Seksiseuraa netistä?

kaveria kaipaava

Mikähän olisi paras paikka miehelle etsiä seuraa netistä? Olen oikeastaan hakemassa sellaista yhtä luotettavaa kaveria, jonka kanssa voisi tehdä muutakin kuin harrastaa seksiä. Keskustella, käydä kävelyllä, leffassa ja vaikka nukkuakin yhdessä.

Monet varmaan nyt miettivät, että miten tuo sitten eroaisi seurustelusta. Ei kai se paljonkaan, mutta tällaisena 31-vuotiaana seurustelemattomana, työttömänä, ujona ja köyhänä miehenä en osaa kuvitella, että joku haluaisi minut pitkäaikaiseksi kumppanikseen. Tietenkin se olisi hieno tilanne ja ehkä seksisuhteesta olisi mahdollista edetä siihenkin pisteeseen, jos molempien mielestä siltä tuntuu.

Tuntuu, että tällaisella vähän erikoisemmalla hakukriteerillä olisi vaikea löytää seuraa. En ole kuitenkaan vielä yrittänyt mistään - en yhtään tiedä, miten homman aloittaisin.

196

17057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Mä haluaisin seksisuhteen, mutta noi kävelyt ja leffakäynnit ei välttämättä houkuta. Ne onnistuu muidenkin kavereiden kanssa? Haluun ihmisen jota voi panna ihan vitusti ilman paineita jostain suhteesta :D

      • ap

        Niin, yleensähän ihmisillä on kavereita. Minulla ei ole.


      • ???
        ap kirjoitti:

        Niin, yleensähän ihmisillä on kavereita. Minulla ei ole.

        Mitä tehdä kun tuntuu, että oma elämä valuu tiimalasissa kiihtyvällä nopeudella, vuodet vierivät, mutta mitään ei siliti tapahdu? Elämä polkee paikoillaan.


      • terotyyki

        Tuolla olevasta Flirtairista tuntuu olevan melko monella kokemuksia...Jihaa on muuten paikkana asiallisen oloinen. Muilla kokemuksia?


      • rytmirane

        Onko kellään kokemuksia Jihaan treffeistä?


      • kiitoskiitos

        Kiitti, oon jo tänään menossa ekoilla treffeille!


      • flitrfair
        kiitoskiitos kirjoitti:

        Kiitti, oon jo tänään menossa ekoilla treffeille!

        Veikkaan, että sulla oli Flirtfairissa ilmotus kerta oot jo menossa treffeille :)


      • hhggv
        flitrfair kirjoitti:

        Veikkaan, että sulla oli Flirtfairissa ilmotus kerta oot jo menossa treffeille :)

        Heh, onko tämä Flirtairin mainostus täällä Flirtairin henkilökunnan vai jonkun trollin käsialaa. Jokin tässä haisee mainostuksessa joka tapauksessa haisee.


      • Itse suosikkisivusto tuo. Selkeä ja hyviä vaihtoehtoja kaikki


      • kaalimatonen
        terotyyki kirjoitti:

        Tuolla olevasta Flirtairista tuntuu olevan melko monella kokemuksia...Jihaa on muuten paikkana asiallisen oloinen. Muilla kokemuksia?

        Hyvä paikkahan jihaa.fi on...


      • löösser
        ap kirjoitti:

        Niin, yleensähän ihmisillä on kavereita. Minulla ei ole.

        Toihan on kans ihan hyvä se www.treffihaku.net sivusto.


      • heppaaaaa
        kiitoskiitos kirjoitti:

        Kiitti, oon jo tänään menossa ekoilla treffeille!

        Miten meni treffit?


      • kiekkko
        heppaaaaa kirjoitti:

        Miten meni treffit?

        treffithän meni todella hyvin :)


      • voortti68

        olen samaa mieltä kanssasi. Kävelyt voi hoitaa muiden kans. Olen myös heti valmis siihen seksi suhteeseen.


      • winnrs
        löösser kirjoitti:

        Toihan on kans ihan hyvä se www.treffihaku.net sivusto.

        Löösserin ehdottamalla sivulla kävinkin...Olihan siellä pari hyvännäköstä gimmaa mitä vois tapailla.


      • kikili3
        löösser kirjoitti:

        Toihan on kans ihan hyvä se www.treffihaku.net sivusto.

        Sittenhän on lisäksi tuo www.jihaa.fi tosin sen varmaan kaikki jo tiesikin mut piti mainita :)


      • Anonyymi

        Seksitreffit - https://hespac.com/victoriamilanfi.htm
        Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.


      • Anonyymi
        hhggv kirjoitti:

        Heh, onko tämä Flirtairin mainostus täällä Flirtairin henkilökunnan vai jonkun trollin käsialaa. Jokin tässä haisee mainostuksessa joka tapauksessa haisee.

        Kaikki kyseiset on täyttä kusetusta, kävin yhdessä seksi seuraa kuvalla hakevia naisia, osaavat lypsää kaiken maailman kyselyllä kaikesta ja sit onkin laskua satojen edestä. Pyytävät vielä kuvaa, jonka hinta selvisi puhelin laskussa oli melkein 16€. Ehdottelevat vielä paikkaakin missä tavata.


      • Anonyymi
        hhggv kirjoitti:

        Heh, onko tämä Flirtairin mainostus täällä Flirtairin henkilökunnan vai jonkun trollin käsialaa. Jokin tässä haisee mainostuksessa joka tapauksessa haisee.

        Oikein arvattu, laittavat juuri tuollaisia ilmoituksia että yksinäiset miehet lankeaisivat ja menettää vaan rahat saamatta mitään.


    • 6+4

      Mulla samat ajatukset että seksisuhteen haluaisin mutta en välttämättä mitään ylimääräistä seurustelua. Olen 23-vuotias mies.

      • oletteko_

        Ootteko kokeillut www.seksiseuraa.biz sivustoa?


    • 6+4

      Eikös nuo ole kaikki sellasia treffisivustoja missä on joku kuukausimaksu eikä sieltä pääse helpolla pois jos menee liittymään ja joistain sivuista kuullut että ne olis pelkkää huijausta. Seksitreffeissä taas on pääasiassa vain maksullista seksiseuraa mut jos on rahaa ja on valmis maksamaan niin mikäs siinä. En halua kuitenkaan tehdä sitä virhettä että liityn jollekkin maksulliselle sivustolle enkä saa seuraa ollenkaan.

      • kumpi_kampi

        Kumpi nyt ois sit parempi?


    • ihme ja kumma

      Ei taida löytyä yhtään ilmaista seksiseuraa tarjoavaa sivustoa, onhan noi sexwor ym. mutta niistä saa vain maksullista seuraa ja omakuva.org, jossa on tereffihaku, missä on naamioituja maksullisten ilmoituksia, mutta eikö missään ole ilmaista seksiseuraa hakevien sivustoja, joissa voisi valita vielä paikkakunnankin.

    • sdfssdf

      iskuri.net Sieltä saattaisi löytyä jotain

      • venälänen

        Iskuri on jämähtänyt 90-luvulle.


      • Aikakone..
        venälänen kirjoitti:

        Iskuri on jämähtänyt 90-luvulle.

        Niin, siellä on kaikki jo ikääntynyt.


      • Anonyymi

        Ei löydy, rahaa palaa viestittelynä, mut mitään ei saa vastinetta, muutakuin kauniita sanoja.


    • 5+1

      Iskuri on kyllä aivan surkea paikka en ole sieltä löytänyt mitään.

      • kokeilumielellä

        Iskuri on sitten ihan hyvä paikka kun myöntää itselleen, ettei mistään netistä vaan saa píllua ja tämän käännekohdan jälkeen alkaa hyväksymään seksiseuraksi toisia miehiä. Näitä bi- ja "hetero" -miehiä siellä meinaan riittää. Ja eihän sitä nyt homo ole, jos tekee sitä vain seksin takia :D


    • Niini92

      Hyvällä tuurilla melkein miltä tahansa sivuilta saattaa löytää seuraa. Itselläni ei ole ollut seksitreffit.fi -sivustolla koskaan profiilia, mutta löysin sieltä erään miehen mielenkiintoisen profiilin. Laitoin viestiä hänelle, koska tahdoin seksiseuraa. Keskustelimme reilun kuukauden päivät ennen kuin näimme livenä. Siitä alkoi puolen vuoden seksisuhde, joka lopulta muuttuikin seurusteluksi. Nyt olen vuoden seurustellut saman miehen kanssa erittäin onnellisena.

      Kyseinen mies on aloittajan ikäinen, eikä hänelläkään mitään kovin suurta seurusteluhistoriaa ollut takanaan. Vaikka alunperin ei tarkoitus ollut edes ruveta seurustelemaan, kun meillä on ikäeroakin, niin asiat muuttuu. Nykyään jo soittelen ja viestittelen anopinkin kanssa viikottain. :D

      Tahdon tällä kirjoituksella vain sanoa, että ei kirvestä kannata heittää kaivoon, vaikka tuntuukin siltä, ettei netistä meinaa löytää kunnon seuraa. Joskus saattaa käydä tuuri. Ja minä uskon, että aloittaja saattaa aivan hyvin saada seurustelusuhteenkin. Ei se työttömyys ja köyhyyskään mikään este ole sellaiselle.

      • oldschoolmies

        Aikoinaan oli toimiva paikka MTV3:sen chatti :D


      • ei siitos
        oldschoolmies kirjoitti:

        Aikoinaan oli toimiva paikka MTV3:sen chatti :D

        Sekopäitä sieltä vaan tunkemassa mukaan. Hyi hitto, sitä yhtäkin laboratorioakkaa. Karmea pölkkypää.


      • Anonyymi
        ei siitos kirjoitti:

        Sekopäitä sieltä vaan tunkemassa mukaan. Hyi hitto, sitä yhtäkin laboratorioakkaa. Karmea pölkkypää.

        Näiltä sivustoilta ei saa muutako mielipahaa, jos tarvii seksiä kannattaa etsiä oikeita seksiä tarjoavia naisia kasvotusten. Seksi sivustoilla kuvilla olevia naisia et oikeasti tapaa koskaan.


    • Entinen_neiti

      Ja joskus voi onnistaa ihan tavallisten tällaisten palstojen yhteydessäkin löytämään jonkun. Tietysti on olemassa myös elämää netin ulkopuolella.

      • Anonyymi

        Ei voi, nämä kaikki on kusetusta, käyttävät hyväkseen puutteessa olevia miehiä.


    • -

      Suomi24:stä sain aikoinaan muutamista naisista seksiseuraa. En suoraan ilmoittanut haluavani pesää, mutta tilanne eteni joskus seksiin saakka.

      Lopulta kävi vanhanaikaisesti, eli yksi nainen jäi pysyvästi.

      Happy end

      • hassupete

        Ihan hauska tarina :D


      • S24-treffailija
        hassupete kirjoitti:

        Ihan hauska tarina :D

        Täällä kans eräs, joka löytänyt S24:sen kautta seuraa useaankin otteeseen. Eivät puhtaita seksisuhteita olleet, mutteivät 100 % seurustelusuhteitakaan. Nyt ei ole mitään säätöä, että ehkä jossain vaiheessa taas täytyy alkaa täältä kattelemaan, kun niin herkkuja leidejä täältä löytynyt aiemminkin ;)


    • ap

      Oho, onpa tullut paljon vinkkejä. Kiitos! Täytyypä alkaa kehitellä hieman massasta poikkeavaa ilmoitusta. Sellaisella varmaankin tärppää paremmin... Poikkean kyllä jo valmiiksi ihan tarpeeksi, tosin varmaan vähän negatiivisessa mielessä. No mutta positiivisella mielellä eteenpäin.

      • Jeppiskamaa3

        Olehan hyvä, tulehan tänne kertomaan miten homma edistyy ja mikä on lopputulos :)


      • ap
        Jeppiskamaa3 kirjoitti:

        Olehan hyvä, tulehan tänne kertomaan miten homma edistyy ja mikä on lopputulos :)

        Päätin sittenkin olla laittamatta ilmoitusta. Haluaisin lopulta ihan oikean tyttöystävän ja tällainen kivalla lärvillä varustettu luuserityyppi löytää sellaisen varmaan paremmin muualta kuin netistä... Netissä on niin kovat kriteerit ihmisillä, ettei tällaisella historialla varustettua henkilöä kukaan lähde tapaamaan.

        Kauhea seksin tarve jäi kyllä päälle siitä, kun sitä muutaman kerran sai viisi vuotta sitten. Helpompaa oli täysin kokemattomana. Päivittäinen runkkaaminen tuntuu vaikuttavan negatiivisesti mielialaan, olen sitä vähentänyt max 2 päivään viikossa. Hirveä kiima päällä sen takia, mutta tuntuu, että itsevarmuus on samalla kasvanut.


      • -
        ap kirjoitti:

        Päätin sittenkin olla laittamatta ilmoitusta. Haluaisin lopulta ihan oikean tyttöystävän ja tällainen kivalla lärvillä varustettu luuserityyppi löytää sellaisen varmaan paremmin muualta kuin netistä... Netissä on niin kovat kriteerit ihmisillä, ettei tällaisella historialla varustettua henkilöä kukaan lähde tapaamaan.

        Kauhea seksin tarve jäi kyllä päälle siitä, kun sitä muutaman kerran sai viisi vuotta sitten. Helpompaa oli täysin kokemattomana. Päivittäinen runkkaaminen tuntuu vaikuttavan negatiivisesti mielialaan, olen sitä vähentänyt max 2 päivään viikossa. Hirveä kiima päällä sen takia, mutta tuntuu, että itsevarmuus on samalla kasvanut.

        On olemassa maksullisia palveluja jossa voi pahimmat paineet purkaa.


      • Tosi on
        ap kirjoitti:

        Päätin sittenkin olla laittamatta ilmoitusta. Haluaisin lopulta ihan oikean tyttöystävän ja tällainen kivalla lärvillä varustettu luuserityyppi löytää sellaisen varmaan paremmin muualta kuin netistä... Netissä on niin kovat kriteerit ihmisillä, ettei tällaisella historialla varustettua henkilöä kukaan lähde tapaamaan.

        Kauhea seksin tarve jäi kyllä päälle siitä, kun sitä muutaman kerran sai viisi vuotta sitten. Helpompaa oli täysin kokemattomana. Päivittäinen runkkaaminen tuntuu vaikuttavan negatiivisesti mielialaan, olen sitä vähentänyt max 2 päivään viikossa. Hirveä kiima päällä sen takia, mutta tuntuu, että itsevarmuus on samalla kasvanut.

        Varsinainen peräkamarin poika!

        Ja sellaisena myös pysyt!.

        Ken vaivojansa vaikertaa
        on vaivojensa vanki.
        Se ken ei naista saa
        jos ei sit itse hanki.


      • Eugen_Helminen
        Tosi on kirjoitti:

        Varsinainen peräkamarin poika!

        Ja sellaisena myös pysyt!.

        Ken vaivojansa vaikertaa
        on vaivojensa vanki.
        Se ken ei naista saa
        jos ei sit itse hanki.

        Kannattaa vaan aina kysyä kaikilta vastaantulijoilta.Sadalta naiseltakin kun kysyy ja yksi vastaa myöntävästi päivässä.Luulisi se nyt riittävän.Suomalaisilla on sellainen perusvika kun ollaan liian ujoja.Juuri sen asian takia täälä niin monen sankarin kohtalo on jäädä ilman pimperoa.Ryhdistäytykää jätkät!


      • -
        Eugen_Helminen kirjoitti:

        Kannattaa vaan aina kysyä kaikilta vastaantulijoilta.Sadalta naiseltakin kun kysyy ja yksi vastaa myöntävästi päivässä.Luulisi se nyt riittävän.Suomalaisilla on sellainen perusvika kun ollaan liian ujoja.Juuri sen asian takia täälä niin monen sankarin kohtalo on jäädä ilman pimperoa.Ryhdistäytykää jätkät!

        Tämä on totta.

        Joku italialainen tai amerikkalainen tulee Suomeen. Kun hänelle iskee tarve, hän menee baariin ja lähestyy suomalaisia naisia aika suoraan. Jos ensimmäinen blondi antaa pakit, hän lähestyy toista jne. Viimeistään kymmenes suostuu seksiin.

        Kun suomalainen saa ensimmäiseltä pakit, hän ryhtyy ottamaan kunnolla viinaa ja kirjoittaa vessan seinään h**ra.


      • totuus_vai_tehtava2
        Eugen_Helminen kirjoitti:

        Kannattaa vaan aina kysyä kaikilta vastaantulijoilta.Sadalta naiseltakin kun kysyy ja yksi vastaa myöntävästi päivässä.Luulisi se nyt riittävän.Suomalaisilla on sellainen perusvika kun ollaan liian ujoja.Juuri sen asian takia täälä niin monen sankarin kohtalo on jäädä ilman pimperoa.Ryhdistäytykää jätkät!

        Totta joka sana!


    • Ihan kuin...

      Katsokaapa näilläkin sivuilla pyörivää e-kontaktien mainosta ja sieltä Jane66. Onko tuttua näköä.

      Jos haluaa seksiseuraa julkkiksen näköisestä, niin siihen kannattaa iskeä kyntensä.

    • munaton einari

      Just tuli toi sinkkunaiset juttu telkkarista ( 7.10. ykkönen ).

      Siinä joku sano tätä, että on jutellut miesten kanssa netissä ja sitä, että siinä ei sit törmää ihmiseen muutaku ihmisenä.

      Itse istuin netissä monta vuotta ja juttelin monien kymmenien ihmseten kanssa. Joskus aika roisisti seksistäkin.... mut kuitenkin.... ei saatana....

      Lähde sit monen sadan kilsan päähän seksin takia tapaamaan jotain ja pety! Ei netissä seksistä voi päättää ja luvata, eikä se netissä sovittu kyllä sido ketää livessä....

      Niin puutteessa en en ole

    • cavallo

      sokot.fi sokkotreffi paikka ilmainen

      • Anonyymi

        Sielä on hyvä tutustua jollei halua antaa heti oikeaa nimeänsä tai mailiansa..Sovitaan vaikka aika milloin on siellä..esim miehet etsivät miehiä sivulle..siellä ei koskaan ole melkein ketään


    • Kunkku 33

      Opettele tanssimaan ja mene tansseihin kohtaamaan elämäsi kumppani.
      Älä kuitenkaan mene ravintolaan vaan oikeaan tanssipaikkaan, nyt kun kesä tanssilavat on jo kiinni on jäljellä paljon lämpimiä tanssipaikkoja missä ihmiset on selvinpäin ja siellä se sinun unelmasi saattaa olla.
      Nimim. Entinen parkkettien kunkku

    • lifemocker

      ei miehellä ole mitään mahdollisuuksia saada seksiseuraa netistä ;)

      • 54treg

        Äläs jauha pashaa...Netistä olen itse KAIKKI panoni hommannut tähän mennessä.


      • vamillax
        54treg kirjoitti:

        Äläs jauha pashaa...Netistä olen itse KAIKKI panoni hommannut tähän mennessä.

        Jep sama homma, minäkin olen netistä KAIKKI panoni hommanut ja tarkemmin sanottuna juuri tuolta jihaa.fi treffeistä :)


      • lifemocker
        vamillax kirjoitti:

        Jep sama homma, minäkin olen netistä KAIKKI panoni hommanut ja tarkemmin sanottuna juuri tuolta jihaa.fi treffeistä :)

        sitten varmaan saisitte supliikkimiehinä ihan livenäkin... siinähän se pääasia onkin: sun ulkonäkö ja se miten hyvin osaat puhua


      • 43643treyg

        Mitä helvettíä sitä jihaata pitää joka vítun netin kolkassa mainostaa. Maksullisia pashkadeittimestoja! Kyllä kuule noi ilmaiset paikat on vähintäänkin yhtä hyviä, juuri sen takia, että niissä käy paljon ihmisiä. Miksi maksaa kun ilmaiseksikin saa ja vielä parempaa!


      • ..........
        43643treyg kirjoitti:

        Mitä helvettíä sitä jihaata pitää joka vítun netin kolkassa mainostaa. Maksullisia pashkadeittimestoja! Kyllä kuule noi ilmaiset paikat on vähintäänkin yhtä hyviä, juuri sen takia, että niissä käy paljon ihmisiä. Miksi maksaa kun ilmaiseksikin saa ja vielä parempaa!

        Lifemokkeri sano itse, miksi ei saa, eli pitää olla mies.


      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä, netti vie ovelasti rahat viestittelynä jos lähdet mukaan.


      • Anonyymi
        vamillax kirjoitti:

        Jep sama homma, minäkin olen netistä KAIKKI panoni hommanut ja tarkemmin sanottuna juuri tuolta jihaa.fi treffeistä :)

        Oma käsi varmaan.


    • 565ytr

      Teillä jihaan työntekijöillä se vaan kuuluu toimenkuvaan promota palveluanne ;)

    • yc molli

      Oi sitä aikaa kun ei ollut nettiä ja deittejä tai sättejä....

    • Siinäpä kymysys!
      Seuraa hakeneena voi sanoa, että vaikeaa on. Jos olet normaali ihminen, et kelpaa.... Niin sen tuntee ainakin.
      Itse olen vähätuloinen ja eronnut. Normaali suomalainen nainen... Mutta eipä seuraa saa. Ikäisetkään ( aikuiset) miehet eivät kelpuuta, kuin 20 kymppisiä haluavat. Ja pitäisi olla hoikka, pitkä ja kaunis kuin missi. Vaatimukset ovat kovia ja aika julmia mielestäni. Miksi ihmisestä tehdään esine?
      itsekin etsin pisempiaikaista ja ihan oikeaa suhdetta ja rakkautta. Ei yhdenyö juttuja eikä mitään salarakkaita varattujen kanssa. Naimisissa olevat haluavat salaseuraa, jotkut pikapanoa ym...
      Itse olen seksikäs ja lämmin nainen... Hukkaan menee! Mikäpä neuvoksi?

    • huhhdsfsd

      Paras ketju suomi24:Sessa

    • keslakki
      • Liisa_6996

      • suosuosuo

      • petruskainen2
        suosuosuo kirjoitti:

        Itse suosittelen seksiseuran etsimiseen Treffihakua: http://www.treffihaku.net

        Itse pidän tuosta sivustosta koska on niin selkeä :)


      • MÄ en mainosta
        petruskainen2 kirjoitti:

        Itse pidän tuosta sivustosta koska on niin selkeä :)

        Itse en pidä tuosta sivustosta, koska siellä on vain maksullisia sivuja tarjolla. Lisäksi olen lukenut huonoa juttua noista maksullisista. Ilmaiset on tuntuneet paremmilta vaihtoehdoilta.


      • 31kertaa31
        MÄ en mainosta kirjoitti:

        Itse en pidä tuosta sivustosta, koska siellä on vain maksullisia sivuja tarjolla. Lisäksi olen lukenut huonoa juttua noista maksullisista. Ilmaiset on tuntuneet paremmilta vaihtoehdoilta.

        Oletko edes kokeillut www.treffihaku.net kaltaisia sivustoja tai oletko ees koskaan saanut?


      • tfdhgfjhgfjhgfj
        31kertaa31 kirjoitti:

        Oletko edes kokeillut www.treffihaku.net kaltaisia sivustoja tai oletko ees koskaan saanut?

        Olen lukenut kuinka ihmisiltä on noilla maksullisilla sivustoilla huijattu rahat. Niistä tehdään vaan houkuttelevan oloisia ja lisäksi niitä mainostellaan suoraan tai epäsuoraan ympäri nettiä ;)

        Olen saanut kaiken haluamani ilmaissivustoilta, kuten täältä S24 Treffeiltä (tosin täälläkin vip-ominaisuudet maksavat). Ilmaissivustoilla myös eniten käyttäjiä.


      • kissukassu
        suosuosuo kirjoitti:

        Itse suosittelen seksiseuran etsimiseen Treffihakua: http://www.treffihaku.net

        Hmm...luottaiskohan tuohon sivuun?


      • olenhannainen
        31kertaa31 kirjoitti:

        Oletko edes kokeillut www.treffihaku.net kaltaisia sivustoja tai oletko ees koskaan saanut?

        Minä olen kokeillut treffihaku.net:iä. Sovin treffit ensi viikolle :)


      • nyymiko
        kissukassu kirjoitti:

        Hmm...luottaiskohan tuohon sivuun?

        luota pois :)


      • ddddddddddd
        suosuosuo kirjoitti:

        Itse suosittelen seksiseuran etsimiseen Treffihakua: http://www.treffihaku.net

        ihan jees joskin ei mikään kovin ihmeellinenkää


    • onneton6

      Kylläpä se on niin että treffinhakusaiteilla on melkein pelkästään meitä kiimaisia uroksia. Olen kokeillut suomi24:n, iskuri.netin ja kaiken muunkin muttakun ei niin ei. Salaista ja luotettavaa seksiseuraa tällä aikuisella iällä ei hae muut kuin me urokset. Aikuiset naiset kyllä haaveilevat panokaverista kun oman suhteen seksielämä hiipuu. Eivät kuitenkaan rohkene laittaa toimeksi - ostavat vaan seksileluja...kyllä fakta on näin. Vai onko näin naiset ?
      Oletteko hakeneet luotettavaa seksiseuraa netistä ?
      Selailleet olette kyllä - kaikkihan sen tietää.

      • Nuori mies

        Olen yrittänyt täältäkin hakea naista seksiseuraksi mutta eipä vain vastauksia ole kuulunut.


      • jahpe
        Nuori mies kirjoitti:

        Olen yrittänyt täältäkin hakea naista seksiseuraksi mutta eipä vain vastauksia ole kuulunut.

        flirtfair http://www.deitit.com/ on yks tosi hyvä sivusto jos etsii seksiseuraa, ja miksikäs ei varmaan jotain vakavampaa :) Naisille se on ilmainen mut miesten täytyy vissiin jotai kuukausi maksuja maksaa, kannattaa lukea ne seopimusehdot, siellä ne kaikki jutut mainitaan. Ite olen ainakin löytäny seuraa tosi hyvin ;)


    • Urho 59

      Sama täällä - vesiperä koko hommasta.
      Nämä flirtairit sun muut ovat ihan kaikki samanlaisia, ensin
      houkutellaan kirjautumaan ilmaiseksi, mutta että yhtikäs mitään saat
      esille, aletaan kauppaamaan kalliita kuukausimaksuja premiumtyyliin.
      Yhteen sellaiseen haksahduin ja ei kyllä tuottanut tulosta.
      Ei ainoatakaan seksiseikkailua. Sanokaapa, onko niitä kiimaisia varattuja naisia
      olemassakaan jotka luotettavaa pikapanoa haluaa ?
      Usko alkaa mennä

      • lihaa!

        Kuule urkki, pikapanoihin ne kiimaiset varatut naiset nimen omaan on kyllästyneet, jos ymmärrät mitä tarkoitan :)


      • dodii1

        tää on aika hauskaa, mutta täältä ilmoittautuu yksi nuori varattu naikkonen joka saa hyvin harvoin `sitä`


    • ässäx

      Huvittavaa kyllä, mutta erinäisiä sivustoja on kokeiltu ja parhaiten toimii nämä suomi24.fi keskustelupalstat.. sopivia viestejä ja sähköpostiosoite, lähes aina joku tärppää ;-) ja ihan ilmaiseksi..

    • Nuori mies

      Mulla ei ole oikein vielä tärpänny. Onkohan sitten ollut vain huonoa tuuria?

      • giyry

      • heewei

        Kannattaa jatkaa vaan yrittämistä. Yrittäminen palkitaan


      • ehovaj
        heewei kirjoitti:

        Kannattaa jatkaa vaan yrittämistä. Yrittäminen palkitaan

        Se on totta, että tässä elämässä tosiaan yrittäminen palkitaan. Laiskat eivät saa koskaan palkintoa. Viimeistään Jumalan edessä yrittäjät palkitaan. Saatana taas rankaisee laiskoja.


    • seksionni

      Kannattaa opetella lähestyminen oikealla tavalla esimerkiksi: http://www.seksiseuraa24.com/miten-lahestya-naista.php tosta kannattaa lukea silleen "ohjeena" miten voisi lähestyä naisia.
      Sit vaikka juuri Suomi24 on hyvä paikka kokeilla kalastusonnea. Muista että jos oot useammissa paikoissa yhtä aikaa niin on myös paremmat mahdollisuudet onnistua löytämään seuraa.

    • 6+20

      Miksi jokapaikassa mainostetaan tuota treffihakusivua hyvänä seksiseuranhakusivustona? Sehän on maksullinen huijaus-sivusto. Näin ainakin olen kuullut ja olen siitä myös lähes varma.

      • fdhgfdhfdh

        Noi mainostajat (tai ehkä pitäisi sanoa yksikössä mainostaja) on niin ilmeisiä oman palvelunsa tuputtajia.


    • honey42

      jotenkin kuullostat niin tutulta...

    • Oletko annika tosiaan noin himokas ja hesassa saakka,,?

      • kolmikolmi

        Annikalla mielestäni on ilmotus www.treffihaku.net sivustolla.


      • mitä_ihmettä2

        Täh? Hessa saakka?


    • ryrxrr

      Varmaan miltä tahansa treffisivustolta voi löytää, miehelle se tosin on huomattavasti vaikeampaa kuin naiselle. Iskuria ja Seksitreffejä en suosittele, niissä vähintään 95% tarjokkaista on maksullisia, siis vähintään...

      Suomi24 on siinäkin asiassa luultavimmin paras sivusto, etuna maksuttomuus ja kävijämäärä. Itselläni oli muutamia vuosia sitten ihan tosit. ilmoitus siellä ehkä reilun puolen vuoden ajan. Tapasin n. 25 naista livenä, ja viiden kanssa harrastin seksiä 1-3 kertaa.

      • 32vuotiasmiäs

        Toi on totta, että naiset löytää kyllä seksiseuraa vaikkapa netin huonoimmasta deittipalvelusta.


      • ykfkyfky

        n. 1/20 Suomi24- treffeillä olevista naisista olisi valmis pelkkään seksiin. Tutkittu on varsin isolla otannalla keskisessä Suomessa.

        Miehistä varmaan huomattavasti useampi ;)


      • suhde_expretti
        ykfkyfky kirjoitti:

        n. 1/20 Suomi24- treffeillä olevista naisista olisi valmis pelkkään seksiin. Tutkittu on varsin isolla otannalla keskisessä Suomessa.

        Miehistä varmaan huomattavasti useampi ;)

        Meehän johonkin iskuriin niin suhde on 100%, mut naiset vaan ottaa fyrkkaa siit :D


      • ththdtdhhthd
        suhde_expretti kirjoitti:

        Meehän johonkin iskuriin niin suhde on 100%, mut naiset vaan ottaa fyrkkaa siit :D

        Näin on, tai on siel ihan muutama, joka ei oo maksullinen, mut heitä on varmaan alle 1% seksiseuraa hakevista :)


      • iskuri_maksupaikka
        ththdtdhhthd kirjoitti:

        Näin on, tai on siel ihan muutama, joka ei oo maksullinen, mut heitä on varmaan alle 1% seksiseuraa hakevista :)

        Jep Iskurin naiset on kyl maksullisia. Oikeasti vissiin ei saisi kaupata seksipalveluita netissä, mutta kyllähän Iskurin ilmoituksista paistaa läpi homman maksullisuus. Kuka seksiseuraa etsivä esim. laittaisi kuvan omasta alapäästään? Kyllä niitä vastauksia muutenkin tulisi. Tai kuinka moni 20-vuotias etsii 50 vuotiaita miehiä ???


      • sryyyryy
        iskuri_maksupaikka kirjoitti:

        Jep Iskurin naiset on kyl maksullisia. Oikeasti vissiin ei saisi kaupata seksipalveluita netissä, mutta kyllähän Iskurin ilmoituksista paistaa läpi homman maksullisuus. Kuka seksiseuraa etsivä esim. laittaisi kuvan omasta alapäästään? Kyllä niitä vastauksia muutenkin tulisi. Tai kuinka moni 20-vuotias etsii 50 vuotiaita miehiä ???

        Tai etsitään varakasta miestä :)


      • miespuutteessa
        ykfkyfky kirjoitti:

        n. 1/20 Suomi24- treffeillä olevista naisista olisi valmis pelkkään seksiin. Tutkittu on varsin isolla otannalla keskisessä Suomessa.

        Miehistä varmaan huomattavasti useampi ;)

        miksi hormonit pitää olla niin päin, että miehet vonkaa ja naiset antaa jos haluaa...


      • väärinon
        miespuutteessa kirjoitti:

        miksi hormonit pitää olla niin päin, että miehet vonkaa ja naiset antaa jos haluaa...

        Jep niin väärin!!!!!!!!!


      • Peljmies
        miespuutteessa kirjoitti:

        miksi hormonit pitää olla niin päin, että miehet vonkaa ja naiset antaa jos haluaa...

        Se on kuule niinku miehestä kiinni. Joku anelee ja toinen sanelee.


      • iiikkiii
        Peljmies kirjoitti:

        Se on kuule niinku miehestä kiinni. Joku anelee ja toinen sanelee.

        höpöhöpö katsohan noita treffipalstoja,...miehet siel vonkuaa vaan!


      • eliittifi
        miespuutteessa kirjoitti:

        miksi hormonit pitää olla niin päin, että miehet vonkaa ja naiset antaa jos haluaa...

        Nythän on ollut juttua Eliittikumppani.fi sivustosta, vissiin joku huijauksen tapainen vai onko?


      • kokemusta1
        miespuutteessa kirjoitti:

        miksi hormonit pitää olla niin päin, että miehet vonkaa ja naiset antaa jos haluaa...

        miks musta tuntuu että mun kokemus on toinen :D miehet antaa joskus ja ehkä kerran mutta mitäs kun nainen haluaa usein ja monta kertaa ;) tasan ei mee nää nallekarkit...


      • kivimaan_koulu
        sryyyryy kirjoitti:

        Tai etsitään varakasta miestä :)

        naisia kiinnostaa vain raha


      • bisnesMIESs
        kivimaan_koulu kirjoitti:

        naisia kiinnostaa vain raha

        se on kyllä nähty!


      • asosmidseason
        ththdtdhhthd kirjoitti:

        Näin on, tai on siel ihan muutama, joka ei oo maksullinen, mut heitä on varmaan alle 1% seksiseuraa hakevista :)

        Niin tuokin on vain miten sen asian ottaa....


      • kkkkiiia
        kivimaan_koulu kirjoitti:

        naisia kiinnostaa vain raha

        raha pyörittää tätä maailmaa!


    • -------------

      Se varmasti on ihan sinun oma mielipide mikä on paras paikka hakea seksiseuraa netistä..
      En osaa arvata millainen ihminen olet ja millaista ihmistä olet hakemassa.. Sikäli siis on vähän vaikea arvioida tätä juttua..
      Mutta seksiseuraa löytyy niinkin "hassuista paikoista" kuin ihan perusdeittisivuilta.. Jos ihan perusdeittisivustosta haet seuraa niin mielestäni profiiliin ei kannata kirjoittaa suoraan, että "haen seksiseuraa" tms..
      Sitten pitää vaan osata oikeanlailla lähestyä ihmistä, eli ei heti mennä suoraan asiaan.. (Ei kannata seksistä mainita sanakaan alkuun...)
      Toki tosiaan riippuu pitkälti onnistumiseen se, että millainen ihminen olet .... ja joskus toki on tuuriakin pelissä..

      • 5-10% suostuu

        Nimenomaan kannattaa mennä heti suoraan asiaan: eka viestiin kysymys seksiseurasta! Turha on kirjoitella 100 ihmisen kanssa 100 viestiä, jos tulos sitten osoittautuu nollaksi. Minun kokemukseni mukaan Suomi24- treffien naisista n. 5-10% on kiinnostunut puhtaasta seksiseurasta. Tietenkään ehdotuksia ei kannata lähettää sellaisille, joiden profiilissa sanotaan, että etsitään seuraa tosit.


      • huphaps
        5-10% suostuu kirjoitti:

        Nimenomaan kannattaa mennä heti suoraan asiaan: eka viestiin kysymys seksiseurasta! Turha on kirjoitella 100 ihmisen kanssa 100 viestiä, jos tulos sitten osoittautuu nollaksi. Minun kokemukseni mukaan Suomi24- treffien naisista n. 5-10% on kiinnostunut puhtaasta seksiseurasta. Tietenkään ehdotuksia ei kannata lähettää sellaisille, joiden profiilissa sanotaan, että etsitään seuraa tosit.

        Totta joka sana. Suomi24:sessa varmasti seksiseuran hakijoiden määrä on 5-10 %. Sitten on erikseen seksiseuranhaku sivustoja kuten http://treffihaku.net/seksiseura.html joissa prosentti on käytännössä 100%. Sitten tullaan ongelmaan. Näillä sivuilla onkin melko vähän naisten ilmoituksia joten naiset saavat helposti satoja vastauksia päivässä. Suuri vastaaja joukko tietysti heikentää tuloksia. Mene ja tiedä onko parempi siis liikkua suomi24:sessa vai erikseen seksiseurasaiteilla.


      • kilikali
        huphaps kirjoitti:

        Totta joka sana. Suomi24:sessa varmasti seksiseuran hakijoiden määrä on 5-10 %. Sitten on erikseen seksiseuranhaku sivustoja kuten http://treffihaku.net/seksiseura.html joissa prosentti on käytännössä 100%. Sitten tullaan ongelmaan. Näillä sivuilla onkin melko vähän naisten ilmoituksia joten naiset saavat helposti satoja vastauksia päivässä. Suuri vastaaja joukko tietysti heikentää tuloksia. Mene ja tiedä onko parempi siis liikkua suomi24:sessa vai erikseen seksiseurasaiteilla.

        Juuri näinhän se menee. Itse ainakin laitan moneen paikkaa ilmoituksen. Luotan siihen, että 100 kontaktia niin joku niistä toimii.


      • poiiiii3
        huphaps kirjoitti:

        Totta joka sana. Suomi24:sessa varmasti seksiseuran hakijoiden määrä on 5-10 %. Sitten on erikseen seksiseuranhaku sivustoja kuten http://treffihaku.net/seksiseura.html joissa prosentti on käytännössä 100%. Sitten tullaan ongelmaan. Näillä sivuilla onkin melko vähän naisten ilmoituksia joten naiset saavat helposti satoja vastauksia päivässä. Suuri vastaaja joukko tietysti heikentää tuloksia. Mene ja tiedä onko parempi siis liikkua suomi24:sessa vai erikseen seksiseurasaiteilla.

        Treffhaku.net on ok, mut vältelkää e-kontaktia. Huonoja kokemuksia!


      • kirimato
        poiiiii3 kirjoitti:

        Treffhaku.net on ok, mut vältelkää e-kontaktia. Huonoja kokemuksia!

        ja toinen on jihaa.fi mikä on ihan jees.


      • 4reri
        kilikali kirjoitti:

        Juuri näinhän se menee. Itse ainakin laitan moneen paikkaa ilmoituksen. Luotan siihen, että 100 kontaktia niin joku niistä toimii.

        kakkaa koko ketju, kiitos hei!


      • viisikertaa2
        4reri kirjoitti:

        kakkaa koko ketju, kiitos hei!

        jep niin on, huomaa että moderaattorit NUKKUU


    • tainatomera

      täältä suomi24 keskustelusta löysin maailman ihanimman miehen. Rakastan häntä enemmän kuin mitään muuta. Olemme tavanneet kerran ja se oli menoa. Ihan mieletöntä.

    • Jonathan232

      Rekisteröidyppäs Victoria milaniin. Sieltä löytyy seksi seuraa varatuista naisista niin paljon ku vaan jaksat kyntää. Eivät monikaan pysty tulemaan pitkille vierailuille, mutta ovat sitäkin halukkaampia. Jos se ei ole ongelma, että lähes kaikki ovat naimissa / varattuja niin Victoria milan on ehdoton valinta.
      Siinnä on sänky kovilla kun kotirouvat pääsevät irrottelemaan vapautuneen seksin merkeissä.

      • kikikali

        Victoria Milan tuntuu olevan täyttä huijausta, ainakin nettifoorumeiden mukaan.


      • 23tre
        kikikali kirjoitti:

        Victoria Milan tuntuu olevan täyttä huijausta, ainakin nettifoorumeiden mukaan.

        Se on taas vähän miten sen ottaa....


    • Jonathan232

      Ei pidä paikkaansa. Seuraan löytyi minullekkin Tampereen alueelta useita, ja kaikkien kanssa pääsi touhuaan jotka kävivät kylässä. Maksaa toki jonkin verran, mutta on minusta hintansa väärti. Sellasiin feikki profiileihin en törmännyt ollenkaan, kuten monessa muussa paikassa.
      Tosin vähän joutuu panostamaan keskusteluun...Harva nainen on haarat levällään jos heti alkaa ehotteleen. Kuva kannatta tietty laittaa, se lisää paljon yhteydenottoja puolin toisin. Kannatta myös huomioida sitä naista muutenkin kuin sängyssä...näin saat jatkumoa siihen homman, ja nainen tulee uudelleenkin kylään innosta kiljuen. Lisäksi seura ei ole liian takertuvaa sorttia kun omat miehet kotona.
      Isommissa kaupungeissa voi helposti löytää naisen joka viikonpäivälle :)

      • PAPPAROKKOLASTA

        ÄÄH! TUOSSA VIERESSÄ ON HYVÄ TARJOUS AURINKMATKOILLE; MITEN SAAN SEN?! JOS JOKU VIRKAILIJA NÄKEE NIIN OTA YHTEYTTÄ


      • dsdfffsffs
        PAPPAROKKOLASTA kirjoitti:

        ÄÄH! TUOSSA VIERESSÄ ON HYVÄ TARJOUS AURINKMATKOILLE; MITEN SAAN SEN?! JOS JOKU VIRKAILIJA NÄKEE NIIN OTA YHTEYTTÄ

        Rokkolan pappa nyt rauhottuu :D


    • Jonathan232

      Niin ja vielä se, että Vm on ilmainen naisille. Miehet joutuvat maksamaan kuukausimaksun. Maksu karsii miehiä joten mahdollisuudet paranevat ilmaisiin paikkoihin verrattuana kun vonkaajia ei ole niin paljon apajilla.
      En ole itse jäsenenä enää, mutta tarpeen tullessa varmaan liittyisin uudelleen. Jäsenyyden katkaiseminen oli helppoa, ja mitään ylimääräisiä kuluja ei tullut. Ainut on se, jos haluaa poistaa koko tilinsä totaalisesti...se maksa muutaman kympin. Deactivointi tosin ajaa saman asian eikä maksa mitään.

    • Jonathan232

      Testattu on AM ihan henkilökohtaisesti. Runsaasti hämääviä feikki profiileja, ja muuta kuraa. Yhden kuukauden olin jäsenenä, ja ei kyllä kauheen positiivinen maku jäänyt sivustosta. Käyttöliittymä oli myös huomattavasti tökerömmin toteutettu. Mut mielipiteensä jokaisella ;)

      • am_on_paras

        Paljonko sulla menee vuodessa treffipalveluihin?


      • giiiiki
        am_on_paras kirjoitti:

        Paljonko sulla menee vuodessa treffipalveluihin?

        Ääh pakko kyl sanoa, että itse olen etsinyt seurani juuri tuolta http://www.treffihaku.net sivustolta. Toimii :)


      • kirjoitinpa
        am_on_paras kirjoitti:

        Paljonko sulla menee vuodessa treffipalveluihin?

        Meneehän sinne :o


    • ljkbnn

      Itse kanssa haluaisin seksisuhteen mutta en muuta, ei muutakun ilmotusta esim tänne niin etköhän seuraa löydä ;)

      • kauratytto2

        Voiko sulle vastailla jihaa.fi treffeissä?


      • kauramies2
        kauratytto2 kirjoitti:

        Voiko sulle vastailla jihaa.fi treffeissä?

        mulle voi ainakin vastailla jihaassa, nimimerkki on kauramies2


      • vastailehan
        kauramies2 kirjoitti:

        mulle voi ainakin vastailla jihaassa, nimimerkki on kauramies2

        mun nimimerkki jihaassa on ilmaista_seuraa_nainen


      • Annika_____

      • 21221

      • lolllllll
        21221 kirjoitti:

        jeppis on !

        Mikä toi treffichat on, irtooko?


      • pooooop3
        lolllllll kirjoitti:

        Mikä toi treffichat on, irtooko?

        no ei!


      • kukkoismi
        pooooop3 kirjoitti:

        no ei!

        foorumin huonoin ketju???


      • iiikkkks
        kukkoismi kirjoitti:

        foorumin huonoin ketju???

        no sitä tämä on. Onko kellään kokemusta maksullisten naisten palveluista virossa?


      • wilhelmil

    • sinkutarxl

      Mistä sinkkunaiset -päälle nelikymppiset- hakevat seksiseuransa? ja miten sen toteutatte? Omaan kotiin ketään randomia tulisi mieleenikään pyytää eikä kyllä tulisi mentyä toisenkaan kotiin. Muutamaa eksää on tullut käytettyä hyväksi mutta nekin nyt pariutuneet.

      • misscy

        Itse käytän http://www.treffihaku.net sivustoa. Sinne vain ilmoitus, niin vastauksia tulee kyllästymiseen asti:D Tapaamme ekan kerran kahvin merkeissä kahvilassa ja seuraavalla kerralla miehen laskuun Omppu-hotelliin. Toimii!


      • jeejeejee2
        misscy kirjoitti:

        Itse käytän http://www.treffihaku.net sivustoa. Sinne vain ilmoitus, niin vastauksia tulee kyllästymiseen asti:D Tapaamme ekan kerran kahvin merkeissä kahvilassa ja seuraavalla kerralla miehen laskuun Omppu-hotelliin. Toimii!

        Treffihaku on ollut ihan hyvä :)


    • Jone18
      • varokaa_viruksia

        mikä hemmetin adf.ly??? Tuo on kyllä joku virus-paikka! Tietokoneopettejani sanoi, että ainoastaan .net ja .fi päätteisiin voi luottaa, sen takia menen suosiolla treffihaku sivustolle :)


      • kipusiskot
        varokaa_viruksia kirjoitti:

        mikä hemmetin adf.ly??? Tuo on kyllä joku virus-paikka! Tietokoneopettejani sanoi, että ainoastaan .net ja .fi päätteisiin voi luottaa, sen takia menen suosiolla treffihaku sivustolle :)

        Joo oikeassa olet! mihinkään "epämääräsiin" osoitteisiin ei pidä mennä. kannattaa luottaa .net päätteisiin osoitteisiin!


    • pouy

      Kyl Suomi24 on sieltä parhaasta päästä, ainakin jos et halua, että 95% on feikkaavia miehiä tai maksullisia naisia.

    • nainen4

      www.seksitreffit.fi

    • Keke231312

      Suomi24sen treffeiltä olen kerran löytänyt varttuneemman naisen jonka kanssa päädyin sitten panemaan festareilla.

      Iskurista olen parit homotreffit sopinut, muuta sieltä ei saa.

      Seksitreffteillä on vain maksullisia.

      Verbaalisesti lahjakas mieshän saa kyllä jokaisesta treffipalvelusta seksiseuraa ja naiset nyt mistä tahansa, vaikka prismasta kun kysyy joltain mieheltä.

      • tooutoto

        Ja Iskuris on kans ainakin 9/10 maksullisia tai feikkaavia miehiä


    • pena6666
      • Internet Sheriff

        Perinteisiä kaupallisia sivustoja.

        - Nimimerkit on generoitu adjektiivi kaksi numeroa tyylillä.
        - Kuvaukset suoraan googlekääntäjästä, eli ei mitään tolkkua. Voi olla yksittäinen fiksu lause jossain ilmoituksessa.
        - Kuvissa ei mitään suomalaisuuteen viittaavaa, ihon värit ja tyypit eivät oikein sovi näille leveysasteille ja jos on kasvoja niin niistä näkee myös että ovat ihan toisaalta.


      • parislondon2

        Pariisin kevät hiiohoi!


    • mies 38

      Haluaisin naida mut naisilla ei riitä rohkeus tavata. Kaks jo mennyt puihin. Mikä naisia oikein vaivaa? Naiset vaan puhuu mutta eivät uskalla mitään vaan juoksevat äidin helmoihin paniikissa.

      • menennn

        Ehkä et ole etsinyt oikeista paikoista. Tuossa aikaisemmin suositeltiinkin jo http://www.treffihaku.net sivustoa, voisiko se olla sinulle hyvä vaihtoehto?


      • jujuju3

        Niinpä!!!!!!!!!!!


      • mies 38
        menennn kirjoitti:

        Ehkä et ole etsinyt oikeista paikoista. Tuossa aikaisemmin suositeltiinkin jo http://www.treffihaku.net sivustoa, voisiko se olla sinulle hyvä vaihtoehto?

        Samanlaisia naisia joka paikassa. Ei uskalla tavata tavata.


    • jomppe4

      tuskin löydät noilta palstoilta mitään järkevää naisseuraa...itse olen kahdesti ollut treffeillä tämänpalstan kautta ja kaikki epäonnistuneet, ekalla kerralla nainen ei tullut seli teki oharit sit toinen oli varmaankin joteski luonnevikanen yms. en luottais et täältä löytyis oikeen NAISTA ite oon 22v ja hakisin myös samanlaista seuraa kuin aloittaja, eli jos löydät niin kerro mullekin kanavia

      • madonen

        Ulkonäöllä ja karismallakin on hei vähän tekemistä!


    • ....................
      • 2+16

        Jos haluaa saada varmasti niin käyttää vain maksullisia naisia. Eipähän tarvi tuskailla montaa vuotta kun ei saa keneltäkään. Tietysti taudit pelottaa mutta niitähän voi olla kenellä vain.


      • sshfshsh
        2+16 kirjoitti:

        Jos haluaa saada varmasti niin käyttää vain maksullisia naisia. Eipähän tarvi tuskailla montaa vuotta kun ei saa keneltäkään. Tietysti taudit pelottaa mutta niitähän voi olla kenellä vain.

        No kumillahan siitä selviää, mut on ne maksulliset kyl aikas kalliita... En satana kyl seksistä maksa sellasia hintoja mitä pyydetään


      • iskuritreffit
        sshfshsh kirjoitti:

        No kumillahan siitä selviää, mut on ne maksulliset kyl aikas kalliita... En satana kyl seksistä maksa sellasia hintoja mitä pyydetään

        Mitäs mieltä olette Iskuri treffit 2013 palvelusta? Se löytyy osoitteesta http://www.iskuri.eu


      • Netin ABC
        iskuritreffit kirjoitti:

        Mitäs mieltä olette Iskuri treffit 2013 palvelusta? Se löytyy osoitteesta http://www.iskuri.eu

        Tuohan on treffihaku.netiin ohjaava sivu.

        Treffihaku.net ohjaa perinteisille generoiduille treffisivuille. Suomalaiset seuranhakijat on huonosti generoituja, nimimerkkinä adjektiivi numero. Numerot ovat täysin randomeita. Ilmoitukset googlekääntäjällä väänneltyjä. Huijauksen näkee nopeasti kun etsii ensin Turusta seuraa, sitten Helisingista ja sitten vaikka Berliinistä. Kaikissa samat kuvat ja tekstitkin ihan samaa, mutta kieli vain vaihtuu.


      • kiiiiiki
        Netin ABC kirjoitti:

        Tuohan on treffihaku.netiin ohjaava sivu.

        Treffihaku.net ohjaa perinteisille generoiduille treffisivuille. Suomalaiset seuranhakijat on huonosti generoituja, nimimerkkinä adjektiivi numero. Numerot ovat täysin randomeita. Ilmoitukset googlekääntäjällä väänneltyjä. Huijauksen näkee nopeasti kun etsii ensin Turusta seuraa, sitten Helisingista ja sitten vaikka Berliinistä. Kaikissa samat kuvat ja tekstitkin ihan samaa, mutta kieli vain vaihtuu.

        Ne on kansainvälistä väkeä :)


      • yllätysten_YÖ
        kiiiiiki kirjoitti:

        Ne on kansainvälistä väkeä :)

        Positiivinen yllätys kyllä tuo http://www.treffihaku.net .Yllätyin kuinka paljon siellä oli naisväkeä.


      • mikkkko3
        yllätysten_YÖ kirjoitti:

        Positiivinen yllätys kyllä tuo http://www.treffihaku.net .Yllätyin kuinka paljon siellä oli naisväkeä.

        Haluan puumanaisen!


    • Seksi seuraa minulle.

    • Raumalla asun!

      • royal_treffi

        Olipas hyviä sivustoehdotuksia :) Kiitoksia kaikille, kyllä nyt saan seuraa!


      • u.like.sex?

        Mä luulin, että sua kiinnostaa naiset seurustelu- eikä vaan seksimielessä!


      • kikatin2
        u.like.sex? kirjoitti:

        Mä luulin, että sua kiinnostaa naiset seurustelu- eikä vaan seksimielessä!

        Mitäs muutakaan treffihaku sivustolla etiään kuin seksiseuraa :D :D


      • juyyr
        kikatin2 kirjoitti:

        Mitäs muutakaan treffihaku sivustolla etiään kuin seksiseuraa :D :D

        Jep toi treffihaku,net on kyllä niin täynnä kiimaväkee


      • u.like.sex? kirjoitti:

        Mä luulin, että sua kiinnostaa naiset seurustelu- eikä vaan seksimielessä!

        Ei naiset halua seurustella. Olen meinaan sitä seurustelu seuraa etsinyt jo kauan.


      • preva
        i.like.you kirjoitti:

        Ei naiset halua seurustella. Olen meinaan sitä seurustelu seuraa etsinyt jo kauan.

        Se on totta. Nykyajan naiset etsivät vain seksiseuraa...irtosuhteita, ehkäisyt saattavat pettää...tauteja.


      • abortteja_lääkäri
        preva kirjoitti:

        Se on totta. Nykyajan naiset etsivät vain seksiseuraa...irtosuhteita, ehkäisyt saattavat pettää...tauteja.

        ja sit tehdään abortteja!


      • murha_abortti
        abortteja_lääkäri kirjoitti:

        ja sit tehdään abortteja!

        abortti on murha!


    • huonohuijaus

      http://erotiikkachat.com sivusto on huijaussivusto, voitte itse katsella tyttöjä ja todeta kuinka "suomalaisilta" tytöt näyttävät ja kuinka "suomalaisessa" asunnossa otetun näköisiä ovat :D ja jokainen kuva yleensä on jonkun ottama. sattumalta amatööriporno- ja muilta sivuistoilta löytyy näitä "suomalaisten" naisten kuvia että älkää menkö halpaan. kuvausteksti myös noudattaa aina samaa linjaa ja voit huomata ettei ole kovinkaan persoonallisia kuvauksia ;) joku yrittää taas tienata muitten puutteella! käyttäkää google kuvahakua ja levittäkää sanaa näistä huijareista. näköjään joku yrittää tuota sivua tännekin mainostaa joka paikkaan...

      • ...................

        Onko sulla vinkata mitään hyvää paikaa?


    • pamppua

      suomi24 chat ja erityisesti kuopio huone on ollut jostakin syystä erittäin toimiva viikonloppupesän hankintamesta. parhaana aikana 4 eri psavon naista vuoroviikonloppuina pamputettavana köyhällä ja työttömällä toiselta puolen suomea, suosittelen...

      • Savon mies

        Ootko tosissasi?


    • uteliaspoju
      • 6nuhbgvrfecdw

        Noil ton kaltasil sivuil ovat usein feikkiprofiileita. Suomi24 on paras seksinkin hakuun, siellä käyttäjämäärät ovat ihan eri luokkaa kuin muilla sivustoilla


      • jookoskookos2
        6nuhbgvrfecdw kirjoitti:

        Noil ton kaltasil sivuil ovat usein feikkiprofiileita. Suomi24 on paras seksinkin hakuun, siellä käyttäjämäärät ovat ihan eri luokkaa kuin muilla sivustoilla

        Feikkejä? En nyt tajua. Jos sulla ei oo käyny mäihä niin älä valita jookosta kookosta?


    • Anonyymi

      Fetoo sivusto on ehdottomasti paras.

    • Oon hoikka vaalea sinkkutyttö ja ikää mulla on 18v.Mä etsin vanhempia miehiä joilla olis kokemusta vähän enemmän.Mulla on kokemuksia seksistä,mutta ne on tullut ikäisteni kundien kanssa.Tykkäisin kokeilla monipuolista seksiä eikä haittais vaikka se menis vähän pervoilun puolellekin ja olen jo vähän aikaa unelmoinut kunnon kimppaseksistä kahden tai useammankin miehen kanssa, niin asun Uudellamaalla.

    Ketjusta on poistettu 87 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8366
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe