Olen ostamassa A6 2.5TDI Avant vm.-99-00. Paljonko on dieselvero ? Saako katsastettua 1 4 pakettiautoksi ? Paljonko on todellinen kulutus, ei mikään eu ?
Tietoa Audi A6 2.5TDI AVANT
4
2087
Vastaukset
- J K
Kulutuksesta: Juuri sain omallani (vm.2001), kaksi viikkoa sitten hankitulla yksilölläni ajettua ensimmäisen tankilliseni. Sekalaista ajoa kaupungissa mutta suurimmaksi osaksi kuitenkin moottoritietä 130-150km/h ja kulutukseksi kalkuloin 7,4 litraa/100km. Jotakuinkin odotetun mukainen kulutus. 1,9TDi menisi varmaan litraa vähemmällä mutta lystiä olisi ajamisessa taatusti vähemmän ja meteliä enemmän. Tuhannen kilometrin jälkeen annan autosta pelkkiä suosituksia.
JK - V6 TDI
Veroja tuli muistaakseni reilut 600 E.
Voi rekisteröidä 1 3 pakuksi, mutta yhden istuinpaikan poistaminen takaa ei ainakaan itseä kiinnostanut,joten ei muuta kuin maksellaan. Inssi totesi, ettei kannata olla murheissaan kun hänen mukaansa vero tullaan muuttamaan istunpaikkojen lukumäärän mukaan määräytyväksi, eikä siinä silloin auta vanhat jipot. En tiedä mikä tulee olemaan verottajan lopullinen keksintö, mutta odotellaan.
Jos saa kysyä niin kuinka paljon olet maksamassa ko vehkeestä, kun itsellä juuri samanlainen herkuilla?
Löpöä kuluu seitsemän litran molemmin puolin ja FIS näyttää n. 2 desiä enemmän kuin todellinen kulutus. - ex-a6
80 tkm kokemuksella matkakulutus 5.5-6.2 L/100
kuorma ei paljo vaikuta kulutukseen mutta vauhti jos pysyy alle 120km/h kulutus ilmoittamani. sekakulutus 7-8.5 valillä. Autoni oli 2.5 v6 tdi avant vm-00 - ex-a6
jos ostat kyseistä autoa niin ota ehdottomasti se 00 mallin A6 missä on esp ja jotain muitakin muutoksia materiaaleihin tuli silloin. Ero siihen 99 malliin on huikea ja se esp siitä kannattaa maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713