kunnallisvaalit

Lähestymme vauhdilla kunnallisvaaleja .Sinulla äänestäjä on valinnanvapaus valita oikeat henkilöt kunnallispolitiikkaan.Espoossa asiat näyttää olevan retuperällä ainakin asunnottomien suhteen.Koditonta pyöritetään erilaisissa ryhmissä joista pitää saada puoltoja ja näillä puolloilla ei loppupelissä ole mitään painavaa arvoa.Parhaimmat asunnottomat on jonossa ollut 7v ja se tuntuu jo liian pitkältä ajalta.Henkilökohtaisesti olen asunnoton ollut 2v.Työpaikka on ja rästejä ei ole samoin en ole sossun asiakas.Mutta kun elämme tälläistä aikaa että ihmisillä on monenlaisia taloudellisia vaikeuksia niin suosittelen käymään sosiaalitoimessa jos sieltä jotain saa?Toinen paikka kohentaa varastoja on manna-apu Espoon keskuksessa. tai Hyväarki .siellä on pitkät jonot köyhiä työttömiä tai muuten tarpeessa olevia ihmisiä.Kunnallisvaali ehdokkaille suosittelen että poiketkaa näissä jonoissa ja kuunnelkaa millainen hätä ihmisillä on kaikki eivät ole alkoholisteja .Yksinkertainen syy on ettei peruseläke riitä vanhuksilla jokapäiväisiin käyttömenoihin, sama koskee työttömyysturvaa. Työtön joutuu pompottelun kohteeksi kelan ym virastojen kanssa .Politiikkojen olen kuullut puhuvan myös näistä ylivelkaantuneista ihmisistä jotka eivät selviydy veloistaan ikinä? Olen sitämieltä että tälläiset henkilöt täytyy vapautta täysimmäräisesti kaikista veloita ja antaa uusi mahdollisuus elämään.On suorastaan häpeä että kun työtön menee palkkatuella töihin hänen palkastaan otetaan kolmannes ulosottoon mitä jää käteen sama kun on työtön..Toivon kaikille niille vaaliehdokkaille tsemppiä jotka pureutuvat köyhäin ja syrjäytyneitten ja niitten jotka eivät osaa pitää huolta omista oikeuksista vai onko köyhällä oikeuksia?

0

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
        Maailman menoa
        37
        9291
      2. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
        Tampere
        33
        3863
      3. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
        Maailman menoa
        82
        2426
      4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
        Maailman menoa
        126
        2406
      5. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
        Ikävä
        39
        2134
      6. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
        Maailman menoa
        25
        1935
      7. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
        Ikävä
        15
        1600
      8. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
        Maailman menoa
        32
        1411
      9. Kuinka kauan vielä

jaksetaan vastustaa toisiamme?
        Ikävä
        71
        1247
      10. Esko ja Martina viettävät joulua

Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen
        Kotimaiset julkkisjuorut
        171