Tuli paljon ajateltavaa, käytyäni viettämässä päivän siellä entisessä mökkikylässäni. Huomasin itsessäni saman innon kuin ennenkin lähtöhetkellä, ja ilolla katselin alueen vehmautta hoidettuine pihoineen.
Oman mökkini pihamuutoksia vilkaisin myös, mutta pääosassa oli tietenkin tapaaminen tuttujen ystävien kanssa.
Miten voikin olla heti niin samalla aaltopituudella ihmiset, jotka tuntevat toisensa, joiden yhdessäolo on vakiintunut luottamuksessa toisiinsa! Siinä ei vuodetkaan muuta sitä pohjaa, mille se on rakentunut.
Kotiin palatessani sain ajattelemisen aihetta, erään hyvän naapurin saadessa terveiseni facebookin kautta, kaikkiahan en millään ehtinyt ja jaksanutkaan käydä tervehtimässä.
Tuo naapuri kirjoitti pettyneensä, kun ei tavattu, hän oli odottanut niin! Vastasin heti, että jo lähtiessä kotoa ajattelin jos näen hänet käyn halimassa, samoin lähtiessä kurkin jos olisi pihallaan, ja kaipasin myöskin!
Haleja lähetin Kesäheinäsivuilla, se sentään lämmitti meitä molempia:)
Jäin ajattelemaan, miten tärkeää on ylläpitää ystävyyttä, miten helposti se voi jäädä muuton tai oman saamattomuuden/arkuuden vuoksi! Ja kuitenkin se on elintärkeää, saada kokea inhimillistä lämpöä jota ilman saatamme tuntea yksinäisyyttä vanhemmiten, kun päivät ei täyty ahertamisella samalla tavoin, kun aktiivityöelämän aikana.
Iloa tuo ajatukseeni molemminpuolisesta toiveesta saada tavata, en koskaan ajattele kaivatessani jotakin ystävääni, että jos hänkin kaipaa minua, iloinen yllätys ja lahja se silloin on!
Oma avoimuus ja kiinnostus kanssaihmisiin, tuottaa vastakaikua, jopa sosiaalinen mediakin on tänäpäivänä osa yhteisöä jossa liikumme.
Media tosin tuottaa myös ns katharkishetkiä, jotka voivat olla hyväätekeviä, ehkä välttämättömiäkin tämänkaltaisissa yhteisöissä.
Kuitenkin teemme oikein kysyessämme joskus edes toiselta ihmiseltä, mitä hänelle kuuluu ja miten hän voi?
Näin lauantaiaamuna huikkaan teille rakkaat netti-mettiläiset:
Mitä teille nyt kuuluu:D
Ajatuksia kanssakäymisestä ja ystävyydestä
39
248
Vastaukset
PS
Katharkis,...puhdistumiskokemuksia- *Kukkahame*
Meillä tässä talossa on mukavaa porukkaa, tämä tuntuu ihan elämiseltä, huomenet tai avunpyynnöt voi esittää tarvittaessa.
Aina löytyy 'tervettä' jutunjuurta jos pihassa tavataan, istuskellaan kahvien kanssa mukavia muistellen useinkin kesäiltaisin.
Hiljattain olikin puhetta ettei pitkään enää voidakkaan ulkona tapailla siitä alkaa säät pitää huolen, kuka nyt sateella kaunkaan ulkosalla viipyy.
Kysymykseesi vastaan...Kiitos Hyvää kuuluu!
Nythän on TVssäkin ollut pienenä muistutuksena tuo kuulumisten kysely, kyllä välittäminen toisesta kuuluu kaikille, ja tuon kysymyksen kuultua varmasti tuntuu hyvälle.
Vielä niin kauan kun tämä terveys ja mielenkiinto ulkomaailmaan säilyy ei ole isompaa hätää, mutta ympärillämme on ikäihmisiä joille tervehdys ja kuulumisten kysely tuo hyvän mielen. Kyllä olet oikealla asialla kun puhut ystävyydestä ja kanssakäymisestä.
On ihmisiä jotka eivät tule millään toimeen yksinään, että pitää olla ystäviä, toisilla enemmän ja toisilla taas vain muutama, minusta on tärkeää että ystäviä on vähän, mutta niin luotettavia että voin luottaa ,
Tässä iässä ei oikein hyviä ystäviä enään saa, ne ovat enemmänkin tuttuja ja entiset ystävät on hautaus maalla, johon minunkin hyvä 50 vuotinen ystävyys päättyi.
Meillä oli sellainen vankka ja varma ystävyys että ei koskaan keltään kuulunut, mitä olimme uskoutuneet kertomaan toisillemme.
Sellaista hyvää ystävyyttä jäin kaipaamaan.- aikansa kutakin
Vai on monicasta kehkeytynyt nyt ystävä,selkäänpuukottava kieroilija
aikansa kutakin kirjoitti:
Vai on monicasta kehkeytynyt nyt ystävä,selkäänpuukottava kieroilija
nim. aikansa kutakin
Juu,,, sinua kannatttaakin selkään iskeä, olet juuri sellainen pers kärp. tiedän sinut,,,, kaksinaamanen iljet. perässäni roikkuva ilkeilijä.- joten ymmärrettävää
monica kirjoitti:
nim. aikansa kutakin
Juu,,, sinua kannatttaakin selkään iskeä, olet juuri sellainen pers kärp. tiedän sinut,,,, kaksinaamanen iljet. perässäni roikkuva ilkeilijä.monica on mustalainen,
joten ymmärrettävää kirjoitti:
monica on mustalainen,
Joten ymmärettävää,,,,
Et näytä ymmärtävän, vanha luu,,, ras omaishoitaja että sinun on turhaa minua solvata kun itse olet alkoholisoitunut vanha kääkkä, joten kadehdi vaan edelleenkin.
En ole vastaillut sinulle enkä tule vastaamaankaan, turhaa yrität...... minulle tuli selväksi, että kaikki ei ole kohdallaan sinulla.
Kaksinaamainen omaishoitaja.- kas kas,,
monica kirjoitti:
Joten ymmärettävää,,,,
Et näytä ymmärtävän, vanha luu,,, ras omaishoitaja että sinun on turhaa minua solvata kun itse olet alkoholisoitunut vanha kääkkä, joten kadehdi vaan edelleenkin.
En ole vastaillut sinulle enkä tule vastaamaankaan, turhaa yrität...... minulle tuli selväksi, että kaikki ei ole kohdallaan sinulla.
Kaksinaamainen omaishoitaja.moonika on selvän näkijäkin, kristalli pallostako katsot kuka kirjoittaa.
kas kas,, kirjoitti:
moonika on selvän näkijäkin, kristalli pallostako katsot kuka kirjoittaa.
Tekeepä mielesi riidellä,,,,
Sen ymmärtää, että sitä ystävyyttä kaipaa itkään. Ainoa sisareni on ollut ikänsä maalaistalon emäntänä, menetti myös naapurissa asuvan ystävättärensä, jolle oli tottunut kertomaan puolin ja toisin ajatuksiaan, ilojaan ja surujakin.
Nyt hän soittaa minulle kerran kuussa, että on joku kuuntelevana korvana, kun on sydän täynnä. Olin tosi iloinen, kun yhteydenpito on tapahtunut enemmän kauttani, siihen olin jo tottunut, mutta onhan se mukavaa saada itsekin joskus siskoltaan terveiset.
Nuo naapuruussuhteet on myös kivoja, kun ne toimii, tänään juuri käyn kahvilla isännöitijän luona, kun pyysivät.
Viihdyn kyllä yksinkin jo hyvin , niin paljon on elämässäni ollut
erilaisia ihmisiä, mutta lämmittää ne läheisiksi tulleet, kuin pumpulia sydämelle on se kiintymys :)
Sekin ansaitaan, ei se synny ihan itsestään, niinkuin Monica sanoit, ystävään pitää voida myös luottaa!"Ystävät lähellä, viholliset kaukana". Liekö viidakonihmisten strategiasivuilta liikenteeseen lähtenyt ajatelma.
Huomenna on vuoden 2012 alusta lukien 250 vrk, ehkä. toivotan virkeyttä kaikille ja säällistä suhtautumista erilaisiin tyyppeihin.
- u-atu
Ystäviä ei ole ollut ainakaan 50 vuoteen.
Kavereita ei ole ollut ainakaan 20 vuoteen.
Tuttuja on sentään jokunen vielä nykyäänkin.
Eipä tässä sen syvempiä ihmissuhteita kaipaakaan.
Onhan sentään tämä suomi24. niin, kyllä tämäkin antaa vastakaikua samanhenkisille. Yhä enevässä määrin näkyvät nuoretkin facebookissa kertovan päivä tuntemuksiaan kavereilleen.
Saa siinä isoäiditkin serata sivusta, nuorten ajatuksia, kiireisiä kun ovat työelämän vaatimuksissa.
Meillä se on jo takanapäin, ja voimme kannustaa nuoriamme omilla kommenteillakin.
Kaksi sydänystävää on vielä tallella itselläni, lapsuuden ystävä ja toinen myöhemmin tullut. Eihän ne uudetkaan tarvitse olla ihan sydänystäviä, ystäviä silti, kanssakulkijoita joihin voi tuntea lämmintä myötätuntoa ja iloa!
Kiva, että ua-tukin kokee palstan antavan hänelle yhteisöllisyyden tunteita, niitä todella tarvitaan :D moikka,..- kysyn texiltä
mitä tarkoitat samanhenkisyydellä? Miten sen täällä palstalla voi erottaa? kerro ketkä täällä on samanhenkisiä kuin sinä!!
- 0-o
kysyn texiltä kirjoitti:
mitä tarkoitat samanhenkisyydellä? Miten sen täällä palstalla voi erottaa? kerro ketkä täällä on samanhenkisiä kuin sinä!!
Miksi texiltä kyselet, käytä sivistyssanakirjaa. Epähienous kuultaa loppulausessasi!
- *Kukkahame*
Ihan mielenkiintoista on tälläkin sivulla luettavissa ja varmaan jokainen antaan 'kynän' kertoa itsestään.
Olen maanantaiaamusta lähtien potenut vuosisadan karmeinta nuhakuumetta, nyt jo alkaa hiukan hellittämään, koko päiväistä niistoa ja aivastusta.
Lämmintä (ei kuumaa) juotavaa ja nenäliinoja kuluu, vaan jos näillä selviän olen ihan tyytyväinen.
Tänään jo aamusta on ollut parempi olo ja näin ollen toivonkin huomenissa tuntuvan olen hyvältä.
Tänne vaan tulin ja kerroin onhan tämäkin kanssakäymistä, palstaelämäkin kun tänne saa kirjoitella. Siirsin menoa vesijuoksuun klo 15.00 aikaan, kun nyt jo on niin nälkä, tää on ihan hassua, mutta ei tunnu kivalta lähteä kuntoilemaan ennen kuin on saanut energiaa:D Houkutta niin tuo tillilihakin, kun ei tiennyt lampaasta tulevan niin maukoasta.
Rasvaa jouduin tarkkaan kyllä putsaamaan, mitäs siitä.
Kiva, että on jo paremmalla puolella flunssasi kukkis, kantsii kuitenkin varoa kun säät viilenee, ja kuumettakin on ollut.
Aamulla ajattelin miten vähän puhumme tunteista täällä, se olisi ihan tärkeää hyvinvoinnillemme. No, negatiivisiä tunteita puretaan kylläkin vuosikausia näköjään, en ymmärrä mitä sielläkin alkuaikoina on ollut syynä.
No, ne ei koske omaa ajatustani tunteista, minusta on kiva lukea ja saada kertoakin, mikä ihastuttaa ja mikä saa surulliseksi,...uskaltaa olla siten miltä tuntuu.
Tietenkin, jos on tosi hyvällä tuulella, ja joku leimaa tekopirteäksi, onhan se kuin kylmää vettä niskaan! Silloin sulkeutuu kuin arka kasvi terälehtensä viimassa, mutta se on vain hetken, ei kaikki voi toisiaan ymmärtää, eikä aina tarvitsekaan.
Jokainenhan vastaa vain itsestään,...minusta on hauskaa antaa tulvia vain spontaanisti ajatukset, eikä stilisoida silloin kun ne on tullakseen.- *Kukkahame*
Totta kertoilet ei ne positiiviset useinkaan palstaa kaunista, vaikka niistä olisi iloa no ainakin minä olen myötä eläjä kaikelle myönteiselle.
Kaikki täällä koettu on nostanut kynnystä puhua edes tavallisista arkisista asioista on sitä kuraa sen verran valutettu niskaan.
Sen verran vielä edellisesta lauseestani että ei pitäisi välittää mutta en ole niin krouvilla rattailla varustettu että menisin mukaan halpaan ja ala-arvoiseen panetteluun, ehkä se on väärin niin kuitenkaan ilkeilijät eivät ajattele.
Olisi virkistävää ja monellakin tavoin viihtyisämpää saada lukea ja kirjoittaa vaikka hyviä ajatuksia, tai yritystä parantaa mahdollisuuskai vaikka politiikan viidakossa! ;-D.
Toisaalta muutamat odottavat vastauksia vain rekatuilta, kai senkin voi tehdä, entisellä jo rekatulla en jatkaisi voisi jonkun 'hällä-välin' rekata ja laittaa salaiseksi, mitä kenellekään kuuluu kuka siellä nikin takana häärää.
Ja moni kirjoittaa rekatuistakin nikittä silloin kun ei halua tulle esille jonkun aran asian takia, eikä se ketään vaivaa.
Hyvä mieli on tärkeää hyvinvointimme kannalta, ja tätä nykyä se on haettava kyllä muualta kuin tältä sivulta,- voi voi kukkahame
Olis se nyt surkeeta jos jonkun hyvä mieli olis kiinni jostain keskustelu palstasta. Kuka täällä on rekkausta vaatinut, korkeintaa Ruune ja eikö täällä kaikkien nikit ole hällä väliä, ei kiinosta tietää nimiä eikä nähdä naamaa.
hyviä ja mukavia ajatuksia ja juttuja on paljon, pääsee täältä pois jos ei niitä hyviä ajatuksia löydä. Harvoin riidat on yhden syytä. - #!#
voi voi kukkahame kirjoitti:
Olis se nyt surkeeta jos jonkun hyvä mieli olis kiinni jostain keskustelu palstasta. Kuka täällä on rekkausta vaatinut, korkeintaa Ruune ja eikö täällä kaikkien nikit ole hällä väliä, ei kiinosta tietää nimiä eikä nähdä naamaa.
hyviä ja mukavia ajatuksia ja juttuja on paljon, pääsee täältä pois jos ei niitä hyviä ajatuksia löydä. Harvoin riidat on yhden syytä.Paitsi sinun riitelyt poikkeuksetta vain syytäsi. Muitten riitelyt on harvinaista.
Palsta tuo virtuaalisen mausteen päivään, milloin mitäkin. Tutuksi tullut ja tuttuja tullaan tapaamaan ajatuksilla tänne 70 :aan.
Kuitenkin hyvää mieltä muualta, sanon kuten "Kukkahamekin". Tänään alkavat Turun suomenkielisen työväenopiston luennot. Tänään 'ikääntyvien akatemiassa' luento turkulaisesta arkkitehdistä Erik Bryggmannista.
Liikuntaakin saa kun menen sinne pyöräillen, mukava tavata myös vanhoja tuttuja.- *Kukkahame*
voi voi kukkahame
Juuri kaltaisesi palstakirjoittajat ovat niitä jotka tietävät 'kaiken', kuten " Harvoin riidat on yhden syytä. "...
Niin luultiin kun eräs häirikkö roikkui perässäni aamusta iltaan.
Kunnes joku vakinikillä kirjoittaja huomautti asiasta, että hajupoika riiteleekin
yksin!!
Miten ihmeessä puutut taas kirjoituksiini rekkautumisasiassakin, olet se Hajupoika, ym ym ym P I Lmari... = Pentti Ilmari Lehtonen- tuuletusta kaipaa
tuo "homeperse" Kukkahame, joka osaa sopivasti aina manata hajun palstalle jopa aivan siviilinimellä.. Jo tässä uskoisi homeperse Kukkahameen olevan itse haju.
Johan t'ässä paripäivää olikin rauhallista.
- susmorsian ek.
Jonkin verran poikkeen alotuksesta...taas, mutta en kuitenkaan haluu uutta ketjuu tehdä. Näistä lastensuojeluasioista vaan mainitsen, jotkut saattavat muistaa jotain, kun aika monta kertaa olen näiden vuosien aikana ottanut esille sen, miten paljon puutteita niissä on. Jossainhan niitä lienee arkistossa tallessa, mutta en haluu ees ite ruveta enää penkomaan menneitä vaikeita aikoja, jolloin en voinut tapahtuneille asioille mitään.
Otinhan silloin yhteyttä kansanedustajiinkin, sielläkin vaan myönnettiin, että näin on ja että parannuksia hahmotellaan ym, ym. Voimanihan välillä aika perusteellisesti loppuivat siinä toivottumuudessa.
En noita keskusteluja jaksa edes kuunnella, koska ne asiat, mistä puhutaan, tuovat mieleen ne toivottomuuden ajat, jolloin kaikkeni yritin tämän lapsen asioissa 11-vuotiaasta 18-vuotiaaksi , kun häntä siirreltiin laitoksesta toiseen.
Tulokset olivatkin sitten sellaisia, mitä olivat....mitä ovat.
Niin no, liittyyyhän tämä aiheeseen ajatellen myötäelämistä. Ei tästä sen enempää, mutta kaipa itseäni vähän helpotti. Toivottavasti nyt sitten lastensuojelussa saadaankin vihdoin aikaseksi radikaalisia parannuksia, mutta kyllä siihen aikaa menee.- *Kukkahame*
susmorsiamelle
Tuokin 8v tapaus olisi varmaan jäänyt tutkimatta niin kuin moni muukin mikäli sos.minisrteri ei oli alkanut olemaan tiukkana.
Onko jollekin isälle uusi vaimo se joka teetättä lapselle tuon laatuista väkivaltaa, kuolemaan saakka.
Eilen näytettiin osá siitä 'käsittelystä' jonka tämä pariskunta teki tälle lapselle, itku tuli vaikka se oli vain esitystä, ja itku tulee vieläkin.
Taitaa olla niin että me yksinäiset vanhuksen vielä ainakin pidämme puoliamme
mutta lapset ovat täysin aikuisten vanhempiensa armoilla.
Minullakin on lasten kanssa kaikenlaista kokemuksia, mutta kaikesta on selvitty onneksi ihan puhumalla ja toinen toisia tukemalla.
Olen kyllä tyytyväinen osaani rikkautta se kaikki on ollut, elämässä meinaan.
- kysyvä ei eksy
Saahan täällä tapellakin.,ei sitä kukaan ole kieltänyt!Ja paljon sitä tehdäänkin.En minä niin käsittänyt,että aloitus vain pyrkii ystävyyttä ylläpitämään.Kaikenlaista mahtuu,kun särmääkin löytyy,ja kiukuttelun aiheita.Sitä on vaan vaikia ymmärtää,että nimetkin pannaan tapetille täällä, öikös se ole aikasti epähienoa?
- törkeää onkin
Heitellä oletuksissa nikkejä ilmoille ja jopa ihan nimiä. Se makuasia mistä hyvän mielen saa. Ihan ristiin itsesä kanssa puhuu nyt yksi nikki. En sano kuka.
- texsanell ek
Hyvää iltapäivää terveiset eukalyptushöyryistä!
Onhan oltu ahkeria täällä silläaikaa, kun meikä mittaili altaanpituutta juosten, On se vedenvastus kevyttä, mutta noustessa tuntuu painavan hiivatisti nyt alussa.
Tuosta palstaanneista hyvänmielen tuojana, ei toki, olihan aloite syntynyt aivan omakohtaisista tapaamisista.
Palsta antaa laidasta laitaan, niinkuin elämä yleensäkin,...ne täyden ymmärryksen hetket onkin liian hienoja kuuluakseen jokapäiväiseen:D
Kahvit juonkin nyt kotona, sitten kun taas tuttuja ilmestyy saunomaan, mennään yleensä uimahallin kahvioon huilimaan, myöhään olin tänään, porukka on 11.00 aikoihin yleensä polskimassa. - *Kukkahame*
texsanell ek kirjoitti:
Hyvää iltapäivää terveiset eukalyptushöyryistä!
Onhan oltu ahkeria täällä silläaikaa, kun meikä mittaili altaanpituutta juosten, On se vedenvastus kevyttä, mutta noustessa tuntuu painavan hiivatisti nyt alussa.
Tuosta palstaanneista hyvänmielen tuojana, ei toki, olihan aloite syntynyt aivan omakohtaisista tapaamisista.
Palsta antaa laidasta laitaan, niinkuin elämä yleensäkin,...ne täyden ymmärryksen hetket onkin liian hienoja kuuluakseen jokapäiväiseen:D
Kahvit juonkin nyt kotona, sitten kun taas tuttuja ilmestyy saunomaan, mennään yleensä uimahallin kahvioon huilimaan, myöhään olin tänään, porukka on 11.00 aikoihin yleensä polskimassa.Höyrysaunan npuolella minäkin käyn löylyissä, kotona riittaa tavalliset löylyt.
Minun täytynee mennä viikon vaihteessa halliin kun tuo nuha hiukan tasottuu, aivastukset ja niistäminen ei taida altaassa näyttä hyvältä.
Höyrysauna on hengityselimille terveellinen ja avaa nuhaisen nenänkin, ja vielä eucaluptus on miellyttävän tuoksuinen.
Mukaqawnsa sieltä saa raukean olon ja hyvän mielen.
- Älä ala
Nätimpää kuin peräsuolen tutkiminen
- naapurit
Meillä tuli vanha naapuri 20 v. takaa Ruotsista kylään tänä suvena. Riemu oli suuri kun pyyhälsi pihaan. Ollaan me nähneet joku vuositten kotonaan Södertälgessä, missä mekin asuimme silloin.
Ei sitten ollut muuttunu yhtään, minä kyllä harmaantunut vaikka nuorempi olen. Ollaan pidetty yhteyttä ja lapset on kummeina nyt siellä oleville. On tärkeitä nämä ystävyydet, ei nii iloista tapahtumaa tänä kesänä ole toista!
Naurettiin ja valvottiin, käytiin Savonlinnassa ja monessa kohteessa Saimaankin risteilyllä. - 15+15
Monican ja puskiksen yhteenotosta.
Oletko Monica varma että tuo p.kärpänen oli rituliini. Minusta tuo vaikutti siltä yhteiseltä piruilijalta joka muitakin pisteleikse.
Sillä hyypiöllä konstit on monet. - ::::
Mikä kumman halu täällä on ruotia ihmisiä muka tietävinä! Senverran olen jo lukiessani kokenut, että kaltaisesi voivat kääntää päälaelleen hyvät huonoiksi ja viattomat syyllisisksi!
Kiemurtele miten lystäät, lukijat tekevät omat johtopäätöksensä! - lukijat eivät
yleensä piittaa tuontaivaallista, kuka minkin kirjoituksen takana on, voihan kuka tahansa rekatukkin pistää välillä päänsä puskiin.
kummallista että kun yksi syntipukki on löydetty, sen syyksi kaikki pannaan.
Ei täällä mitään hyviä ja huonoja kirjoittajia ole, on vain kirjoittajia.Ihmeen paljon on noita tänne muutaman kerran kurkistaneita ja kirjoittaneita, jotka kuitenkin tekee heti asiantuntemuksella listaa hyvistä ja huonoja on tietysti loput.
Naurattaa ja säälittää kaikki nimettömän kirjoittamat listat. antakaa kehutkin reilusti omalla nikillä, ettei kehun kohdetta ala joku epäluulon vaivaama epäillä.- 1+10=11
Satunnainen lukija katselee yleiskuvaa, lukee ja miettii miksi täällä on pelkkää kärhämöintiä?
Juuri siksi satunnainen lukija katsookin kokonaisuuden sijaan yksilöitä.
Puskistako kaikki vihamielisyydet, eihän toki, näkyy niitä osaavan rekatunkin nikin takaa nuolia ampua.
Arvostelu on aina sallittua ja jos on jotain mieltä mustallakin nikillä, satunnainen lukija, saa kai mielipiteensä kertoa.
Turhaa rutinaa arvosteluista, minä ainakin artvostan vain muutamia täällä ja käyn harvoin, mutta silloin perehdynkin perusteellisesti kuukausien satoon kuin perunanviljelijä, ruttoakin on löytynyt. - löytää mitä hakee
1+10=11 kirjoitti:
Satunnainen lukija katselee yleiskuvaa, lukee ja miettii miksi täällä on pelkkää kärhämöintiä?
Juuri siksi satunnainen lukija katsookin kokonaisuuden sijaan yksilöitä.
Puskistako kaikki vihamielisyydet, eihän toki, näkyy niitä osaavan rekatunkin nikin takaa nuolia ampua.
Arvostelu on aina sallittua ja jos on jotain mieltä mustallakin nikillä, satunnainen lukija, saa kai mielipiteensä kertoa.
Turhaa rutinaa arvosteluista, minä ainakin artvostan vain muutamia täällä ja käyn harvoin, mutta silloin perehdynkin perusteellisesti kuukausien satoon kuin perunanviljelijä, ruttoakin on löytynyt.Minälöydän paljon muutakin kuin karhämöintiä, eihän kaikkea tarvitse lukea. Osaan jo välttää tiettyjä nikkejä joilla on kade mieli ja teksti sen mukaista.
Luulempa että juuri harvemmin kirjoittavat joilla ei ole vakinikkiä, näkevät nämä päälle päsmäävätkin joukosta selvemmin.Näkee myös keskinäiset klikit jossa kaveria kehutaan vaikka tämä sammakoita päästelisi.Jotkut kirjoittaa vain kahvipirtissä ja siellä yhteistuumin morkataan muuta palstaa,. Ei hyvä sekään. Milloin tänne on viimeksi joku vaki nikki jäänyt, onko huomiota?
Tänne on vaikea saada mitään jalan sijaa.
Aihepiiriin nämä erittelyt eivät liity mitenkään, ihmissuhteisiin kylläkin!
Niitähän on niin monenlaisia, välillä kipinät lentää tempperamentista riippuen!
Pienet kirpeydet ei sinänsä estä hyväntahtoistakin kirjoittelua, jota enimmäkseen löytyy!
Aiheitahan löytyy vaikka lampaat söis, vaan nyt on lihapiirakan teko mielenkiinnon kohteena, eikä millään viitsis kirjoitella vain järkeviä, joten,,...moikka!- *Kukkahame*
Olen tässä kasvattanut kiinnostusta omenien kuorimiseen, vaan kun ne pitäisi ensin hakea puusta ja kun....Olen valmis lähtemään puun juurelle, aina sataa?
Parasta-aikaa kunnon kuuro ropottelee pisaroitaan tiuhaan tahtiin.
Tässäpä sitten ei taida valmistua niitä pakastettavia pussukoita, no yritän olla skarppina tunnin tästä eteenpäin ei tuo kuuro voi olla mikään iso.
Ja nyt menen kahvin keittoon se piristää näin sadepäivänä, ja sitten huomenna se matkallelöhdön ajatus pitänee istuttaa itämään.
Olikohan tässä nyt mitään kanssakäymisestä, en tiedä? Huh hui, mikä raekuuro täällä oli iltapäivällä, hämmästyin kun kattoikkunoihin rummutti terävästi ja lujaa! Maa oli valkoisena sisäpihalla yli herneenkokoisista pyöreistä rakeista.
Salaatit taisivat mennä, valkoisia paksuja kasoja vieri niiden ympärille! No, ei näy lakastuneen, on jo sulanut ja pystyssä ovat :D
Ihan talviselta tuntui, kun oil niin viileääkin olkkarissa, keittiössä sentään lämmitti uuni kivasti.
Eiköhän sauna anna lämpöä tarpeeksi illemmällä, ei viitsisi vielä laittaa ainakaan lämmitystä päälle.
Ihanaa kun suurimmat hommat on hoidossa, ja iltakin vielä nuori!
Leppoisaa illanviettoa palstalle!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 962159
- 1291398
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231360Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291308- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371038- 89965
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56914- 122787
- 82786