Tietoa Audi A6 2.5TDI AVANT

jammu90

Olen ostamassa A6 2.5TDI Avant vm.-99-00. Paljonko on dieselvero ? Saako katsastettua 1 4 pakettiautoksi ? Paljonko on todellinen kulutus, ei mikään eu ?

4

2087

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J K

Kulutuksesta: Juuri sain omallani (vm.2001), kaksi viikkoa sitten hankitulla yksilölläni ajettua ensimmäisen tankilliseni. Sekalaista ajoa kaupungissa mutta suurimmaksi osaksi kuitenkin moottoritietä 130-150km/h ja kulutukseksi kalkuloin 7,4 litraa/100km. Jotakuinkin odotetun mukainen kulutus. 1,9TDi menisi varmaan litraa vähemmällä mutta lystiä olisi ajamisessa taatusti vähemmän ja meteliä enemmän. Tuhannen kilometrin jälkeen annan autosta pelkkiä suosituksia.

JK

• V6 TDI

Veroja tuli muistaakseni reilut 600 E.
      Voi rekisteröidä 1 3 pakuksi, mutta yhden istuinpaikan poistaminen takaa ei ainakaan itseä kiinnostanut,joten ei muuta kuin maksellaan. Inssi totesi, ettei kannata olla murheissaan kun hänen mukaansa vero tullaan muuttamaan istunpaikkojen lukumäärän mukaan määräytyväksi, eikä siinä silloin auta vanhat jipot. En tiedä mikä tulee olemaan verottajan lopullinen keksintö, mutta odotellaan.

Jos saa kysyä niin kuinka paljon olet maksamassa ko vehkeestä, kun itsellä juuri samanlainen herkuilla?

Löpöä kuluu seitsemän litran molemmin puolin ja FIS näyttää n. 2 desiä enemmän kuin todellinen kulutus.

• ex-a6

80 tkm kokemuksella matkakulutus 5.5-6.2 L/100
      kuorma ei paljo vaikuta kulutukseen mutta vauhti jos pysyy alle 120km/h kulutus ilmoittamani. sekakulutus 7-8.5 valillä. Autoni oli 2.5 v6 tdi avant vm-00

• ex-a6

jos ostat kyseistä autoa niin ota ehdottomasti se 00 mallin A6 missä on esp ja jotain muitakin muutoksia materiaaleihin tuli silloin. Ero siihen 99 malliin on huikea ja se esp siitä kannattaa maksaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1042
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe