Miksi helevaatassa akat ei osaa vetää vessaanpyttyä?
=DW=
Vetämätön vessa?
15
185
Vastaukset
Ha ha..mihin se pitäisi vetää, nurkan taaksekko?
"..."
Heidän pitää ensin vetää toisesta narusta, tai siis piti.
Ja mihin he sen pytyn olisivat vetäneet, hennot neitokaiset, joiden voima riittä vain valahtamiseen käsivarsille?
H.- lössön lössön
hunksz kirjoitti:
ja tota...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10880550
H.Mitähän jos sä vetäisisit itsesi vessanpytystä alas?
- vähän huolellisuutta
hunksz kirjoitti:
ja tota...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10880550
H.NHyt se Hunski hukkas
jo pitsipöksynsä!
- nenäliisa
Me ollaan niin vetämättömiä.
Ei vaineskaan, meillä vetää kumpikin, nenästäkin.
"Siisti aina pitää olla........." Mulla on jo vessassa pytty, ei tartte vetää mitään sinne :D
- WC:tä ei oo vetäny
kukkaa,
minäki oo vetämätön, ei oooo veeety muakaa vuosiin,, - k/k
Ne on varmaan fiksuina huomanneet et nykyään niis on painonapit,ne vanhat tehon kolisevat pytyt on historiaa.
- Suoli toimii
Jotta sinulla olisi jotain ihailtavaa.
;) - meeriamanda
Jossain ...kauan sitten huoltsikan baarissa oli pytyn yläpuolella plakaatti jossa luki; Tuli sitä sun tätä, älä vetämätä jätä.
Henkilökunta sai kylläkseen kuulla.... yhtä naiivia kysymyksiä pytyn vetämisestä.
Weskini ei ole tukkeutunut milloinkaan, joten en ymmärrä aloituksen pointtia. - Hän säästää
Eräs tuuttu ihminen (rahoistaan tarkka), vetää cuset alas vasta illalla.
Tietenkin jos asia on iso , niin samalla myös pisut huuhtoutuvat.
Eli, vaikka 5 kertaa käy k.lla, niin illalla vasta huuhtelu.- Joskus minäkin
Näillä vedenhinnoilla ei yllätä ollenkaan.
- Nuukis
Minä olen taivuttanut uimurin varren alaspäin ja siten vähentänyt kertahuuhtelun määrän pienemmäksi mutta riittäväksi.
Pumppailen aina asioidessani pytyllä.
- tämän takia e.v.k.
Fiksu aloitus, sopii hyvin palstan nykytasoon ja jokunen itseään älykkääksi mainostavakin osallistuu. Kuten minäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282721- 1372516
- 1352114
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162113Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121834Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161591368Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291182Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo931162Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891142Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381098