava tapaus
Turhautunut. kirjoitti:
Noh?
Minä häpeän olla samaa lajia teidän kaltaisten kanssa, ja ymmärrän oikein hyvin miksi jotkut Breivikit pystyvät näkemään ihmiset arvottomina lihakasoina - ettehän te jumalauta edes yritä olla parempia!?itse olet luomassa preivikejä tuolla ajatusmaailmallasi... että rangaistusta ei tule antaa... häpeä!!
- ei parane
"Entä jos emme tarvitsekaan muuta kuin sen että he eivät enää saa olla tekemisissä lasten kanssa/hankkia omia ja lähtevät terapiaan ja sillä siisti - kukaan ei tule jatkossa kärsimään."
Kadut ovat täynnä lapsia ja tämä isähän on vanha lasten hyväksikäyttäjä.- Sama.
Tuollaisessa tapauksessa heittäisin tyypin pedojen kylään, siis paikkaan jossa on rajat jonka yli ei tulla ilman valvojaa, mutta rajojen sisällä on vapaa, ja jos tätä sääntöä rikkoo niin sitten linnaan. Vapaaehtoinen seurantapanta jalkaan.
Ei edelleenkään tarvetta julmuudelle.
- Sossubusiness
Ainoa kysymys koko roskassa on että miksi vitussa lastensuojelu ei tehnyt työtään?
Exäni kersat yritettiin ottaa huostaan jo siksi että exä oli raskaana ja olisi tarvinnut apua pyykkien ja ostosreissujen kanssa ja siksi otti sosiaalitoimistoon yhteyttä niin herää kysymys että eikö tää vaikuta siltä niinkutsutulta huostaanottobisnekseltä : Terveet hyväntuuliset kakarat on haluttuja huostaanotettavia - mutta traumatisoituneet ongelmissa olevat lapset eivät "kelpaa markkinoille" ...- hu huh
Sitä minäkin, kun toisaalla ylireagoidaan, mutta Helsingissä alireagoidaan.
Eräs isukki oli väkivaltainen ja äiti otti lapsen syliin suojellakseen lastaan (viedäkseen ulos asunnosta). Sossun tulkinta: äiti käytti lasta suojakilpenään.
Uutinen herättää niin suuren vastenmielisyyden, että sitä on hyvin vaikea kommentoida. En myöskään osta ip-lehtiä vähään aikaan, koska vanhempi lapsi on alkanut lukea niitä tarkkaan. En pysty vastailemaan kysymyksiin, joita tollaisesta jutusta seuraa. En osaa ja paha olo, mikä noista jutuista tulee on sitä luokkaa, että se ei ole hyväksi kellekään.
- havuja prkl
Ei kukaan osaa näitä lapsilleen selittää, kun ei ymmärrä itsekään. Mediamylly on järkyttävä. Se jauhaa myydäkseen ja tekee sitä kauheilla asioilla, jotka ovat poikkeuksellisia sairaiden ihmisten tekoja. Kaupallista vihan lietsontaa, joka sitten siirtyy keskustelupalstoille kuin lihakimpale hyeenojen revittäväksi.
Kysynkin, että kun aikuiset ihmiset eivät enää osaa käyttäytyä asiallisesti ja pitää mölyjä mahassaan, niin miten he pystyvät lapsilleen antamaan turvallisen arjen, jossa päivälehtien julmuuksilla revittely ei vyöry kodin arkeen. - Turhautunut.
havuja prkl kirjoitti:
Ei kukaan osaa näitä lapsilleen selittää, kun ei ymmärrä itsekään. Mediamylly on järkyttävä. Se jauhaa myydäkseen ja tekee sitä kauheilla asioilla, jotka ovat poikkeuksellisia sairaiden ihmisten tekoja. Kaupallista vihan lietsontaa, joka sitten siirtyy keskustelupalstoille kuin lihakimpale hyeenojen revittäväksi.
Kysynkin, että kun aikuiset ihmiset eivät enää osaa käyttäytyä asiallisesti ja pitää mölyjä mahassaan, niin miten he pystyvät lapsilleen antamaan turvallisen arjen, jossa päivälehtien julmuuksilla revittely ei vyöry kodin arkeen.Vanhempien kyky luoda turvallista arkea on täsmälleen sama kuin yhteisön kyky luoda vanhemmille turvallista ja jatkuvuutta takaavaa arkea. Paineet vanhemmille ovat painetta lapsille.
Kun koko yhteisömme hirtetään talousongelmiin eikä kukaan ole valmis kokonaisvaltaiseen muutokseen niin lopputulos on lasten kannalta kurja. Sitten luodaan kiiltokuva-hyvinvointivaltioon instanssi harvoja työllistääkseen - institutionaalinen muka-auttamisjärjestelmä joka kuitenkin on nollasummapeli koska sekin aiheuttaa ongelmia. Virallisen auttamisjärjestelmän avulla alati hupeneva hyvinvoivien joukko voi tuudittautua uskoon että kaikki ollaan tehty oikein (unelma hyvinvointivaltiosta) vaikka yhteisö kuoleentuu alati enemmän ja enemmän.
Totuus on että "pelastakaa lapset" ei voi toteutua ennenkuin aikuisetkin on pelastettu. Vain yhteisön korjaamalla voidaan tämä prosessi saattaa vastakkaiseen suuntaan kulkevaksi. Kyse ei ole lasten hyvinvoinnista, vaan yhteisön kokonaisvaltaisesta hyvinvoinnista tai sen puuttumisesta - lapset ovat vain "myyntiartikkeli" jolla saadaan pistemäisiä sosiaalipoliittisia sähläyksiä oikeutettua.
Kun koko paskan repii auki juuriaan myöten paljastuu että kaiken ytimessä on keskiluokkainen hyvinvoiva ihminen jonka valtuutuksella tai välinpitämättömyydestä tai ymmärtämättömyydestä kumpuavat ne syy-seurausketjut jotka johtavat luokkayhteiskuntaan jossa osa kärsii liikaa että he voisivat elää hyvää elämää nykyajan mittapuussa. Tämä on totuus joka koitetaan vaientaa individualismia korostamalla ja etsimällä yksittäisiä syyllisiä; yksinkertaistamalla kunnes totuus katoaa.
Onks tuossa nyt käynyt niin, että pedofiili-yh-isi on löytänyt sadomasokisti-tyttöystävän?
...tuosta tulikin mieleen, että mitkä seksuaaliset mielihalut ovat mielisairauden aiheuttamia? Homous ei ainakaan enää nykyää.- puskalisko
eipäs syyttä herjata mielisairaita. Mielisairaus ja pahuus eivät ole sama asia. Mielisairaus tarkoittaa psykoosia tai vakavaa mielenterveydenhäiriötä jossa todellisuudentaju on selvästi häiriintynyt. Monet psykoosiin sairastuneet ovat ihan kilttejä.
Breivik käy esimerkistä: hirvittävän teon tekijä ei ollut mielisairas vaan täysin syyntakeinen. Kunpa saisivat sellaiset mielentilalausunnot, että istuvat lääkkeitä täyteen pumpattuina loppuikänsä jossain sairaalassa. Peittelivät kasvojaan oikeudessa, itse olisin mennyt repimään huivit niiltä pois silmiltä, jos olisin ollut samassa salissa.
- EX KIUSATTU
EI KOULU KIUSAAMISENKAAN PUUTUTA ENNEN KUN JOKU KUOLEE. TAI EI OLE PUUTUTTU VAIKKA ON KUOLLUT JA AMMUTTU KOULUISSA. VIRANOMAISET EI TEE PAS.KAN VERTAA.
MUA KIUSATIIN KOULUSSA JA SIT KUN TYÖNSIN YHEN KIUSAAJAN RAPPUSIA PÄÄ EDELLA ALAS NIIN LOPPUI KIUSAAMINEN. SE KIUSAAJA EI OLE PYSTYNYT KOULUA SEN JÄLKEEN KÄYMÄÄN TAI TÖITÄ TEKEMÄÄN JA SIITÄ ON JO 18 VUOTTA.- elä huua
Ota Caps Lock pois päästä. Isot kirjaimet ovat HUUTAMISTA
- --------------------
Sä teit just niinkuin kiusaaja paskoille on tehtävä.
- pää edellä
Vammautuiko pysyvästi? Miten sinulle kävi?
- EX KIUSATTU
pää edellä kirjoitti:
Vammautuiko pysyvästi? Miten sinulle kävi?
TIETÄÄKSENI SE VAMMAUTUI. MÄ SAIN SOSKUTANTAT PERÄÄNI JA JOUDUIN PUHUTTELUUN. OLIN ALAIKÄINEN JA KOULU TIETENKIN VÄHÄTTELI TAPAUSTA. MULLA ON OLLUT HYVÄT VANHEMMAT AINA JA SILLOIN NE PUOLUSTI MUA. KYLLÄ OPETTAJAT TIESI KIUSAAMISESTA MUT EI NE TEHNYT MITÄÄN KUTEN EI NYKYÄÄNKÄÄN TEHDÄ. OLEN VIETTÄNYT NORMAALIA ELÄMÄÄ, OLEN HARRASTANUT MITÄ HALUAN JA TEHNYT KAIKENLAISTA DUUNIA. MUN MIELESTÄ JOKAISEN PITÄÄ PUOLUSTAA ITSEÄÄN KUN SITÄ KUKAAN MUU EI TEE.
- EX KIUSATTU
elä huua kirjoitti:
Ota Caps Lock pois päästä. Isot kirjaimet ovat HUUTAMISTA
EMMÄ OSAA!
- Nasdaq
Mua on kuvottanut vasta tänään niin helvetisti, että en oikein ole tiennyt minne katsella; siis uutinen ei tavoittanut mua vielä eilen, kun kuulin sen.
- ajattelin vaan
Sellasta tää on kun ei viranomaiset välitä pätkääkään. Luulevat olevansa jotain asiantuntijoita ja tekevtä päätöksiä sokkona. sata vetoa et ei kukaan sosku täti joudu syytteeseen ja jos joutuu niin ei saa mitään rankkua. Ehkä kuolemantuottamus ja se eiole rankku suomessa.
- Henna Virkkunen:..!1
.
Henna Virkkunen on taas tyytyväinen kun isossa kaupungissa hommat hoituu
.
- zisel
Kun mä luin tosta niin välittömästi tuntui niinkun joku olis tarrannut kurkusta kiinni, tai niinkun olis tennispallo juuttunut kurkkuun ja joku istunut rinnan päälle. Sitten purskahdin itkuun. Mä uutisia lukiessani (nettisivuilta siis) rullaan äkkiä uutisen pois silmistäni jos näen jotain tollasia otsikoita koska mua ahdistaa ihan älyttömästi. Ton menin lukemaan ja... no ei ole suomen eikä englanninkielessä sanoja kuvaa oloa. Ehkä lähinnä ahdistunut ja myöhemmin heräsi sellanen raivo että en viitsi edes sanoa miten pimeitä ajatuksia tätä isää ja äitipuolta kohtaan heräsi.
Toivottavasti nyt kaikilla lehmillä jotka tekee niitä perättömiä lausuntoja katkeruuksissaan/kusipäisyyttään on hyvä mieli - kun ei uskota enää niitäkään joilla on ihan oikea hätä. Tätähän mä olen jauhanut täällä ennenkin että voisin ampua suoraan naamaan jos poliisi katsois muualle kaikkia perättömiä ilmotuksia tehtailevia. Noniin, toivottavasti teillä (sikäli että joku sellanen sattuu tätä lukee) on nyt hyvä mieli. Ihan olette osallisia siihen että näin kävi ja tulee käymään jatkossakin. Onnea! - kukaan ei välitä
Mun naapurin asuu nainen ja kolme lasta 7, 9 ja 13 vuotias. Sil naisel on mies joka on täysi hullu. Hakaa sitä naista harva se viikonloppu ja lapset itkee vähän väliä. On hakannut niitä lastakin. Kerran näin ikkunasta kun se mies ja lapset oli pihalla niin se mies raahasi yhen lapsen tukasta autoon. Poliisit olen soittanut kymmenen kertaavuoden aikana ja soskuun olen lähettänyt ainakin 50 sähköpostia kertoen kaikne mitä olen kuullut ja nähnyt. Ei viranomaiset tee siltin mitään asian hyväksi. Tää mies juopottelee joka viikonloppu ja usein myös viikolla. On ihme ajan kysymys milloin tapahtuu se pahin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998606Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682941- 131302
- 761018
- 64958
- 25936
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55903
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72842