Onko kukaan muu huomannu sellaista asiaa että kun okatavian lokansuojan joutuu vaihtamaan, vaikka kolarin seurauksena niin uudessa lokarissa on ihan erilainen pokkaus kun alkuperäisessä lokarissa? Siis kyse on lokarin reunasta mikä liittyy konepeltiin. Kyse on 2010 autosta.
Korjattu lokansuoja
7
234
Vastaukset
- kukaan muu
eiole kolhinut autoaan ,kun sinä
- Saattaa kyl olla:..
.
että noi kolaroinnit kuuluu enempi bemari ja audi osastoille
. Tällä kertaa en kyllä itse kolhinut oli vaan joku tumpelo bussi kuski joka ei osannu arvioida miten paljon bussi koukkaa risteykessä. Oma auto oli parkkiruudussa.
- th8k4h7jQW
turo555 kirjoitti:
Tällä kertaa en kyllä itse kolhinut oli vaan joku tumpelo bussi kuski joka ei osannu arvioida miten paljon bussi koukkaa risteykessä. Oma auto oli parkkiruudussa.
Jos vika oli jonkun bussikuskin, niin miksi sitten itse väkästelet peltihommien kanssa?
Minulle korityöt on viimeisiä asioita joita haluaisin tehdä. - mb 1100
th8k4h7jQW kirjoitti:
Jos vika oli jonkun bussikuskin, niin miksi sitten itse väkästelet peltihommien kanssa?
Minulle korityöt on viimeisiä asioita joita haluaisin tehdä.Korityöt ovat kivoja. Olenkin hitsaillut skodan pohjaa monta kertaa vuosien verrella.
Sinkkimaalia kun ruiskaisee vähän päälle, niin taas kestää vuosia. - Audissa sama pohja
mb 1100 kirjoitti:
Korityöt ovat kivoja. Olenkin hitsaillut skodan pohjaa monta kertaa vuosien verrella.
Sinkkimaalia kun ruiskaisee vähän päälle, niin taas kestää vuosia.Olisit vaan hitsailematta niin ei tartteis suojailla. Ei ruostu.
- Ison maan toleranssi
Miten on sattunut idän iskurityöläinen milloinkin venäläisen pellinrypistyskoneensa asemoida, ja oliko kännissä vai kankkusessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644