kunnallisvaalit

Lähestymme vauhdilla kunnallisvaaleja .Sinulla äänestäjä on valinnanvapaus valita oikeat henkilöt kunnallispolitiikkaan.Espoossa asiat näyttää olevan retuperällä ainakin asunnottomien suhteen.Koditonta pyöritetään erilaisissa ryhmissä joista pitää saada puoltoja ja näillä puolloilla ei loppupelissä ole mitään painavaa arvoa.Parhaimmat asunnottomat on jonossa ollut 7v ja se tuntuu jo liian pitkältä ajalta.Henkilökohtaisesti olen asunnoton ollut 2v.Työpaikka on ja rästejä ei ole samoin en ole sossun asiakas.Mutta kun elämme tälläistä aikaa että ihmisillä on monenlaisia taloudellisia vaikeuksia niin suosittelen käymään sosiaalitoimessa jos sieltä jotain saa?Toinen paikka kohentaa varastoja on manna-apu Espoon keskuksessa. tai Hyväarki .siellä on pitkät jonot köyhiä työttömiä tai muuten tarpeessa olevia ihmisiä.Kunnallisvaali ehdokkaille suosittelen että poiketkaa näissä jonoissa ja kuunnelkaa millainen hätä ihmisillä on kaikki eivät ole alkoholisteja .Yksinkertainen syy on ettei peruseläke riitä vanhuksilla jokapäiväisiin käyttömenoihin, sama koskee työttömyysturvaa. Työtön joutuu pompottelun kohteeksi kelan ym virastojen kanssa .Politiikkojen olen kuullut puhuvan myös näistä ylivelkaantuneista ihmisistä jotka eivät selviydy veloistaan ikinä? Olen sitämieltä että tälläiset henkilöt täytyy vapautta täysimmäräisesti kaikista veloita ja antaa uusi mahdollisuus elämään.On suorastaan häpeä että kun työtön menee palkkatuella töihin hänen palkastaan otetaan kolmannes ulosottoon mitä jää käteen sama kun on työtön..Toivon kaikille niille vaaliehdokkaille tsemppiä jotka pureutuvat köyhäin ja syrjäytyneitten ja niitten jotka eivät osaa pitää huolta omista oikeuksista vai onko köyhällä oikeuksia?

0

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kolme tunnistetta kaivatustasi

Anna kolme tunnistetta kaivatussasi!
        Ikävä
        79
        1501
      2. Kai mua vähän

Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine
        Ikävä
        139
        1173
      3. Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä

Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i
        Maailman menoa
        117
        834
      4. Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee

Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku
        Tv-sarjat
        21
        738
      5. S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä

Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant
        Maailman menoa
        29
        709
      6. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
        Ikävä
        39
        657
      7. Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen

Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁
        Ikävä
        67
        627
      8. Mitä vit,,tua!

Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul
        Suomussalmi
        28
        590
      9. Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta

Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk
        Haapavesi
        69
        580
      10. Mies miksi moinen vetäytyminen?

1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku
        Ikävä
        52
        569
      Aihe