Tämä ei ole trolli taikka vitsi!
Tässä linkissä on Ubuntu palstan koko keskustelu ketju jossa kerrotaan miten MIcrosoft ohjelma asentui Ubuntu 12.0.4.1 LTS versioon!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10882513
Miten poistaa Ubuntusta Microsoft ohjelma?
13
150
Vastaukset
- surkee pupuntti
eihän sille rypistykselle löydy vielä fonttejakaan, täytyy urpon nekin winkusta kopioida, sitä sen on urpon tuhrailu surkeen pupuntin kanssa hih hih !
- uskoisit nyt
jo, ei avuttomissa linkkuroissa videoita saa toimimaan, sehän vaatisi vähintään 5 super-tietokonetta ennenku teho linkkurassa riittää videon pyöritykseen ilman jatkuvia katkoksia ja rätinöitä !
- Uskoisit itse jo....
Hyvin toimii videot linuxeissa. Jos olet jollain hölmöilyllä sekoittanut koneen niin etteivät ne näy kunnolla niin vika löytyy peiliin katsomalla, siinätapauksessa kannattaa pysyä kaukana tietokoneista ettet sekoita useampia niitä.
Microsoft / Windows-luusereilla näyttää kyllä osalla olevan ihmeellinen tapa sekoittaa linux-koneet. Asiat tehdään täysin väärin vaikka vieressä olisi selkeät ohjeet mitä pitää tehdä.
Hyvänä esimerkkinä mokkulan asennus, kädessä ohje jossa lukee isolla "ÄLÄ KLIKKAA SITÄ MOBIILILAAJAKAISTA KUVAKETTA MISSÄÄN VAIHEESSA" ja silti se Windows-urpo klikkaa sitä ensimmäisenä ja alkaa sitten valittaa ruudulle tulevasta virheilmoituksesta. Osalla Windows-luusereista ei vaan äly riitä edes selkeiden ohjeiden seuraamiseen. - LOL Vink ; )
Uskoisit itse jo.... kirjoitti:
Hyvin toimii videot linuxeissa. Jos olet jollain hölmöilyllä sekoittanut koneen niin etteivät ne näy kunnolla niin vika löytyy peiliin katsomalla, siinätapauksessa kannattaa pysyä kaukana tietokoneista ettet sekoita useampia niitä.
Microsoft / Windows-luusereilla näyttää kyllä osalla olevan ihmeellinen tapa sekoittaa linux-koneet. Asiat tehdään täysin väärin vaikka vieressä olisi selkeät ohjeet mitä pitää tehdä.
Hyvänä esimerkkinä mokkulan asennus, kädessä ohje jossa lukee isolla "ÄLÄ KLIKKAA SITÄ MOBIILILAAJAKAISTA KUVAKETTA MISSÄÄN VAIHEESSA" ja silti se Windows-urpo klikkaa sitä ensimmäisenä ja alkaa sitten valittaa ruudulle tulevasta virheilmoituksesta. Osalla Windows-luusereista ei vaan äly riitä edes selkeiden ohjeiden seuraamiseen.LOL!!!! Onko kaikki Linux , Ubuntu ja Windowsin käyttäjät "Oletus asetuksialla" jo töykeitä!!!
- videot ei
Uskoisit itse jo.... kirjoitti:
Hyvänä esimerkkinä mokkulan asennus, kädessä ohje jossa lukee isolla "ÄLÄ KLIKKAA SITÄ MOBIILILAAJAKAISTA KUVAKETTA MISSÄÄN VAIHEESSA" ja silti se Windows-urpo klikkaa sitä ensimmäisenä ja alkaa sitten valittaa ruudulle tulevasta virheilmoituksesta. Osalla Windows-luusereista ei vaan äly riitä edes selkeiden ohjeiden seuraamiseen.toimi avuttomassa linkkurassa, pätkii ja rätisee, sitä se on se linkkuran video !
- linuks sucks! †
LOL Vink ; ) kirjoitti:
LOL!!!! Onko kaikki Linux , Ubuntu ja Windowsin käyttäjät "Oletus asetuksialla" jo töykeitä!!!
Miks mun mobiilitikku ei sitten toimi tubuttimessa? Tai videokameran tuotos? Pakkohan siinä tubuttimessa on oltava jotain vikaa!
Miks niitä tulostimia pitää ostaa aina väh. kolme, jotta voi varmistaa edes yhden niistä toimivan tubuttimessa?
- rumat on!
Mikä olikaan se mikkis-ohjelma? Rumat fontitko?
- fonttiB
Asennetun ohjelman EULA lisenssi oli Microsoftin laatima ja englanninkielinen! Ohjelma meni Ubuntun syövereihin niin että hups keikkaan. Nyt hän ei saa niitä pois!
Kirjoittaja ei pyytänyt uusia fontteja vaan yritti ratkaista ääni ongelmaa, ja joku sai hänet asentamaan ohjelmiston jonka on tehnyt Microsoft.
HelpMayday kirjoitti....
NYT EI TOIMI EDES ELOKUVASOITIN ! VLC PLAYER RÄTISEE!
OTTAA PATTIIN KIRJOITAN ISOLLA JA HUUDAN KUN EN KIROILE!!! : (
SAAKO TÄTÄ KORJATTUA VAI PITÄÄKÖ UBUNTUN ASENTAA KOLMENNEN KERRAN UUDELLEEN?
JOS OLEN ASENTANUT JOTAIN VAKOILUOHJELMIA JOIDENKA EULA LISENSSIN HYVÄKSYTTYÄ ANTAA OHJELMIEN KEHITTELIJÖILLE LUVAN TUTKIA KOKO TIETOKONE JA VAKLATA NIIN MITEN ASETUKSET SAISI TAKASIN TEHDASASETUKSIIN???
OLEN ASENTANUT SEURAAVAT!
TÄMÄ ENSIMMÄINEN ON JOKIN MICROSOFTIN OHJELMA KOSKA SEN EULA LISENSSI OLI LINKITETTY MICROSOFTIN SIVULLE!!!
sudo apt-get install ubuntu-restricted-extras gstreamer0.10-plugins-bad gstreamer0.10-plugins-ugly
ubuntu-restricted-extra
sudo apt-get install ubuntu-restricted-extra - yök ms-ttf
fonttiB kirjoitti:
Asennetun ohjelman EULA lisenssi oli Microsoftin laatima ja englanninkielinen! Ohjelma meni Ubuntun syövereihin niin että hups keikkaan. Nyt hän ei saa niitä pois!
Kirjoittaja ei pyytänyt uusia fontteja vaan yritti ratkaista ääni ongelmaa, ja joku sai hänet asentamaan ohjelmiston jonka on tehnyt Microsoft.
HelpMayday kirjoitti....
NYT EI TOIMI EDES ELOKUVASOITIN ! VLC PLAYER RÄTISEE!
OTTAA PATTIIN KIRJOITAN ISOLLA JA HUUDAN KUN EN KIROILE!!! : (
SAAKO TÄTÄ KORJATTUA VAI PITÄÄKÖ UBUNTUN ASENTAA KOLMENNEN KERRAN UUDELLEEN?
JOS OLEN ASENTANUT JOTAIN VAKOILUOHJELMIA JOIDENKA EULA LISENSSIN HYVÄKSYTTYÄ ANTAA OHJELMIEN KEHITTELIJÖILLE LUVAN TUTKIA KOKO TIETOKONE JA VAKLATA NIIN MITEN ASETUKSET SAISI TAKASIN TEHDASASETUKSIIN???
OLEN ASENTANUT SEURAAVAT!
TÄMÄ ENSIMMÄINEN ON JOKIN MICROSOFTIN OHJELMA KOSKA SEN EULA LISENSSI OLI LINKITETTY MICROSOFTIN SIVULLE!!!
sudo apt-get install ubuntu-restricted-extras gstreamer0.10-plugins-bad gstreamer0.10-plugins-ugly
ubuntu-restricted-extra
sudo apt-get install ubuntu-restricted-extrasudo apt-get purge ttf-mscorefonts-installer
ja lähtee hiusvittuun rumat ms fontit. Ms fontit pilaa Google-earthin, ei sitä kehtaa katsella hirveätä fonttia.
- Windows toimii!
"Miten poistaa Ubuntusta Microsoft ohjelma?"
Paree olisi poistaa koko tubutin koneelta ja asentaa Windows7, niin ei tarvii miettiä mikä toimii ja mikä ei. Kaikki toimii silloin!!- Ihanasti toimii WIN!
No sitähän minä olen aina sanonut, että Widowsissa toimii kaikki - ihan kaikki!
Mutta kun nää tubutinmiehet eivät vain suostu sitä käsittämään. Vähä outoja ovat!
- Samat funktiot
Vaikeata se on: marginaalikäyttöjärjestelmä perustuu kaikille avoimiin Windowsin funktioihin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1313119EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje402961- 1071369
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1371081Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621057Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661047- 60987
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373959- 41787
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22763