Ennen ei mielestäni 040-alkuisia ollut kuin soneran puhelinnumerot, mutta voiko nykyään olla prepaid?
voiko 040-alkuinen numero olla prepaidliittymä?
9
6875
Vastaukset
- minä123(1 lähettäjä)
04024XXXXX alkunen tarkemmin.... voiko olla prepaid vai onko ihan normi vai tietääkö sitä edes?
- minä123(sama vielä)
en taida saada vastauksia...
- SupoNuuskija
Vastaus on ** KYLLÄ **. $oneralla on 'valtionverkkoon' uskova joukko joka ostaa ydinsodan kestävää tekniikkaa...... Heillä on omat Easy liittymät:
##
http://www.sonera.fi/puhelin ja liittyma/liittymat/easy prepaid/
##
Eli on jo DATA Prepaid tikulla. Näm' Easyt on ** KALLIITA ** sekä toiminta rajoittuu suomeen, mitään roamingia ei ole DNA:n tai saunalahden tapaan.
### - dark1
voiko ns normaali puhelinnumero olla maksullinen jos se on jonku yrityksen? toivottavasti ymmärsitte :D
- Sät
Palvelunumerot voi vaan olla lisäkustanteisia.
- edfv
Aikaisemmin pystyi laskutusliittymien numeroita siirtämään latausliittymiksi. En tiedä pystyykö vieläkin.
- saunalaturi
Latausliittymiä ei ole eikä ole koskaan ollut muilla kuin Saunalahdella ja siihen voi siirtää vain toisen operaattorin liittymän.
- On_ollut_muillakin
Etukäteisesti käyttömaksettavia, sopimuksellisia matkaviestin-latausliittymiä ON OLLUT myös DnA:lla, liittymän nimeltään DNA Arvo. Sellaista EI tällä hetkellä voi saada uusmyynnistä.
Kyseessä on vastaava sopimuksellinen matkaviestin-latausliittymä, kuin Elisalta saatavissa oleva Elisa Saunalahti Reilu -latausliittymä. - DNApervo
Arvo ei ollut automaattisesti etukäteisesti käyttömaksettava, sopimuksellinen matkaviestin-latausliittymä mutta siitä sai tehtyä sellaisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005