Onko jollakin kokemusta saako esim Lidlin SilverCrest yleiskaukosäätimellä tuon otsikossa mainitun digiboksin pelaamaan. Tiedän että kyseinen kake olisi helposti opetettavissa, mutta kun ei ole alkuperäistä, jolla sen voisi kouluttaa. Myös jokin muu yleiskake voisi tulla kysymykseen. Ei kuitenkaan ehkä järkeä hankkia n. 100e yleiskakea tuohon laitteeseen.
Philips dtr 7005 kaukosäädin
17
545
Vastaukset
- jippoliini12
minulla taas samaan digiin ( philips dtr 7005) ongelma kun en löydä ohjekirjaa niin en muista enää miten laitetaan nauhoituksia tallentamaan eli jos jollain on ohje kirjasta niin ottaisin sen kiitollisena vastaan(tai kopion)
- nbvcfder5678i9876tgh
Jopas on harvinainen hilipsi, jos ei käyttöohjeita netistä löydy...
- henrikson8781
vaiha patterit uudet niin toimii,.
varma varta- henriksoni8781
en muista kuinktteja.
a takllenennetaan vhs boxille duguboksista voi mä rikki jot varoitan scartteja. - henriksoni8781
henriksoni8781 kirjoitti:
en muista kuinktteja.
a takllenennetaan vhs boxille duguboksista voi mä rikki jot varoitan scartteja.too weak signal
digita - henriksoni8781
too weak signal
digitakumpulantie 21 ja ilmoitus tooweak signal liian heikko signaali digibpksi sanoo ja minä
- henriksoni8781
kumpulantie 21 ja ilmoitus tooweak signal liian heikko signaali digibpksi sanoo ja minä
90230 oulu
- hehe
90230 oulu
aa naurattaa oulun kaapeli kun ei voi vahvistaa digitaalista verkkoa
- henriksoni8781
hehe kirjoitti:
aa naurattaa oulun kaapeli kun ei voi vahvistaa digitaalista verkkoa
too weak signal too strong sdingal
- henriksoni8781
too weak signal too strong sdingal
ostasit oulu välivahvistimet niin toimis eurosoårt
- henriksoni8781
ostasit oulu välivahvistimet niin toimis eurosoårt
ilmanen eurosport
oulun taloudessa - henriksoni8781
ilmanen eurosport
oulun taloudessaunscramble this eurosport
scrambe wit it - henriksoni8781
unscramble this eurosport
scrambe wit itjyväskylässä näot ilaseksi väky eursport v'ähn vituttaa
jyväåskylässä näkyy hotellissa ja kotona ei näy pyoöräilöyä - henriksoni8781
jyväskylässä näot ilaseksi väky eursport v'ähn vituttaa
jyväåskylässä näkyy hotellissa ja kotona ei näy pyoöräilöyämiksi oulu n kaapeli rythy maksuttaa eurosporttia kun analoginisena oli ilmainen,.
- Anonyymi
en muista kuinktteja.
a takllenennetaan vhs boxille duguboksista voi mä rikki jot varoitan scartteja.Tämä selvä.
Asia kunnossa. - Anonyymi
jyväskylässä näot ilaseksi väky eursport v'ähn vituttaa
jyväåskylässä näkyy hotellissa ja kotona ei näy pyoöräilöyä”jyväskylässä näot ilaseksi väky eursport v'ähn vituttaa
jyväåskylässä näkyy hotellissa ja kotona ei näy pyoöräilöyä”
Niin. Okei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html4356520Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh6795210Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1695004Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html4083515- 823091
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M6042767Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola3852727Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j972725- 1622701
- 1042616