Miehet ja wc

molempia meitä tarvi

Itse olen näinä vuosina, kun kodinhoito on sairauksien vuoksi tullut aina vain hankalammaksi, vaatinut miestäni tarpeitaan tehdessään istumaan wc-pytyllä. Sen jälkeen wc_siivous on ollut paljon helpompaa. (siis miehelttähän aina roiskuu ympäristöön, varsinkin vanhemmitan)

Keskustelin aiheesta viimeksi eilen ystävättäreni kanssa, joka tuloksestta on kotonaan yrittänyt samaa..Miehen vastaus oli ollut, ettei hän mikään ämmä ole...

Annoin neuvoksi, laita mies pesemään vessa...

Mitä mieltä olette te, tämän palstan lukijat asiasta.

Oppiiko mies helposti noudattamaan siiteyttä ?????

Ja opetammeko me äidit poikalapsemme....

18

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaahas, taas ei ole tiskejä virutettu.

H.

• ????????????????????

ovatko tiskisi huuhtelmatta ???????

• ???????????????????? kirjoitti:

ovatko tiskisi huuhtelmatta ???????

"?????"
        Ei ole, koska käytän paperisia.

Olenkohan minä joku "parka"?

H.

• oho!
        hunksz kirjoitti:

"?????"
        Ei ole, koska käytän paperisia.

Olenkohan minä joku "parka"?

H.

Hunksi on ihastunut?

• Minä ainakin hermostuisin tosissani, jos kumppani alkaisi opastaa ja määräillä kuinka minun pitää hoitaa omat henkilökohtaiset toimeni. Aikuinen ihminen omassa kodissaan! Haloo!

Ihan eri juttu olisi, jos vaimo kertoisi omasta ongelmastaan =
      wc-istuin ja ympäristö on likainen ja haiskahtaa. Asiasta pitäisi keskustella yhdessä. - Vaimo voisi kertoa miltä hänestä tuntuu, ja vaikka uhata jätää koko paikan käyttämättä tai ainakin siivoamatta, ellei parannusta asiaan löydy. Jos vaimo toteuttaisi uhkauksensa ja kestäisi tilannetta vähän aikaa, mies keksisi taatusti yhteiselle ongelmalle ratkaisun - ellei olisi tehnyt sitä jo aikaisemmin.

On ihan eri asia puhua aikuiselle "omasta ongelmastaan" kuin opettaa aikuista miestä käyttämään omaa laitettaan.

Mitä äidit ovat opettaneet? - Meillä kannettiin omien mahdollisuuksien mukaan yhteisvastuuta yhteisestä kodista ja sen siisteydestä. Jokainen hoiti yhteiset hommat omalla tavallaan, korjasi omat sotkunsa ja vastasi itse omasta reviiristään.

• juupas,eipäs

Miksi isät eivät opeta poikalapsiaan...

Ai juu,kun eivät osaa itsekään

• "juupas,eipäs"

Ja lapset laulaa....taas.
      H.

• k/k

Helposti oppii sisäsiistiks jo vuosia sitten lääkäri kehotti istualtaan lirittelemään.

• akkake

Eihän toki miehinen MIES voi istualtaan pissiä - varsinkaan kun ei itse näe mitä aikaansaa eikä itse siivoa jälkiään...

• kustaan vaan

Miehet on aina pissineet seisaaltaan ja nainen istualtaan. Johan on markkinat että miehiä pakotetaan naisen muottiin sen takia että roiskuu pisara sinne tai tänne. Haloo onks valoo!! Nainen ei nosta miehelle pytyn rengasta, mies ei laske sitä naiselle. Jos mun mies suostuisi pissaamaan istualtaan (jos olisin niin urpo että sitä pyytäisin), heittäisin tyypin saman tien ovesta ulos. Mies on mies ja nainen on nainen, silloinkin kun kusaisee.

• Jäävihän mie vastaamaan olen, ihan eläin vissiin.... Mutta tuosta pöntöllä istumisesta tulee mieleen aina entinen umpihomo työkaveri, kai oli vähän ihastunut, kun muisti aina toisinaan mainita että kyllä nyt väsyttää sen verran että pitää mennä tekemään ihan istumapissat....

Itse tuon pönttöni saan siivota ja pestä joten omapa on asiani...

• Siistijä x

Se on oma asia istuuko vai seisoo pissatessa. Ikä tuo mukanaan asioita, esim pikkupojat pissivät aidan yli ihan tosta vaan mutta iän mukana paine laskee ja silloin olisi aika opetella homma hoitamaan istualta.

Vaikka puhutaan miesten WC asioinnista, mainitsen vain monet yleiset WC naisten puolella ovat sotkun paikkoja. Naapurimaan tytöt kun seisovat pöntön reunalla,tai seisovat haaraasennossa pöntön päällä, arvata voi mikä sotkujen sekamelska siitä syntyy. Onkin laitettu WC tiloihin ohje miten WC:tä käytetään mutta kun ei mene perille niin ei.
      Onneksi WC tiloissa on kameravalvonta, joten tää on totta.

• Tase pappa

Kerrohan siistijä, missä sijaitsee se Wc, missä on, sanojesi mukaan, kameravalvonta.
        Tästä olisi takuuvarmasti kiinnostunut viranomaistahot. Sillä valvonnalla rikottaisiin montakin lain pykälää.

Jos joku olisikin niin tyhmä, että laittaisi kameravalvonnan, ei se kauan pelaisi.
        Joku vaatetusliike erehtyi laittamaan kameravalvonnan sovituskoppeihin.
        se tulikin firmalle kalliiksi.

• Linda*
        Tase pappa kirjoitti:

Kerrohan siistijä, missä sijaitsee se Wc, missä on, sanojesi mukaan, kameravalvonta.
        Tästä olisi takuuvarmasti kiinnostunut viranomaistahot. Sillä valvonnalla rikottaisiin montakin lain pykälää.

Jos joku olisikin niin tyhmä, että laittaisi kameravalvonnan, ei se kauan pelaisi.

Kun oli aikanaan siipan lisäksi poikia perheessä, laitoin WC-pöntön taakse näkökorkeudelle ison lapun, jossa yksinkertaisesti todettiin:" Se ei ole niin pitkä kuin luulet". Jo vainen toimi huumori tässäkin asiassa ja siistinä pysyi...

• tosi kuin vesi
        Linda* kirjoitti:

Kun oli aikanaan siipan lisäksi poikia perheessä, laitoin WC-pöntön taakse näkökorkeudelle ison lapun, jossa yksinkertaisesti todettiin:" Se ei ole niin pitkä kuin luulet". Jo vainen toimi huumori tässäkin asiassa ja siistinä pysyi...

ja minä olen nähnyt pytyn takana lapun jossa luki "katso kattoon" ja katossa oli toinen lappu missä luki "katso alas, kuset juuri varpaillesi"

• .
        tosi kuin vesi kirjoitti:

ja minä olen nähnyt pytyn takana lapun jossa luki "katso kattoon" ja katossa oli toinen lappu missä luki "katso alas, kuset juuri varpaillesi"

Minä laittaisin hyvää jatkoa, jos kerran oma ei riitä.

Jokin putken pätkä.

• siistijä x
        Tase pappa kirjoitti:

Pappa on ihan tosikko ja minä hiukan huolimattomasti kirjoittelin, kamera on aulassa ei WC:n sisäpuolella.
        Ilmeisesti WC käyttäytymisen osaamattomuus johtuu siitä, kuten tiedämme on maita joissa lattiassa on aukko ja jaloille syvennykset aukon molemmilla puolilla. Oletko muuten Tase sattunut törmäämään tällaiseen paikkaan.

• "siistijä x"

Minä olin varma että lattia-aukko ja kamera kertoivat Ruotsista.
      Se maa kun on alkanut yli-Europpalaistua. :)

H.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      30
      2806
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      142
      2636
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      137
      2197
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      116
      2143
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      13
      1880
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      159
      1394
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      31
      1236
    8. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      95
      1204
    9. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1172
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      38
      1128
    Aihe