Ajattelin ostaa jonkin japanilaisen koiran kaveriksi talveksi. Onko akitat kivoja koiria? Paljonko maksaa koiranruoka kuukaudessa? Pitääkö tuollaista käyttää joka päivä ulkona? Oppiiko hyvin temppuja?
ajattelin hankkia koiran
4
147
Vastaukset
- Ihan hyvä
tuo päätös ostaa japanilainen koiran kaveriksi. Olisi ihan kurjaa koiran olla yksin talvella.
Sitten vastaukset kysymyksiisi:
On akitat ihan kivoja. Kaikkein kivoin on Hopeanuoli, u know, se sarjiskoira.
Koiranruokakysymys on vähän kinkkisempi. Voisi sanoa diplomaattisesti RollsRoycen tyyliin että: "Jos herralla on tarvetta tietää hinta, ei koira ole ehkä teitä varten"
Tämä voi tulla sinulle yllätyksenä, mutta ihan joka ikinen päivä, satoi tai paistoi on vietävä myös japanilainen sekä koira ulos. Ja monta kertaa, sekä pitkiksi ajoiksi.
Temppujen oppiminen on täysin riippuvaista opettajasta. Aivan kuten eurooppalaisilla ja ihmisillä niin myös japanilaisilla ja koirilla. - talvikoira?
Mihis sitten laitat koiran, kun kesä tulee?
Ei tainnu ihan tosissaan kirjotettu viesti olla? 'Pitääkö tuollaista käyttää joka päivä ulkona?' :DDD - Hyvä vitsi
Sisällekkös se koira pskoo sitten joka toinen päivä kun ei ulos pääse xD hahah päivän naurut!
- joobax
Kesäkissan vastine? Talvikoira :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442