Lentoreittien hakusivuja

Hramato

Moro!

Tiedättekö onko netissä jotain hakusivua tyyliin Skyscanner, jolla pystyisi etsimään halpalentoyhtiöiden lentoja?

Halusin etsiä Ryanairin lentoja niin, että tekisi välilaskujen kautta.

9

184

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 25

skyscannerilla ainakin voi hakea noita (kun täppäät suojaamattomat vaihdot päälle).

• Hramato

Aa, tuolla on tuollainenkin...

En tiedä miksei homma pelitä; tiedän että Marseille:siin pääsee lentämään Ryanairilla. Sinne ei kuitenkaan ole suoria lentoja Tampereelta, vaan pitäisi käydä jonkun muun lentokentän kautta.

En ainakaan itse saanut tuota Skyscanneria näyttämään Ryanin lentoja sinne, vaikka laitoinkin täpän päälle...

• HEL-MRS

Kerro sitten mikä on lentojen kokonaissumma mahdolliset majoituskustannukset koneenvaihdon aikana. Perinteisillä yhtiöillä pääsee laukkujen kanssa riskittömällä nopealla vaihdolla 5-6 tunnissa 200 eurolla.

• Ihan www

Eikö se selviä raiukun sivuilta, onko yhteistä kenttää eli missä pitäisi vaihtaa? Ei kait sitä tarvitse jostain apuohjelmasta selvittää...

• a
        Ihan www kirjoitti:

Eikö se selviä raiukun sivuilta, onko yhteistä kenttää eli missä pitäisi vaihtaa? Ei kait sitä tarvitse jostain apuohjelmasta selvittää...

Neuvostasi päätellen et ole juuri Raikun sivujen hakuja käyttänyt. Eivät nimittäin ole aivan niitä kätevimpiä toistuviin hakuihin missä muutat yhtä parametria...

• Kartta hukassa?
        a kirjoitti:

Neuvostasi päätellen et ole juuri Raikun sivujen hakuja käyttänyt. Eivät nimittäin ole aivan niitä kätevimpiä toistuviin hakuihin missä muutat yhtä parametria...

http://www.ryanair.com/fi/cheap-flight-destinations
        Ei tuo kovin vaativalta näyttänyt..., tuosta Route Mapista kun tsekkaa Marseillen lennot ja Suomen lentojen kanssa yhteiset lentoasemat.

• HEL-MRS

Pikaisesti katoin niin ainoo reitti taitaa olla STN kautta. Meno hoituu ilman yöpymistä, paluussa joutuu väkisinkin olemaan yön STN. Halvalla et tällä systeemillä MRS pääse.

• Hramato

En mä oikein ole tuosta ikinä niin hyviä tarjouksia saanut, riippuu kuinka aikaisin matkan varaa lie...

Jos laitan tuohon skanneriin testin vuoksi esim. 24.-28. päivä Syyskuuta, antaa se halvimman ~440e, kahdella vaihdolla, matka-aikojen ollessa 12h meno- 17h paluu.

Jos vaihdan edellisestä lähtöpaikaksi Helsingin, tippuu hinta satkulla mutta matka-ajat ovat silti samassa mittaluokassa. Ryanairia skanneri ei näytä yhdessäkään vaihtoehdoista.

• a___p

ryanairilla ei taida saada tampereelta järkeviä lentoja tuonne. noina päivinä itse menisin lufthansalla (lakkoriski tosin on) helsingistä.

14:00 HEL Helsinki Vantaa Lufthansa LH849
      15:35 FRA Frankfurt am Main 2 t 35 min
      Vaihtoaika 0 t 50 min
      16:25 FRA Frankfurt am Main Lufthansa LH1088
      18:00 MRS Marseille 1 t 35 min

18:40 MRS Marseille Lufthansa LH1089
      20:25 FRA Frankfurt am Main 1 t 45 min
      Vaihtoaika 2 t
      22:25 FRA Frankfurt am Main Lufthansa LH854
      01:50 ( 1) HEL Helsinki Vantaa 2 t 25 min

hinta suunnilleen 290,-

tampereella takaisin keskellä yötä, mutta silti näytti itselle järkevimmältä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4814
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      86
      1742
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      288
      1592
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1554
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      256
      1428
    6. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      135
      1177
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1170
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1109
    9. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      66
      1058
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    Aihe