Miksi helevaatassa akat ei osaa vetää vessaanpyttyä?
=DW=
Vetämätön vessa?
15
172
Vastaukset
Ha ha..mihin se pitäisi vetää, nurkan taaksekko?
"..."
Heidän pitää ensin vetää toisesta narusta, tai siis piti.
Ja mihin he sen pytyn olisivat vetäneet, hennot neitokaiset, joiden voima riittä vain valahtamiseen käsivarsille?
H.- lössön lössön
hunksz kirjoitti:
ja tota...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10880550
H.Mitähän jos sä vetäisisit itsesi vessanpytystä alas?
- vähän huolellisuutta
hunksz kirjoitti:
ja tota...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10880550
H.NHyt se Hunski hukkas
jo pitsipöksynsä!
- nenäliisa
Me ollaan niin vetämättömiä.
Ei vaineskaan, meillä vetää kumpikin, nenästäkin.
"Siisti aina pitää olla........." Mulla on jo vessassa pytty, ei tartte vetää mitään sinne :D
- WC:tä ei oo vetäny
kukkaa,
minäki oo vetämätön, ei oooo veeety muakaa vuosiin,, - k/k
Ne on varmaan fiksuina huomanneet et nykyään niis on painonapit,ne vanhat tehon kolisevat pytyt on historiaa.
- Suoli toimii
Jotta sinulla olisi jotain ihailtavaa.
;) - meeriamanda
Jossain ...kauan sitten huoltsikan baarissa oli pytyn yläpuolella plakaatti jossa luki; Tuli sitä sun tätä, älä vetämätä jätä.
Henkilökunta sai kylläkseen kuulla.... yhtä naiivia kysymyksiä pytyn vetämisestä.
Weskini ei ole tukkeutunut milloinkaan, joten en ymmärrä aloituksen pointtia. - Hän säästää
Eräs tuuttu ihminen (rahoistaan tarkka), vetää cuset alas vasta illalla.
Tietenkin jos asia on iso , niin samalla myös pisut huuhtoutuvat.
Eli, vaikka 5 kertaa käy k.lla, niin illalla vasta huuhtelu.- Joskus minäkin
Näillä vedenhinnoilla ei yllätä ollenkaan.
- Nuukis
Minä olen taivuttanut uimurin varren alaspäin ja siten vähentänyt kertahuuhtelun määrän pienemmäksi mutta riittäväksi.
Pumppailen aina asioidessani pytyllä.
- tämän takia e.v.k.
Fiksu aloitus, sopii hyvin palstan nykytasoon ja jokunen itseään älykkääksi mainostavakin osallistuu. Kuten minäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t4013043V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!944576Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1154183- 513698
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳563415- 1203377
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul512305- 432261
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul312084On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva151733