Pesun jälkeen auto seisoi 4 päivää, kun piti lähteä ajoon niin jarrut olivat jumissa
mutta lähti ne irti. Sen jälkeen alkoi jarruttaessa kuulumaan etupäästä kolahdus siis
joku pääsee siellä liikkumaan. Olisiko alapallo? koiranluu on vaihdettu aikaisemmin
ja oireet olivat aivan toisenlaiset.
NUBIRAN ETUPÄÄN KOLAHDUS
4
124
Vastaukset
- El Pollo del Muerta
Ehkäpä jarrupalan kitkamateriaali irronnut. Jokatapauksessa, oli syy mikä tahansa, on se tutkittava ja korjattava. Ei se täällä arvuuttelemalla parane ja alustasta kuuluviin hälyääniin kannattaa aina suhtautua vakavasti.
Ei pesu tai muutaman päivän seisokki ( auton ) saa aiheuttaa minkäänlaista jarrun jumimista. Jarrusatuloiden liukutappien voitelu, ruosteiden ja lian puhdistus satulan ja kannattimen liukupinnoilta.- CHEVY
Kiitoksia.
- nubiristi for ever
CHEVY kirjoitti:
Kiitoksia.
kandeis varmaan myös tarkastuttaa perän öljyt meinaa ei ois eka jenkki josta perä vuotaa ja aiheuttaa ääntelyä.oma nubira menossa us.partsille tsekattavaks kardaani kuulemma kiero ja perä vuotaa,vai ymmärtääköhän metro-auto noist nubiroist onkohan kellää kokemusta? kun mulla eka jenkki.
- Jenkkikaarako
nubiristi for ever kirjoitti:
kandeis varmaan myös tarkastuttaa perän öljyt meinaa ei ois eka jenkki josta perä vuotaa ja aiheuttaa ääntelyä.oma nubira menossa us.partsille tsekattavaks kardaani kuulemma kiero ja perä vuotaa,vai ymmärtääköhän metro-auto noist nubiroist onkohan kellää kokemusta? kun mulla eka jenkki.
Vai ihan jenkki, kuules noi on korean ihmeitä ent. DAEWOO
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282731- 1372526
- 1352134
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162123Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121834Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161601376Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo951184Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291182Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891152Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381108