Olisiko kellään kokemusta mikä noissa tekee sen, että ei lähe käyntiin?
CDi ja tulppa vaihdettu,kaasari läpikäyty, kaikki liitokset putsattu ja rasvattu contact greasella, virtalukkokin tuntuisi toimivan, puolan toimintaa ei sen kummemin tutkittu, pitäskö puolan vihreässä olla jatkuva 12v jännite? vai silloin vain kun kipinä tulee?
onkohan magneeton suunnalla hajoavia komponentteja?
muksut alkavat olla jo kuumana kun ei kone toimi :( ja aikaa ei ole purkaa koko vekotinta paloihin..
Comanche 90cc ei käynnisty
12
11673
Vastaukset
- ---
yleensä ton käymättömyyden aiheuttaa kipinän puute,se miksi sitä ei tule voi johtua useasta eri syystä esim.puola rikki,johto jostakin poikki ym.
- Joo-of
Minulla riitti se että koputtelin bähän johtoja ja avasin mangneeton itsellä 110 cc comance mutta kun painaa kaasua se ei jaksa liiku iha vähä kun se luistattaa nii liikkuu.
- kpg1
ota polttoaineletku irti kaasarista ja varmista tuleeko bensaa, jos ei starttaa letku irrallaan, kunnes tulee ainetta.
Itse jouduin ottamaan peruutuksen vauhdinrajoittimen pois käytöstä sekoilujen (ei starttaa tai nelisti) vuoksi, sen jälkeen on pelannut. Ko sydeemi on ainakin 300:ssa ohjaustangon edessä muovikuorien alla, parin tulitikkulaatikon kokoinen klimppi, jossa kolme johtoa. Johdot irti ja peruuttaa voi voi vaikka täysillä! Vaarallista, mutta monta ongelmaa ratkesi - ......
Meillä haettiin samaa vikaa, joka löytyi penkin alta. Yksi johto oli mennyt poikki. Liitos kuntoon ja menoksi.
- random87
mikä vika comanche 90cc mönkijässä ku kipinä tulee ja bensaakin tulee nii ei lähre käyntiin? yön aikana oli mennyt rikki kun ei lähre käyntiin millään?? mikä vika vois olla?
- Mönkkäri 90cc
Sama vika, mutta startti ei starttaa.
Purin sen keksinnön ja otin startin irti. Joutuu avaamaan magneton kopan. Ketjuvälitys. Ei näkyvää tai havaittavaa vikaa. Hiiletkin oli about puoliksi kulunu, mutta vika ei ollu siinä.
Kasasin startin ja apuvirtakaapeleilla kokeilin toimivuutta ja yllätys - Se toimii. Mystistä.
Nyt löysin Youtubesta videon joka havainnolstaa venttiilien säädön.
VALVE ADJUSTMENT ON A CHINESE QUAD
http://www.youtube.com/watch?v=xZ8hBOGeQSA
Ongelmana on juuri toi kylmänä käynnistäminen. Ei lähde käyntiin ennen kuin kuumailmapuhaltimella lämmittää pytyn kädenlämpöiseksi tai hieman sen yli. Ollut ajossa noin 4 vuotta. Nyt eka remppa.
Akku meni jo ekana kesänä. Apuvirralla on sitten sen jälkeen pärjätty.- Kazuma90cc
Sama juttu
- merkkierkki
Kato onko kaikki virta/hätä sammuttimet kunnolla kiinni ite oli irti ja ei lähteny
- Hikkedjjs
Ei Helvetti jos et saa käyntiin toimivaa vehettä kun mun kamuki upotti mun Mönkkärin 90cc comanchen 60Sentin Syvään ojaan ja lähti Pakoputken irti oton jälkewn käyntiin
- kuusikymppinen
Apua, staattorista paloi se isompi käämi.Johtui siitä ilmeisesti kun sulake paloi ja laitettiin liian iso sulake ,nyt käämikenttä vaihdettu sulake palaa aina kun akunkengän kytkee.Kun irrottaa käämikentän johdotuksen sulake ei pala mutta ei tietysti konekkaan toimi järki on loppu kertokaa viisaammat missä voi olla vika.
- Etteli
Vaikka alkuperäinen viesti on 4 v vanha niin otan sen verran kantaa asiaan jos jollakin tilanne on siltä osin akuutti vielä. Onhan noita mönkkäreitä käytössä kuitenkin 'hurumukket'. Tuolla jossakin välissä mainittiin venttiilien säädöistä. Ne kannattaa tarkastaa että on välystä eikä venttiilit kanna. Venttiilien suojatulpat ja magneeton suojus sekä ajoituksen tarkastusta varten oleva proppu pois että pääsee pyörittelemään konetta oikeaan asentoon. Sitten eikun tekemään tarkastusta ja säätelemään.
- Anonyymi
Minun mönkijä sitä pitää koko ajan korjata ja minä olen ärsyyntynyt minun serkun kanssa mutta minun eno korjasi sitä 4kertaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389